Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mun pikkujoulut jäi lyhyeen tällä kertaa. Vuodan niin paljon, et edes tampooni+superpaksu side +normisude pidä vuotoa. Kaksista housuista on mennyt läpi. Tulee niin paljon verta ja myös isoja hyytymiä tulee. Tärisen ihan kun horkassa olis! Pakko mennä kuumaan suihkuun ja jos viel huomenna vuotaa tätä tahtia ni kai mun sit on taas pakko mennä lääkäriin jos ne antais jonku kuurin et vuoto tyrehtyis. :cry: Mul on menny ihan mieletön määrä siteitä tänään.
 
Onnea plussanneille :love:

Mulla menossa dpo6 ja tänään alavatsalla on ollut painava tunne. Ja oikeata munasarjaa tuikkinut oviksesta saakka. Tekisi mieli tikuttaa jo huomenna aamulla mutta eihän dpo7 voi vielä mitään näkyä, eihän? :LOL: Miiiksiii täämäää aaiikaaa maaateeeleee... :ROFLMAO:
No matelee nimenomaan! Mulla menossa kp23, eli ehkä ärsyttävin vaihe :D dpo:sta ei tietoa, koska tuntemuksia ei ollut ja tikutus ei onnistunut :cautious: ärsyttää ihan sairaasti! Ei yhtään tiedä onko talletukset tehty oikeaan aikaan, vai menikö ihan päin veetä niinku viime kierrossa. Ja siis kun mulle ei ole mieheni kanssa ihan joka pv mahdollisuus sitä peittoa heiluttaa..:LOL: kiroon kyl tätä epäsäännöllistä kuukautiskiertoa. Ja oireettomuuttani. Nyt täytyy vaan kiltisti odotella, turhaan en aio testejä tässä kuussa tehdä ennen kp31, koska mitään raskaustuntemuksiakaan ole... Huoh. Kaipa ne menkat sieltä kuitenkin pärähtää.
 
Mandee ja jiimii liityn joukkoonne, ainakin 1,5 viikkoa pitäisi ootella ennen kun viittii alkaa testailemaan:ROFLMAO:

Eilenä siis bongasin ne aamun limat ja päivällä kunnon klöntti sitkeää kananmunalimaa (sori tuo kuvaus). Ei ollut ihan kirkasta, mutta noin sitkeää tullu vielä tässä kierrossa. Talletukset illalla tehtiin, nyt vaan sit toivotaan et tämä viikko tuottaa tuloksia:D luulen että eilisestä alan laskemaan ja yritän malttaa testausta sinne dpo10 asti:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: jiimii
Huhhuh, eilen saavuttu Lapin lumille! 12h meni ettei heilahti matkustaessa! 0_o

Viimeisen raskaustesti on taidettu tehdä öö... perjantai-aamuna, negatiivinen se oli. Huomenna aamulla ajattelin tehdä viimeisen, se näyttäköön missä mennään. Kpt paukkuu, menossa kp37!! Ei siis sillä että viime kierto oli 39 päivää -,-
Tissit edelleen kipeänä, välillä reippaasti enemmän ja välillä taas vähemmän. Alamahassa on tuntemuksia, ei mtn ihmeellisiä. Välillä särkee ja tuntuu erilaiselle kuin yleensä. Eiköhän ne menkat sieltä tulla rysähdä joku päivä:)
 
Vauvaa niin kovin toivottiin ja plussasta iloittiin, iloitsin kanssanne.

Ajattelin kertoa, että ei tullut vauvaa meille tällä kerralla. Tiputtelu alkoi viikko sitten keskiviikkona ja torstaina käynnistettiin keskenmeno pillereillä. Koskaan en ole sellaista kipua ja helvettiä kokenut. Nyt odottelen, että miten tässä käy, onko kaikki ok vai joutuuko tässä vielä polille myöhemmin jos ei arvot laske. Tuntuu ettei henkisesti tätä asiaa ole vielä edes pystynyt käsittelemään, mutta eteenpäin olisi mentävä ja uutta yritystä kehiin.
 
Mariani <3 mä niin ymmärrän sua. Nyt torstaina tulee mun tyhjennyksestä 4vko, ja oikeestaan nyt vasta oon alkanut kunnolla "jatkamaan" sen surun ja katkeruuden keskeltä, et miten niin kävikään. Pakko vaan jatkaa. Asiaahan ei yhtään helpottanut hätähousuna tehdyt vauvaostokset kaapissa :( lauantaina alkoi ilmeisesti kuukautiset, mitkä on nyt jo loppu. Vuoto oli erittäin runsasta, kokeilin ties mitä yhdistelmiä suojata housuja mut kahdet housut meni sit läpi. Ihan jäätävää.
 
Puuuh mä testasin tänään aamulla dpo 8 ja puhdas nega tuli, tietenkin. :ROFLMAO: Mutta tänään itseasiassa on tullut reippaasti kirkasta ja vetistä valkovuotoa, niin mietin että onko mulla sittenkin ollut ovis myöhemmin?? Vai voiko kirkas ja vetinen vuoto olla raskausoire? :eek:
 
Sori ihan tästä ohi huudan.. siis what? One step..onko se sellanen sinipäinen ? Kapea? Mä tein kans sillä.sunnuntaina negan. Aamulla testaan jollain muulla..katsotaan mikä on lopullinen Tuomio :(

Onnea plussanneet ja Wolt tsemppiä kierron kanssa!
 
Dpo 11 tänään. En malttanut olla testaamatta. Predictorin early antoi negan. :/ samoilla päivillä sain viime kierrossakin negan. Joten en kovin optimistinen jaksa olla enää tän kierron suhteen. :(
Mutta onnea plussanneille ja tsemppiä woltille :)
 
Sori ihan tästä ohi huudan.. siis what? One step..onko se sellanen sinipäinen ? Kapea? Mä tein kans sillä.sunnuntaina negan. Aamulla testaan jollain muulla..katsotaan mikä on lopullinen Tuomio :(

Onnea plussanneet ja Wolt tsemppiä kierron kanssa!
Mä oon näistä saanu ihan hailuja viivoja ja niissä on aina kestänyt tosi pitkään vaikka First Responset ja digit on ollu plussia. Tänäänkin testasin ja pelotti kun ihmettelin että missä se mun plussa on. Löytyi taas toisella testillä. :)
 
Hei kaikki. Olen seurannut tätä keskustelua nyt aktiivisesti jo muutaman kuukauden ajan ja päätin nyt kirjautua ja osallistua keskusteluun. On ollut mielenkiintoista seurata teidän tilanteita ja myötäelää niitä sekä tiirailla muiden testejä kun ei ole itsellä mitä tiirailla.

Itse olen 27v, pillerit jätetty pois alkuvuodesta, mutta ehkäisy kokonaan lopetettu ja yritys aloitettu elokuussa. Kropan toiminta vielä sekaisin pillereiden jäljiltä. Yritys aloitettiin kesken kierron, joka olikin lopulta vain 24 päivää. Tämän jälkeen pitkät ja niukat menkat. Seuraava eli siis edellinen kierto yritys jatkui ja otin mukaan ovistestit, niissä koko testailun ajan samanlaista haaleaa viivaa, kierto venyi ja venyi ja lopulta menin lääkäriin, joka määräsi terot kierron tasaamiseksi. Kierto kesti 60pv. Nyt seuraava eli kolmas kierto meneillään kp 21. Taas ovistestit samaa hailua, ei mitään ovistuntemuksia missään vaiheessa, teroja syön taas kp 15-24 joten lopetin jo tikutuksen. Lääkärillä käydessäni ultrattiin munasarjat ja kohtu ja kaikki näytti hyvältä. Kuitenkin nyt mietityttää ovuloinko ollenkaan. Niin kova tahto ja toive on pienokaisesta mutta kun ei sitä ovisplussaakaan saa. Että pitääkin olla näin malttamaton mutta minkäs sitä itselleen voi.

Nyt odotan seuraavaa kiertoa. Ehkä jätän tikut pois ja ollaan vaan sängyssä säännöllisesti, kun tuntuu tikuttaminen olevan turhaa.

Anteeksi omanapainen avautuminen, mutta yirittämisestä ei uskalla puhua vielä kenellekään ja asian jakaminen tuntuu helpottavalta. Vaikkakin moni teistä kamppailee niin paljon pidemmällä ja syvemmällä haaveensa kanssa. Plussatuulia teille kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Mandee
Mä tein apteekin digin:cry:
Ei raskaana...ja idarin piti tietty avata se...
Toinen oli hyvin haalura (se mihin tulee 1 viiva) niin että juuri erottuu mut ne 2 muuta oli normi vahvoja....


Any hope? ....sit on vielä se apteekin oma vihree jäljellä... :cry:
 

Yhteistyössä