Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onkohan olemassa semmosta AHT-ryhmää? Anonyymit himotestaajat. Minä voisin mennä johonkin testivieroitukseen :D Arvaatte varmaan, että oli pakko uittaa "iltatikku". Harmi, kun edelliset testit jäi töihin (tutkailin niitä siellä kun aamulla ei kiireessä kotona ehtinyt), niin ei voi livenä vertailla. Kuvista päätellen olen ihan varma, että viiva tummuu sittenkin. Iltatikku uitettu 3h pidättelyn jälkeen.
Iltatikku kuivana
http://aijaa.com/q1CfsK
Vertailun vuoksi aiemmat aamutikut
http://aijaa.com/2fwHMR

Joko Mandala haki läjän Pc:n testejä? :)
 
Kp 26 on menossa,menkkoja oottelen alkavan aikaisintaan huomenna..normikierto 27-30 päivää..Hitsi,kun vähä ehkä näyttäs väriä olevan,MUTTA menkkaoloja kyllä on ja ei mitään oireita Esikoisesta oli olot jo viikko ennen plussaa..
 
Hahhhaaa Nyytti! Hieno homma :) mikäs dpo sulla olikaa menos? Muoks ainii dpo12 . Katelin omia kevään raskauden tikkuja ja hyvin samalle näytti nekin :)!

Mandala joko sait verikokeen tulokset?

Moonan ihan ku jotain näkys..mikä testi toi oli?
 
Hahhhaaa Nyytti! Hieno homma :) mikäs dpo sulla olikaa menos? Muoks ainii dpo12 . Katelin omia kevään raskauden tikkuja ja hyvin samalle näytti nekin :)!

Mandala joko sait verikokeen tulokset?

Moonan ihan ku jotain näkys..mikä testi toi oli?
Näitä halpiksia, onko toi nyt se David/One step/mikälie..Tilasin joskus aikaa sitten kasan netistä ja dippasin viimesen tänään! Huomiseksi on kyllä pc varattuna.. Vähän jänskättää,voisko olla.....:eek: Mutta nää olot kyllä enteilee niagaraa..:cautious: En innostu!
 
miss_piggy
Nyytikkii, joo siis mullahan oli jo ennen poikaa tuota rakkulaa. Lääkäri vaan sanoi että ei varsin pco ole kuitenkaan mutta paljon oli kuulemma nytkin pieniä rakkuloita Ajattelin että teen sitten niin että clomit ja tikutan oviksen, ja vasta oviksen jälkeen terot kun terothan saattaa estää oviksen. Kokemusta on... Tai sitten mennään pelkillä clomeilla parin kuukauden päästä kunhan nyt ensin kierrot saadaan käyntiin noilla teroilla.

Tammityttö, söinkin tuota macaa pari kk mutta en oo enää syönyt. En tiedä auttoiko se silloin kun kahdessa kierrossa ovis tuli ylipäätään. No, mulla kyllä yleensä sitten viimeistään terojen lopetuksen jälkeen ovikset taas tullut ja viimeistään clomeilla oikein superovis :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Moonan jotain näkyy. :) pidetään peukkuja että huomen aamulla olis pino plussatestejä kun avaan sivun. :D

Ja koska maltoin tähän päivään saakka olla tilaamatta testejä niin nyt sitten en malta odottaa niitä testejä. :D
 
Moonan jotain näkyy. :) pidetään peukkuja että huomen aamulla olis pino plussatestejä kun avaan sivun. :D

Ja koska maltoin tähän päivään saakka olla tilaamatta testejä niin nyt sitten en malta odottaa niitä testejä. :D
Nyt kyllä jomottaa alaselkää siihen malliin,että varmaan huomenna rysähtää:( Jos raskaana oisin,niin se olis kyllä maailman kaheksas ihme! Hiton tikut! Ja hiton testaushimo..:)
 
Paljon onnea Nyyttitervetullut! Sielta se viiva vahvistuu :)
Moonan toivottavasti ne kuukautiset jattais tulematta :)

Itsella menkat menossa eli kp3 ja testailut jaissa tietty, tosin iso kasa ovistesteja ja raskaustesteja jo valmiiksi hankittu :D ens viikolla sitten taas yrittelemaan! Jospa seuraavasta kierrosta lykastais :) yritan olla stressaamatta liikaa, se nyt ei auta asiaa. Vois yrittaa vahan enemman taas urheilla, se mulla auttaa rentoutumaan ja stressaamaan vahemman :)
 
Mitäs jengin testailujen kans :)!!?

Tein aamulla taas pois vikat ovistestit. Kuvassa tän aamun ja eilinen. Yllättävän tummaa viivaa pukkaa vaikka huomenna pitäs ottaa vika pilleri ja ootella vuotoa. Tiiänhän mä ettei toi plussa oo mut ihan vähän iski pelko perseeseen että ei helvetti jos.. hullua sanoa tässä ketjussa ja tässä yhteydessä että mä todella toivon ETTEN oo raskaana :unsure:
http://aijaa.com/BxsZ7G
 
Nyytti - hienosti on vahvistunut!! (y)

Tammityttö - mulla on tainnut mennä jotain ohi mutta miksi et juuri nyt toivo olevasi raskaana? Anteeksi utelu.

Dippailin ainokaisen PC:n ja ovistestin. Kyllä se pc mukavasti sai väriä mutta en osaa varmuudella sanoa mikä tilanne ennenku pääsen töihin yhdistämään sen aiempien pc tikkujen kanssa :ROFLMAO:
Soittivat eilen klinikalta ett tulokset tulee aamupäivällä, ai kamala tätä jännitystä :sick: :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Mandala, tulehan kertomaan sitten tulokset. Pidän sulle peukkuja :)

Piti tehdä aamulla jo digikin. No sanoihan se, että "Raskaana 1-2". Ja tottakai PC kävi myös aamu-uinnilla :) Hitaasti, mutta varmasti mennään toivottavasti kohti tasavahvuisia viivoja. Miten mä ikinä jaksan odottaa vauvan syntymää, kun tämä alkuaikakin on jo näin hykerryttävän jännittävää... LA näyttäs laskurin mukaan olevan 20.4.16
Testikimara
http://aijaa.com/b0tCuY
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Mandala
Huiiii kun täällä on taas paljon jännitettävää monella testien kanssa :)

Mulle iski lujaa ja kovaa, kun vkl oltiin kyläilemässä ja siellä oli pari jolle tulossa tammikuussa vauva.
Itku kurkussa pidättelin olla, ja kun päästiin pois niin parkuhan se tuli. Koko loppu päivä oli yhtä masista ja itkun puuskia.
Meinasin tiltatakin siellä sille naiselle, kun röökiä veti pokkana että noinko sä arvostat raskauttas ja välität lapsestas, mutta onneks sain hillittyä itseni.
Tällä hetkellä syö kyllä todella kovaa naista tämä homma ja tuntuu täysin mahdottomalta kaikki. Kohta tässä joutuu varmaan jonnekin kallonkutistajalle tämän homman kanssa.
 
Jee Nyyttitervetullut! Paljon tarrasukkia ja onnea matkaan!

Mandala. Tsemppiä odotukseen!
Ja niin et varmaan tiiäkääm jos et oo täällä kauaa kirjottanu :) . Mä olin keväällä raskaana. Täydelöinen luomuihme imettäessä kuopusta. Geneettinen keskeytys tehtiin rv14 ja sekin meni pieleen jonka takia 2x uusintatoimenpidettä. Takana yhteensä 4 geneettistä keskeytystä rv13-21. Hoidoilla kaks tervettä lasta. Kannan siis piilevänä geenivirhettä joka voi aiheuttaa lapselle vammaisuuden/sairauden . Meillä ollu todella huono tuuri koska a) mun ei pitäny koskaan edes pystyä raskautumaan luomuna, muniksia vähän ja b) riski vammaan on 25-50% mutta meillä se arpa on osunut 4 kertaa :(..
Nyt on siis suunnitelmssa hoidot. Luomun onnistumiseen on usko menny (n)
 
Ja Sweeny. Mä olisin sanonu sinuna. Eihän tollaisesta vois edes loukkaantua. ..sehän on sikiölle pahinta myrkkyä :(
Mua niin risoo tollaiset ihmiset. Jengillä kuitenki täysi mahku saada terve lapsi. Itse pilaavat valinnoillaan asiat. Mä olisin vaikka 9kk hengittämättä jos se takaisi mulle terveen vauvan :cry:
muoks ja iso hali Sweeny. Ymmärrän todella tunteesi.

Mulle itselle on jopa hankalampi kohdata Isomahaisia kuin itse vauvoja.. en tiiä miks..
 
Nyytti kyllä sulla hienosti vahavistuu nuo viivat :)

Sweeny olisin mieki sanonu. Ja kysyny että antaako se sitte synnärillä vauvalle heti tupakan kans huuleen ettei tarvi viekkareista kärsiä... Ai että suututtaa mullaki! Tai no joo, ehkä se on eris asia jos ihiminen oikeasti koittaa lopettaa ja on jo vähentäny jne, mutta jos piittaamatta vaan on ettei muka pysty ees vähentään tai ees koittaa olla ilman, niin ARGH!!!! Annetaanko neuvoloissa apua tupakoinnin lopettamiseen? Hui ko kuumensi... :)
 

Yhteistyössä