Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jaahas, en sitten malttanut odottaa suunnittelemaani kahta päivää vaan tein jo tänään uuden testin :p
Noh nyt tuli ihan samanlainen mystinen hyvnhyvin hailura viivanpaikkamainen juttu. Paljaalla silmällä näky ihan ok jo vaikutusajalla siinä 4-5min tienoolla, kuva otettu myöhemmin. Ja kunnolla kuivuttuaan näkyy jo paljaalla silmällä ihan siristelyttä.
Silti se on niin hailu että veikkaan viivanpaikaksi... Mutta eipä niitä ennen ole tullut mulla.
Kameraan en saanut siitä kyllä kovin hyvää kuvaa. http://aijaa.com/blAEJj
Tiedä sitten miten sekin vaikuttaa että kävin enen testiä muutama tunti aiemmin veskissä ja menin siitä vielä uusiksi nukkumaan.
Ärsyttävää ku joutuu spekuloimaan :p
 
Nyyttitervetullut vahvistunut on selvästi! Toivotaan parasta! :love:

Mandala mullahan kans nuo rfsu:t näyttäny selvästi haaleempaa viivaa ku pc:t. Ja tuo pc on mun silmään vahvistunut, joten uskoisin et kaikki on hyvin! :) Peukut pystyssä! (y)

Menin hetki sitten uittamaan taas pc:n ja samalla sain huomata et pyyhkiessä tulee verta. :unsure: Näin tälläkin kertaa mulla hitaasti vahvistuvat viivat tarkoittivat keskenmenoa. :cry: Viivakin jo haalistunut selvästi.
http://aijaa.com/lQswzc

Onneksi ei tunnu kovin pahalta, kun tämän on vaistonnut koko ajan. Toivottavasti seuraava tärppi ois sitten pysyvä ja sais iloita kunnolla vahvistuvista viivoista! Jään taustalle kuumeilemaan ja käyn varmaan päivittäin kurkkimassa miten täällä menee.

Vahvistuvia punaviivoja kaikille tänne!! :)
 
MANDALA Pakko tulla täältä taustalta kommentoimaan että unohda rfsu:n testit ja jatka vaikka PC:llä!!
Mulla oli vähän samankaltainen tilanne kun sulla, toukokuussa siirrettiin blasto ja pp4 jo tein haalean haamun pc:llä. Viivan vahvistumista seurasin kans ja tuli joinain päivinä kokeiltua myös tuota rfsu:ta mutta viiva vahveni tooooooosi hitaasti verrattuna pc:hen ja wondfoon. Kun muissa testeissä testiviiva oli jo reippaasti vahvempi kuin kontrolli niin rfsussa oli vielä musta aika haalea, ehkä puolet kontrolliviivasta. Joten unohdin rfsut kun ne aiheutti enempi huolta!!
Suosittelen suakin jättään rfsut tekemättä ja jatkaan vaikka pc:llä!!! Pc:n viivasi näyttää lupaavalta!!! :)

Terkut ja tsempit muillekin!

Cisu rv 17+1
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
MiNalo voi ei:( halaus. Toivottavasti pian pysyisi loppuun saakka.

Cisu kiva kuulla susta :love: miten menee? Olikos sulla silo luomu vai lääkkeellinen kierto...luomu? Moniko pv blasto ja mis vaiheessa ne luget alkoi?

Pupelaattori jos haluut lukee niin tuolla piinailijoiden oireet ketjussa s.49 on eka se mun sekava ensimmäinen kierto imetyksen jälkeen ja alempana se toka josta plus. Jos oireet kuulostas tutulle :)

Voi kääääääk. Klinikka soitti. Ehkä jo syyskuun kiertoon hoito :eek:o_O vaikee kuvitella et vois olla taas pian raskaana :confused:. Jotenkin pelottaa koko ajatus niistä hoidoista. Että menee taas pieleen ja ylipäätään hirveä jännitys ja paniikki :ninja: viel vaikeampi kuvitella et saatais vielä joskus vauva (n)
 
Miss biggy mulla on ollu aiemmin tota samaa vikaa et limis ei kasva ja Estrogeeni vaikutus on heikko (vai onko sulla pco?)
Jos odotellessa haluat jotain kokeilla nii mä sain huiman muutoksen macalla ja q10 sekä helokki kapseleilla. Lisäks join sitä greippiä. Limis on ollu muhkea, verevä ja paksu ja munasarjatkin heränneet eloon. Kohdun verisuonitus on huomiota herättävän runsas mitä ei koskaan. Joskus mun kohtu oli lähes hypoplastinen eli "surkastunut" .
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiitos Tammityttö kysymästä, ihan hyvin ja paksusti tällä hetkellä menee. Alkuraskauden huolien jäätyä. Täällä edelleen taustailen ja jännään, muissa ryhmissä en olekaan.
Tämä pas tehtiin ekaa kertaa lääkkeettömään kiertoon. Alkio pakastettiin 4vrkn iässä ja sulatettettiin päivää ennen siirtoa. Siirto tehtiin kuudentena päivänä ovisplussasta. Luget alko siirtopäivänä siirron jälkeen annostuksella 3x200mg ja lopetin ne portaitttain plussan jälkeen.
Onnea sulle tuleviin koitoksiin! Toivon niin todella että huono onnenne ei jatku!
 
Allu, mullaki tuli menkkojen jälkeen n kp8 paikkeilla tota limaa ja jopa ovistesti oli aika tumma mutta ei meenannu silti ovista. Jostain luin naisen kierron limoista että alkukierrossakin voi tulla ovisliman tyylistä vuotoa vaikkei oikea ovis olekaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Allu13
Minalo olen pahoillani. :( niin toivoin että olis kaikki hyvin.

Cisu kiva kuulla sinusta että voit paksusta. Sullahan on ihan just puoliväli. :)

Tammityttö toivotaan että nyt menis kaikki hyvin ja lopputulos olisi terve vauva. :)

Zuhina kyllä mä siinä viivaa näen. Toivotaan että ei ole testien pilaa ja viivanpaikka.

Mä olen niin samaa mieltä noista rfsu testeistä mut olen myös samaa mieltä raskauskeijun herkistä liuskoista ja arvatkaa mitä SILTI tilasin monen kuukauden tauon jälkeen. Pakko kokeilla että yhäkö ne on sitä kuraa.. :D
 
Kiitos tsempeistä kaikille teille!! <3 <3 Kyllä nuo kaksi hätäpäissäni ostamaani rfsu pakettia on kyllä viimeiset mitä ikinä tulen ostamaan kävi tässä miten tahansa!

Klikkailen vähän väliä omadextra.fi:n labrasivua josko tiedot olisi sinne päivittyneet, on tässä kyllä hermot aivan riekaleina käääk :sick: :whistle: :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja Cisu
Voi Mandala tulehan kertomaan kuulumisia! Btw oletteko dextralla? Mekin sitä mietittiin....

Cisu ihana kuulla :) tulehan aina kertomaan mitä kuuluu!

Ja jep mullaki on noissa kahdessa kierrossa tullu melko heti menkkojen jälkewn tummaa viivaa ja kirkasta limaa pariinkin otteeseen. Silti o.plussat oli kp 23 ja toisena kp21 :)
 
Theran, sua kans täällä olen seurannu ja toivonu niin sitä plussaa sulle! Niinku tietty muillekin.
Mulla oli tässäkin raskausessa omat murheeni, enste alkuraskauden tuhruvuotelu niinku jokaisessa mun aiemmassa kolmessa raskaudessa. Mulla siis kaks tyttöä, 4,5 ja 1,5 veet sekä keskeytynyt keskemeno likkojen välissä todettiin rv12+0, alkio
7+6.
Mulla otettiin tässä alkuraskaudessa papakoe jossa löydettiinkin sitten vahvoja solumuutoksia (vuosi sitten papa puhdas) ja kävin kolskopiassakin jossa onneks ei mitään hälyyttävää ollu. Pitkät neljä viikkoa oli odotella patologin tuloksia. Synnytyksen jälkeen myöhemmin menen vielä uudestaan kolskopiaan
Ton huolen lisäks me "jäätiin kiinni" sikiöseulanassa mikä oli kans pienoinen shokki mutta NIPT-kokeessa tulokset puhtaat ja terve poika olis tulossa. Mutta silti pieni huoli jäi ja inhottavaa stressaamista ollu. Josko tää tästä, olen tottunu että meille ei raskautuminen tai raskaudetkaan ole ollu itsestäänselvää. Ehkä siksi noita mun saatuja lapsia arvostaa ja rakastaa sitä suuremmin.
 
Voi Mandala tulehan kertomaan kuulumisia! Btw oletteko dextralla? Mekin sitä mietittiin....
Ollaan joo, ja siitä tämä ensimmäinen onnistuminen tapahtui, joten todella hyvä fiilis paikan valinnasta kylläkin, kävi miten kävi! ja Eero on aivan huikea lääkäri (y) kyllähän mä myös Sannan ja Niklaksenkin siellä tapasin eri vaiheissa kesälomitusten takia tässä yhdessä hoidossa, mutta jatko hoituu kyllä ehdottomasti Eerolla!
 
Hermoraunio hätäpää.
Testas aamulla ja riivatun mokoma testi. Eihän se antanut edes kontrolliviivaa...se pinkula ebayn puikko.

Perjantaina hakee digi digi :D

Outo miete..voikohan niinkin pienet elukat kuin jyrsijät vaistota raskauden ( ku oon lukenu juttuja et esim koirat voi tai joskus kissat suojella masua ennen kuin edes tietää olevansa).

Eilen oli sillai hassua et noi 2 gerbiiliä jotka tavallisesti juoksentelee ympäri meikäläistä sohvalla istuessa. Ne ei suostunu juoksee mahan yli ollenkaan. Molemmat kävi ylävatsalla ja hellästi "taputtamassa" etukäpälillä.
Ja muutenkin ne on ruvennut vahtimaan jokaista miun liikettä. Kun istun iltasella sohvalla ne reagoi pieneenkin yskähdykseen yms.

no joo..ehkä toiveajattelua :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy ja Allu13
Mä olen ainakin lukenut tuon eläimistä! ja ois ihanaa jos se olisi totta. Meidän kissa nukkui ihan mun kainalossa mutamana yönä viime viikon lopulla. Hän nukkuu AINA joko jalkopäässä tai jossain muussa huoneessa. Kävi tämä sama mielessä mutta toiveajatteluna itsekin pidin/pidän sitä tässä vaiheessa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Cisu tule tosiaan kertomaan mitä kuuluu. :) mullakin sama kolposkopia edessä. Sattuiko se koepalojen otto? Entä riski km?

Mä yritän plussata nyt vaikka fiikset on ihan päinvastaiset.. :D

Toivottavasti olisi plussarikas syksy. :)
 
Mandala voi toi olis ollu meillekin se toivottu paikka. Siellä vaa lahjasolujonot on pitkät. Ootteko ollu jossain aikasemmin hoidossa? Jos saa udella. ..

Wolt. Aika hauska :D tiedäppä sitä, nythän sen sit näkee ;) Muok mun siskon kissa asui sen mahan päällä koko raskausajan. Nytkim ku vauva oli jo isompi pojan kolli kissa puolusti ja seurasi poikaa ihan kaikialle :)
 
Mandala voi toi olis ollu meillekin se toivottu paikka. Siellä vaa lahjasolujonot on pitkät. Ootteko ollu jossain aikasemmin hoidossa? Jos saa udella. ..
Oltiin naistenklinikalla vuoden verran minä aikana mulle tehtiin 1IVF mikä sisälsi 1 x tuoresiirto ja 6 x PAS, joista ei viisari värähtänyt mihinkään suuntaan. Siellä kyllä käytettiin 2päiväisiä, mutta yksi huurunenuista kerran jatkoviljeltiin "peräti" kolmepäiväiseksi..
 
Mää taidan taustailla hetken.Kävin gynellä ku kierrot mitä sattuu ja limis oli alle 4mm.Rakkuloita.munasarjoissa.Ensi kiertoon terot.Sitten seuraaviin terot ja clomit.Jos loppuvuodesta ei oo paksuna niin lähetettä lapsettomuuspolille.Onneks meillä on jo tuo 1,5v clomi-poika niin ei tässä varsin hätää oo raskautua.Kuhan ees menkat tulis.
Höh olipas tympeitä uutisia! :( Eli onko sullakin tavallaan pco tyyppiset munasarjat? Mulla nimittäin sama juttu.. Ajattelinkin kun olen lukenut sun viestejä että voisikohan olla, kerran kierrot on alkaneet heittelemään ihan samalla tavalla kuin mulla teki. Toivotaan kovasti, että saat clomeista apua! :)
 
Zuhina minusta tuo näkkyy nyt paljon paremmin ko viimeksi! Olispa se sitä itteään ;)

MiNalo voi ei, halit :cry:

Tammityttö hahaa kävin lukemassa niitä sinun kiertoja :D Nuita etovuuksia ja kaikenlaista on kyllä ollu.. Täytyy vaan toivoa ja rukkoilla ettei tässä mee toista puolta vuotta ennään niitä menkkoja ootellessa :cautious:

Mandala joo, keskity nuihin pc:n tikkuihin niin helepompi meilläki tulukita :)
 

Yhteistyössä