Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hienoja viivoja näkyvissä täällä!

Meidän kotona taasen ei. Nyt siis menossa dpo7tai8, testasin tyylipuhtaan negan :D Yllättikö ketään? Vähän vaaleanpunertavampaa valkkaria tuli maanantaina, eilen tuli yksi pieni verijuova valkkarin seassa pyyhittäessä ja tänään aamulla semmonen pieni "veriklimppi", ja sen jälkeen ihan normaalia ja normaalin väristä valkkaria. Sikälimikäli se nyt olis kiinnittymisvuotoa, niin ei ihme, että ei testissä näy :D Kuinkakohan nopeasti se hcg lähtee nousemaan siitä, kun alkio kiinnittyy? Lauantaina ois häppeninkejä, miehen firman pikkujoulut, ja mietin että jos lauantaina vielä (dpo 10tai11) tulee nega, niin uskaltaako siihen luottaa? Ei varmaan :D
 
http://aijaa.com/f0hzHf Pahoittelut huonosta valaistuksesta ja puhelinlaadusta.

Eihän nuo ole niitä viivanpaikkoja? Kolmen päivän aikana olen testaillut eikä ainakaan vielä ole tummunut. Tein myös kaksi ovulaatiotestiä (kuulemma niilläkin näkee raskauden?) ja niissä on kyllä selkeät viivat, toisessa hieman tummemmat.

Olen kyllä vielä todella aikaisessa (tänään oletettu kuukautisten alkamispäivä jos kierto on tyhjennyksen jälkeen pysynyt samana), mutta ei tarkkaa tietoa sillä keskenmenon jälkeen ehti tulla yhdet kuukautiset. Vertaan viivoja jatkuvasti edelliseen kaksosraskauteen, jossa oli jo samaan aikaan todella räikeät viivat niin nämä tuntuvat niin epäselviltä. Pitäisi ehkä järjellä ajatella, että yksösraskaudessa vaan on sitä hormonia vähemmän näin alussa.

Tässä edellisen raskauden (kkm, kaksosraskaus) viivat 4+0. http://aijaa.com/6ToNCG

edit. Tarkennuksena vielä varalta, että siniset raskautestejä ja vihreät ovis.
 
Viimeksi muokattu:
http://aijaa.com/f0hzHf Pahoittelut huonosta valaistuksesta ja puhelinlaadusta.

Eihän nuo ole niitä viivanpaikkoja? Kolmen päivän aikana olen testaillut eikä ainakaan vielä ole tummunut. Tein myös kaksi ovulaatiotestiä (kuulemma niilläkin näkee raskauden?) ja niissä on kyllä selkeät viivat, toisessa hieman tummemmat.

Olen kyllä vielä todella aikaisessa (tänään oletettu kuukautisten alkamispäivä jos kierto on tyhjennyksen jälkeen pysynyt samana), mutta ei tarkkaa tietoa sillä keskenmenon jälkeen ehti tulla yhdet kuukautiset. Vertaan viivoja jatkuvasti edelliseen kaksosraskauteen, jossa oli jo samaan aikaan todella räikeät viivat niin nämä tuntuvat niin epäselviltä. Pitäisi ehkä järjellä ajatella, että yksösraskaudessa vaan on sitä hormonia vähemmän näin alussa.

Tässä edellisen raskauden (kkm, kaksosraskaus) viivat 4+0. http://aijaa.com/6ToNCG

edit. Tarkennuksena vielä varalta, että siniset raskautestejä ja vihreät ovis.
Plussaahan nuo on, onnittelut :)
 
  • Tykkää
Reactions: irelia
Hienoja viivoja näkyvissä täällä!

Meidän kotona taasen ei. Nyt siis menossa dpo7tai8, testasin tyylipuhtaan negan :D Yllättikö ketään? Vähän vaaleanpunertavampaa valkkaria tuli maanantaina, eilen tuli yksi pieni verijuova valkkarin seassa pyyhittäessä ja tänään aamulla semmonen pieni "veriklimppi", ja sen jälkeen ihan normaalia ja normaalin väristä valkkaria. Sikälimikäli se nyt olis kiinnittymisvuotoa, niin ei ihme, että ei testissä näy :D Kuinkakohan nopeasti se hcg lähtee nousemaan siitä, kun alkio kiinnittyy? Lauantaina ois häppeninkejä, miehen firman pikkujoulut, ja mietin että jos lauantaina vielä (dpo 10tai11) tulee nega, niin uskaltaako siihen luottaa? Ei varmaan :D
Eikös vois näkyy testissä kolmisen vuorokautta kiinnittymisen jälkeen, testaile uudestaan (y)
 
Darni73 ja tervetuloahaikara, kiitos vastauksista! En ollut edes ennen kuullut mistään viivanpaikoista ja tulin hirvittävän vainoharhaiseksi kun niistä lueskelin. :D

Jos pari päivää malttaisi vielä ja tekisi vaikka viikonloppuna ihan digitestin niin ei tarvitse ainakaan sitten stressata ja verrata viivojen tummumista.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Täällä ei vieläkään menkkoja...hyvin raskaana oleva olo mutta joudun venaamaan niitä testejä ( posti takkuaa) että tulis himaan.

* ei menkkoja (edellisen kerran 1.10-3.10 )
*tissit pinkeät
*veren / raudan maku suussa
*migreeni toistuvasti
* finni naamassa
*masu pinkeä / muuttunut
*mieliteot
*sekopää fiilis ( poika sano että mitä sieniä sä oot mutsi vetäny ku oon yli pirtee )
*väsyttää

....toivottavasti tänään ois postia tullu.
 
Wolt toivottavasti ja saisit toivotunlaisen tuloksen!:)

Tarttis vähän apuja kun tuo Googlen tarjonta nyt lärätty läpi.. Eli kp8 oli niitä menkkatuntemuksia ja lima-valkovuotolöntti pyyhittäessä (ja peiton heilutusta;)). Nyt on toissapäivänä ja eilenä ollut melkolailla kellon tarkasti alavatsa kipeänä iltapäivästä iltaan. Myös huonovointisuutta samassa. Tissit alkaneet kihelmöimään ja aristamaan tänää. Samoin nivusissa tunnetta. Ja äsken pyyhittäessä samanlainen löntti tuli kun kp8. Nyt kp13. Mitähän nää vois olla? Hitto kun ei ole niitä ovistestejä...
 
Wolt toivottavasti ja saisit toivotunlaisen tuloksen!:)

Tarttis vähän apuja kun tuo Googlen tarjonta nyt lärätty läpi.. Eli kp8 oli niitä menkkatuntemuksia ja lima-valkovuotolöntti pyyhittäessä (ja peiton heilutusta;)). Nyt on toissapäivänä ja eilenä ollut melkolailla kellon tarkasti alavatsa kipeänä iltapäivästä iltaan. Myös huonovointisuutta samassa. Tissit alkaneet kihelmöimään ja aristamaan tänää. Samoin nivusissa tunnetta. Ja äsken pyyhittäessä samanlainen löntti tuli kun kp8. Nyt kp13. Mitähän nää vois olla? Hitto kun ei ole niitä ovistestejä...
Veikkaan että ovis on tänään :) muussa tapauksessa sulla on tooosi lyhyt kierto. Mulla ovisoireet kestävät useamman päivän.
 
vohveli3: toivotaan..mut aarrgggghhh mä en saanu niitä testejä. Poika soitti himasta ja sano ettei rutaleen ketpeleen posti oo tuonu mitään.. hermoraunio.
Tunnin vielä töissä ja ei kerkee apteekkiinkaan ku lompakko kotona ja kotimatkaan tunti... aaarrgghh.. itella perk****

:D ai minäkö testi addikti...
 
Argh, uusi testi tehty ja pää tyhjä... Testi oli niin pahasti lommoilla jo paketista otettuaan että ei siitä nähnyt mitään. Vaikea yrittää edes tiirailla kun painaumia kolo testi täynnä... Tää on yks miinuspuoli noissa liuskoissa... Eli aamulla uusiksi.
 
Ihan selkee viiva näkyvissä :) onnea!

Meikä on tässä yrittänyt tikuttaa ovulaatiota mutta kun ei niin ei... Eilen jätin testaamatta, mutta tänään ja edellispäivänä hailakat viivat vain. Nyt kp 17, edellis kierto oli 30 päivää ja sitä edeltävä 24 päivää o_O voiko olla, että testit ei näytä lainkaan plussaa? Tai sitten en onnistu testaamaan vaan oikeaan aikaan. Kp 13 oli nega. Tai sit vois olla ovis vielä myöhempäänkin... Blaaah. Talletukset tehty kp 13 ja 14, eli enpä taida tästä kierrosta raskautua. Kun ei miehenkään kanssa pääse tässä hetkeen touhuilemaan.
Mulla vähän vaihtelee kierto, mutta nyt ovista tikuttaessa olen huomannut että väli oviksesta kierron alkuun on aina sama, eli käytännössä menkat ei vaihtele vaan ovis.
Mulla oli esim edellinen 27pv kierrossa ovistikku plussalla kp12-13 ja sitä edellisessä 23pv kierrossa ovisplussa kp8-9
 

Yhteistyössä