Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hienoja viivasia täällä! :)

Halit pitkään yrittäneille:( ei ole helppoa joka kuukausi toivoa mitä jos ja sitten taas toivo viedään.

Meillä mitään ihmeellistä.. Ultrasivat eilen kun päivystykseen tulin vatsakipujen ja kuumeen takia. Eivät oikein tienneet missä se tulehdus mulla tarkalleen on kun umppari oli vähän epäselvä. Gyne katsoi että ovuloisin taas vasemmalta puolelta. Edellisellä kerralla oli myös sieltä. Onko mun oikea puoli ihan unessa? Vasemmalla kun ei ole edes tuubaa enää.
Eipä sillä et vois kuvitella seksiä kun leikkasivat taas.. Tälläkertaa tulehtuneen umpparin. Mulla on sitten hyvä tuuri.. :D

Toivotaan tälle palstalle plussatuulia oikein paljon. Monella tuntuu olevan mieli maassa. Jaksuja kaikille!
 
Darni, miulla on tällä hetkellä vasta kp 19/25, tajusin justiinsa, että ihan hyvissä ajoin testaan... Mutta syy tähän oli oviskivut jotka alkoi jo hyvin varhaisessa vaiheessa kiertoa, mutta ilmeisesti oviskivut voi jatkua "pahimmillaan" viikonkin. Viime viikolla alkoi ekat oviskivut, tämän viikon alkupuolella vasta alkoi helpottaa. Tässä kierrossa en käyttänyt minkäänlaisia ovulaatiotestejä, joten varmuutta en ole saanut... Onko kivut kenties ennen ovista, oviksen aikana vai jälkeen. Onhan siis toki mahdollista että olen ovuloinut viime viikolla, laskuri väitti oviksen olevan keskimäärin 5.11.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Veikkaan että ovis on tänään :) muussa tapauksessa sulla on tooosi lyhyt kierto. Mulla ovisoireet kestävät useamman päivän.
Mulla on kierto lyhemmillään ollut 24pv. Toivottavasti ei ollut eilenä tai et ma säpinät riittäisi :unsure:
Huomasin sängyssä äsken maatessani pistelyä tuolla kohdunsuun kohdilla.. Ja enemmän jomottelee alavatsaa..

Neljänruusu <3
 
empuska, jaksamisia sinne!

Täällä dpo9 ja 10 mIU- testillä nega. Menin toki googlettamaan one step- testeistä kokemuksia, monessa keskustelussa sanottiin että antanut negaa vaikka muunmerkkinen 25mIU testi antaa plussaa, joten herättelen taas/vielä toiveita :D
 
Jaksamisia Theran!

Mä alan olla niin täynnä noita liuskatestejä.. (tai sit mä oon vaan kärsimätön)
Meillä kävi eilen sellainen äksidentti, että rakas esikoiseni on nähnyt,
kun mä dippaan testin muovikippoon. No tämä 7-vuotias oli sitten eilen salaa
dippaillut neljä testiä kippoon jossa oli vettä, koska halus kokeilla samaa, mitä äiti tekee.. :whistle::confused::eek::LOL:

Onneksi ehdin hätiin ja muutama testi jäi :p

Tässä tän aamun sato:

Ylin on puolisen tuntia sitten dipattu ja kaks alinta aamulla.
http://aijaa.com/S0Cq26

Haamuja niissä näkyy, luonnossa paremmin kuin kuvassa..
Alan vaan uskoa että nuo haamut on viivanpaikkoja punerruksesta huolimatta..(n)
 
Kiitos empuska ja vprinsessa. Mä alan kohta pyytää jotain kanta-asiakas korttia näille sairaalapäiville.. Onneksi tänään pääsee kotiin. :)

Mä kyllä olin näkevinäni teidän testeissä jotain.. Toivottavasti joku muu kuin viivanpaikka. :)
 
Mulla vähän vaihtelee kierto, mutta nyt ovista tikuttaessa olen huomannut että väli oviksesta kierron alkuun on aina sama, eli käytännössä menkat ei vaihtele vaan ovis.
Mulla oli esim edellinen 27pv kierrossa ovistikku plussalla kp12-13 ja sitä edellisessä 23pv kierrossa ovisplussa kp8-9
Okei, noin vähän luulen että itsellänikin menee :) se vaan, että tässä kierrossa ei ole ollut mitään ovikseen viittaavia tuntemuksia (n) ehkä _vähän_ maanantaina eli kp 17 nippaili alavatsassa. Jotenkin sellanen fiilis, että tämä kierto on taas siitä pidemmästä päästä, ei ainakaan mitään 24 päivää. Ja eilen pääsi vielä tekemään talletukset ihan varmuuden vuoksi :D vaikka luultavasti ovis huidellut jo ohi, olisiko sitten ollut se kp 17... Sinänsä huono, kun ei kyllä siihen väliin ole päässyt peittoja heiluttemaan. Ei tässä nyt auta muuta kun odottaa, mutta edelleen hyvin vahvasti sellainen olo että tästä ei paksuksi pamahda :LOL:
 
empuska tiedän miten tuo syö naista :( mä hakkasin päätä seinään, aivan liian kauan. Voimia jatkoihin, kyllähän sekin kortti kannattaa kokeilla!

Minäkin edelleen joka kuukausi tihrustan tikkuja (tosin paljon harvemmin) ja näen viivoja ja elättelen toiveita. Joskus tuli tännekin laitettua kuvia, mutta kerta toisensa jälkeen, kun menkat alkoi ja "viivat" pysyivät samanlaisina kyynisyys ja katkeruus valtasi mieleni.

Nyt kun elämäni ensimmäisen kerran sain lääkkeitä (lugeja) lapsettomuuteen olenkin varma, että tulen tässä kierrossa raskaaksi ja koska ovuloin kahdesti, tuloksena on kaksoset. Hah, tulen tippumaan niiiin korkealta, että pelkkä ajatus menkoista ja epäonnistumisesta alkaa oksettamaan. Tänään dpo 7. nega.
 
Moikka taas, viime kuussa moikkasin roskishaamun kanssa ja nyt ollaan taas haamuilemassa... Tosin päiväpissasta dpo11 ;)

Sain Terolutit tähän kiertoon kun viime vuotoni oli ihan ihmeellinen. Ovulaatiota testailin, mutta hivenen skeptinen olin koko ovulaation suhteen, kun testitulokset olivat hivenen tulkinnanvaraisia.



En tiedä näkyykö kuvassa yhtään .mitään, mutta heti pissassa kastettuani alkoi himmeä vaaleanpunainen viiva piirtyä testiin :) uskomatonta jos tämä nyt pitää paikkansa, tässä on yli vuosi jo aktiivisesti yritetty :rolleyes:

MimSe

Ja anteeksi totaalinen oma napaisuus :notworthy: minulla kun ei valitettavasti ole aikaa seurailla palstaa :unsure:
 
Moikka taas, viime kuussa moikkasin roskishaamun kanssa ja nyt ollaan taas haamuilemassa... Tosin päiväpissasta dpo11 ;)

Sain Terolutit tähän kiertoon kun viime vuotoni oli ihan ihmeellinen. Ovulaatiota testailin, mutta hivenen skeptinen olin koko ovulaation suhteen, kun testitulokset olivat hivenen tulkinnanvaraisia.



En tiedä näkyykö kuvassa yhtään .mitään, mutta heti pissassa kastettuani alkoi himmeä vaaleanpunainen viiva piirtyä testiin :) uskomatonta jos tämä nyt pitää paikkansa, tässä on yli vuosi jo aktiivisesti yritetty :rolleyes:

MimSe

Ja anteeksi totaalinen oma napaisuus :notworthy: minulla kun ei valitettavasti ole aikaa seurailla palstaa :unsure:
Jotain kyllä näkyy, aamulla uusiks(y)
 
Ahahahahah :D Väitän saaneeni viivanpaikan One Step 25mIU- testiin! Pyörittelin sitä lampun alla ja kallistelin päätä ja kun ooooikein siristeli silmiä niin sen näki! Mies sanoi, että jos mä väitän että nään siinä jotain, niin se lopettaa yrittämisen tähän ja vie mut hoitoon :D

Joo, eli siis oikeesti nega testattu taas. Lauantaiaamuks käyn hakemassa CB:n testin. MUTTA, nyt siis dpo9 ja vaaleanpunaista tulee pyyhittäessä. Prkl, ei siinä mitään jos ei tästä kierrosta tärppää, mut jos menkat meinaa alkaa NYT, niin on kyllä luteaalivaihe saatanallisen paljon liian lyhyt.
 
Ahahahahah :D Väitän saaneeni viivanpaikan One Step 25mIU- testiin! Pyörittelin sitä lampun alla ja kallistelin päätä ja kun ooooikein siristeli silmiä niin sen näki! Mies sanoi, että jos mä väitän että nään siinä jotain, niin se lopettaa yrittämisen tähän ja vie mut hoitoon :D

Joo, eli siis oikeesti nega testattu taas. Lauantaiaamuks käyn hakemassa CB:n testin. MUTTA, nyt siis dpo9 ja vaaleanpunaista tulee pyyhittäessä. Prkl, ei siinä mitään jos ei tästä kierrosta tärppää, mut jos menkat meinaa alkaa NYT, niin on kyllä luteaalivaihe saatanallisen paljon liian lyhyt.
Mulla KP 3, ja aloitan ehkä tässä kierrossa primolutit. Ärsyttää joka kuukausi sama stoori että mitkäs ne sieltä alkaa muut ko menkat...no uutta yritystä aina vaan vai mitä?
 
Theran, kyllä sulla nyt on huonoa tuuria matkassa!! Tästä ei voi kun nousta ylöspäin, vai mitä? <3
Mulla on sattunu tänään mahaa, poltellut aika ilkeesti, ihme kirvelyä vasemmalla puolella. Veikkaisin joko suolistoa tai sit muuten vaan kipuillut. Kp 22 tänään tyhjennyksestä, olen melkein jo varma siitä, et se ovis oikeesti tuli heti kun vuoto loppui. Sen jälkeen on vaan 2krt peittoja heilutettu, eli mitään toivoa raskautumiselle ei kyllä tipu JOS se ovis oikeesti meni jo. Eniten mua oikeestaan ottaa päähän se, et jos sitä tuulimunaa ei olis tullut tohon väliin ni oltais nyt lokakuussa päästy tutkimuksiin kun tuli vuosi yritystä täyteen, mut ei me nyt päästä kun kerta raskaus on mahdollinen. :( et kattellaan sit ehkä vuoden päästä jos ei uutta tärppiä ole siihen mennessä tullut!
 
Voimia Catharin. Kyllä tää on niin syvältä, kaikki pitää aloittaa alusta, tavallaan tyhjän takia..(n) Eilen kp17 tein r-testin ja nyt se olikin jo haalistunut aika lailla. Maanantaina otetaan verikokeet jotta tiedetään miten hormoonit laskenut. Polille kun soittelin, niin kätilö muistutteli tomerasti käyttämään kumia..enhän minä kehdannut myöntää että ei oo käytetty, eikä käytetä :whistle: Jos tässä nyt heti uudestaan tärppää, niin ei se siinä maanatain verikokeessa vielä jokatapauksessa näy eli mitä väliä?!
 
Lisbon, miksi pitää käyttää kumia? o_O Mulle sanottiin et heti vaan yrittämään uudestaan, mistään ehkäisystä ei puhuttu sanaakaan. Ja eikä kyllä olla käytetty, tietty ei sen vuodon aikana mitään tehtykkään, mut heti kun vuoto loppui ni sit. Onneks mulla vuoto kesti vaan 1,5vko, et lyhyellä vuoto-ajalla pääsin. En kyllä varmaan ikinä unohda sitä veri määrää ku alko paikat tulvimaan ihan hirveesti. :eek:
 
Ja multa ei oo otettu sen päivystyskäynnin jälkeen ollenkaan hcg:tä, sille ei kuulemma ole tarvetta ellei olis alkanu tulemaan tulehduksen merkkejä. Toki luulin et olis ollut tulehdus kun oli lämpöä ja maha oli kipeä + ne isot hyytymät, mut onneks ei sit ollutkaan.
 
Catharin <3
Eilenä oli sitten jälleen vatsakipuilua. Alkoi taas ip ja kesti iltaan, kovimmat aikaisempiin päiviin verrattuna. Talletukset tehty:whistle: mahiksia raskautumiseen olisi kun 2-3pv välein intiimejä hetkiä ollut:love: te keillä ovisoireita pidempään on, mihin kohtaan teillä itse ovulaatio ajoittuu? Jatkuuko nää oireet pitkäänkin tuon jälkeen?
 

Yhteistyössä