vohveli3
Mulla ovis on vika limapäivä. Sen jälkeen jomottelee muniksia vielä päivän tai kaksi.
Mulla ovis on vika limapäivä. Sen jälkeen jomottelee muniksia vielä päivän tai kaksi.
Oletko kysynyt tiputteluvuotoon apua? Mä sain Lugesteronit tukemaan loppukierron keltarauhashormoonia.Tsemppiä Catharin!
Mulla on oviksen aikaan aikalailla kipuja. Alkaa n. viikko ennen ovista, sitten oviskivut ja sitten ilm. keltarauhaskipuja.
Täällä dpo10, tyylipuhdas nega, viivanpaikkaakaan ei saa edes mielikuvituksella, ja verta tulee pyyhittäessä. Lämmöt tippunu, nyt 37,1 eilen 37,5. En kuitenkaan vielä kp1 merkkaa, koska verta tulee tosiaan vaan pyyhittäessä, ei kokoaikaa. Huoooh. Tämä siis alko jo maanantaina, dpo6!!
Enpä tiedä, varmaan että oltasiin varmoja siitä onko hormoonit entistä vai uutta raskautta. Mutta niinkun sanoin, ei uuden raskauden hormoonit kerkeäisi kuitenkaan näkymään ensiviikon verikokeessa, joten väliäkö tuolla. Ei se uusi raskaus ala, jos ei elimistö ole valmis.Lisbon, miksi pitää käyttää kumia? Mulle sanottiin et heti vaan yrittämään uudestaan, mistään ehkäisystä ei puhuttu sanaakaan. Ja eikä kyllä olla käytetty, tietty ei sen vuodon aikana mitään tehtykkään, mut heti kun vuoto loppui ni sit. Onneks mulla vuoto kesti vaan 1,5vko, et lyhyellä vuoto-ajalla pääsin. En kyllä varmaan ikinä unohda sitä veri määrää ku alko paikat tulvimaan ihan hirveesti.
Mulla aina loppu kierrosta tulee viivaa mut ei läheskään samaa vahvuutta ku ovis plussa. Jospa sulla vahvistuu raskautumisen merkkinäSaaruskalle onnea plussasta!
Onkos ketään testaillu ovistesteillä pitkään oviksen jälkeen? Mulla on ollut se täs viimiset kaks pv ihan negoja, nyt on vahvistunut, mut ei iiihan vielä oo plussa (erittäin lähellä kylläkin!) kp 23/29-31 tänään. Mietin et vahvistuuko se aina loppukierrosta ennen menkkoja?