Hei kaikki. Olen seurannut tätä keskustelua nyt aktiivisesti jo muutaman kuukauden ajan ja päätin nyt kirjautua ja osallistua keskusteluun. On ollut mielenkiintoista seurata teidän tilanteita ja myötäelää niitä sekä tiirailla muiden testejä kun ei ole itsellä mitä tiirailla.
Itse olen 27v, pillerit jätetty pois alkuvuodesta, mutta ehkäisy kokonaan lopetettu ja yritys aloitettu elokuussa. Kropan toiminta vielä sekaisin pillereiden jäljiltä. Yritys aloitettiin kesken kierron, joka olikin lopulta vain 24 päivää. Tämän jälkeen pitkät ja niukat menkat. Seuraava eli siis edellinen kierto yritys jatkui ja otin mukaan ovistestit, niissä koko testailun ajan samanlaista haaleaa viivaa, kierto venyi ja venyi ja lopulta menin lääkäriin, joka määräsi terot kierron tasaamiseksi. Kierto kesti 60pv. Nyt seuraava eli kolmas kierto meneillään kp 21. Taas ovistestit samaa hailua, ei mitään ovistuntemuksia missään vaiheessa, teroja syön taas kp 15-24 joten lopetin jo tikutuksen. Lääkärillä käydessäni ultrattiin munasarjat ja kohtu ja kaikki näytti hyvältä. Kuitenkin nyt mietityttää ovuloinko ollenkaan. Niin kova tahto ja toive on pienokaisesta mutta kun ei sitä ovisplussaakaan saa. Että pitääkin olla näin malttamaton mutta minkäs sitä itselleen voi.
Nyt odotan seuraavaa kiertoa. Ehkä jätän tikut pois ja ollaan vaan sängyssä säännöllisesti, kun tuntuu tikuttaminen olevan turhaa.
Anteeksi omanapainen avautuminen, mutta yirittämisestä ei uskalla puhua vielä kenellekään ja asian jakaminen tuntuu helpottavalta. Vaikkakin moni teistä kamppailee niin paljon pidemmällä ja syvemmällä haaveensa kanssa. Plussatuulia teille kaikille!