Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tsemppiä Catharin!

Mulla on oviksen aikaan aikalailla kipuja. Alkaa n. viikko ennen ovista, sitten oviskivut ja sitten ilm. keltarauhaskipuja.

Täällä dpo10, tyylipuhdas nega, viivanpaikkaakaan ei saa edes mielikuvituksella, ja verta tulee pyyhittäessä. Lämmöt tippunu, nyt 37,1 eilen 37,5. En kuitenkaan vielä kp1 merkkaa, koska verta tulee tosiaan vaan pyyhittäessä, ei kokoaikaa. Huoooh. Tämä siis alko jo maanantaina, dpo6!!

Nyt on sitten testattu negat dpo10 ja 11. Eilen ihan yhtäkkiä tuli ovistestiin viiva ja iltaa pitkin sitten kipeytyi alavatsa ja selkä ja rinnat. Plus vollottelin jollekin piirretyille... Eli menkat tulossa?? Ei sekään mikään huono juttu olisi niin ei tulis taas niitä 45 päivän kiertoja.

Tsemppiä Catharin!

Mulla on oviksen aikaan aikalailla kipuja. Alkaa n. viikko ennen ovista, sitten oviskivut ja sitten ilm. keltarauhaskipuja.

Täällä dpo10, tyylipuhdas nega, viivanpaikkaakaan ei saa edes mielikuvituksella, ja verta tulee pyyhittäessä. Lämmöt tippunu, nyt 37,1 eilen 37,5. En kuitenkaan vielä kp1 merkkaa, koska verta tulee tosiaan vaan pyyhittäessä, ei kokoaikaa. Huoooh. Tämä siis alko jo maanantaina, dpo6!!
Oletko kysynyt tiputteluvuotoon apua? Mä sain Lugesteronit tukemaan loppukierron keltarauhashormoonia.

Hyvä kun kaikki täällä kertovat millaisia oireita kokevat oviksen aikoihin ja mä vaikka kuinka yrittämällä yritin tunnustella tässä kuussa - ei mitään :D kyllä tuli sitten niin hiljaa ja hissukseen. Ja pakko mainita vielä, että mitään limojakaan ei näkynyt eikä kuulunut :cautious: varsinainen kuivakuukausi. Johtusko stressistä... Viime kuussa sentään oli selviä tuntemuksia alavatsalla, siitä sitten en tiedä olivatko oviksen aikaisia vai jälkeisiä. Aika arpapeliä mulla tää touhu.

Toi on naurettavaa että useat tahot (julkiset) sanoo että pitää jopa muutama kuukausi odotella yritystä keskenmenon takia kun kuitenkin taas todettu että keskenmenon jälkeen voi olla parempi mahdollisuus tulla raskaaksi. Ja varsinkin kun ilmeisesti ainoa oikea syy siihe olisi se että raskauden kestoa on hankala määritellä ellei ole kierto tasoittunut. Kyllä sen pystyy aina määrittämään kuitenkin ultrassa yms niin mitä hittoa.
Tsemppiä Catharin ja Lisbon, saatte kyllä mun sympatiat!

• Tykkää
Reactions: Catharin ja lisbon
Voihan itku :cry: eilinen haaleanvaaleanpunainen viiva näkyy edelleen, mutta aamupissasta tänään dpo12 tehty ihan puhdas nega :( mulla ei ole tän reilun vuoden aikana tullut yhtään tärppiä, joten ehdin jo tosissaan innostua :(

Kävin tuossa kuukausi takaperin lääkärilläkin asian tiimoilta ja hänpä kertoi minulle, että kun on neljä lasta ennestään, ei kunnallisella puolella edes tarjota lapsettomuushoitoja, ei sinänsä, että tässä tilanteessa mihinkään hoitoihin oltaisiin lähdössäkään, mutta kyllä se silti hämmensi (n)

MimSe

ei vieläkään testattu ( isäntä mokoma ei muistanut tuoda ja eilen sammahti saunan jälkeen)..josko se tänään hakis sen pirskatin testin tai posti tois ne miun. kk menny odotellessa.

Tissin perhanat meinaa räjähtää ( kipiät ja arat koskemattakin)..migreenissä kotona =X
kp 44 ...

Lisbon, miksi pitää käyttää kumia? o_O Mulle sanottiin et heti vaan yrittämään uudestaan, mistään ehkäisystä ei puhuttu sanaakaan. Ja eikä kyllä olla käytetty, tietty ei sen vuodon aikana mitään tehtykkään, mut heti kun vuoto loppui ni sit. Onneks mulla vuoto kesti vaan 1,5vko, et lyhyellä vuoto-ajalla pääsin. En kyllä varmaan ikinä unohda sitä veri määrää ku alko paikat tulvimaan ihan hirveesti. :eek:
Enpä tiedä, varmaan että oltasiin varmoja siitä onko hormoonit entistä vai uutta raskautta. Mutta niinkun sanoin, ei uuden raskauden hormoonit kerkeäisi kuitenkaan näkymään ensiviikon verikokeessa, joten väliäkö tuolla. Ei se uusi raskaus ala, jos ei elimistö ole valmis.

• Tykkää
Reactions: Catharin
Oon ihmeissäni... Tänään kp 20/25 ja pregcheck oikeasti selvä haamu. Siis selvempi kun yksikään aiemmin ja se ei kuivuttuaan ohentunut tai kadonnut... Selkenee vain. Tiedän, ei tuo merkkaa mitään. Voi olla vain viivanpaikka, toisinaan pc antaa niitä jo testiajallakin? Tämä ilmestyi heti kun testi kaatui, ei siis mennyt edes paria minuuttia... Tutkailin testiä ennen sen tekemistä eikä siinä kyllä moista ollut. Kuvassa alhaalla testi vasta tehtynä, ylhäällä hieman kuivuneena (en tiedä näkeekö kuvasta kunnolla mitään), mutta nyt viiva on vain selviytynyt, testiajan ulkopuolella.

http://aijaa.com/H11oEe

Olen kyllä ennenkin saanut ko. Testiin vääriä viivoja (ts. Viivanpaikkoja), joten pudotaan taas mahdollisesti kovaa ja korkealta. Ps. Sormet on kuvassa likaiset, kun metallihommat tuppaa likaamaan ne eikä lähde irti :-D

Viimeksi muokattu:
vprinsessalla nään punertavaa!

Jajoo. Aamulla one step in 25mIU nega, mutta nyt joku Apteekin Ultra anto ton haamun. Ja nään siinä kyllä vaaleanpunaista! Ostin sitten toisen samanlaisen, First Response- testin ja pari liuskaa RFSU:n testejä :D Voi hyvänenaika..

Saaruskalle onnea plussasta! :)
Onkos ketään testaillu ovistesteillä pitkään oviksen jälkeen? Mulla on ollut se täs viimiset kaks pv ihan negoja, nyt on vahvistunut, mut ei iiihan vielä oo plussa (erittäin lähellä kylläkin!) kp 23/29-31 tänään. Mietin et vahvistuuko se aina loppukierrosta ennen menkkoja?

Saaruskalle onnea plussasta! :)
Onkos ketään testaillu ovistesteillä pitkään oviksen jälkeen? Mulla on ollut se täs viimiset kaks pv ihan negoja, nyt on vahvistunut, mut ei iiihan vielä oo plussa (erittäin lähellä kylläkin!) kp 23/29-31 tänään. Mietin et vahvistuuko se aina loppukierrosta ennen menkkoja?
Mulla aina loppu kierrosta tulee viivaa mut ei läheskään samaa vahvuutta ku ovis plussa. Jospa sulla vahvistuu raskautumisen merkkinä :)

Yhteistyössä