Theran, sua kans täällä olen seurannu ja toivonu niin sitä plussaa sulle! Niinku tietty muillekin.
Mulla oli tässäkin raskausessa omat murheeni, enste alkuraskauden tuhruvuotelu niinku jokaisessa mun aiemmassa kolmessa raskaudessa. Mulla siis kaks tyttöä, 4,5 ja 1,5 veet sekä keskeytynyt keskemeno likkojen välissä todettiin rv12+0, alkio
7+6.
Mulla otettiin tässä alkuraskaudessa papakoe jossa löydettiinkin sitten vahvoja solumuutoksia (vuosi sitten papa puhdas) ja kävin kolskopiassakin jossa onneks ei mitään hälyyttävää ollu. Pitkät neljä viikkoa oli odotella patologin tuloksia. Synnytyksen jälkeen myöhemmin menen vielä uudestaan kolskopiaan
Ton huolen lisäks me "jäätiin kiinni" sikiöseulanassa mikä oli kans pienoinen shokki mutta NIPT-kokeessa tulokset puhtaat ja terve poika olis tulossa. Mutta silti pieni huoli jäi ja inhottavaa stressaamista ollu. Josko tää tästä, olen tottunu että meille ei raskautuminen tai raskaudetkaan ole ollu itsestäänselvää. Ehkä siksi noita mun saatuja lapsia arvostaa ja rakastaa sitä suuremmin.