Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heh, täällä himotestaaja tunnustaa syntinsä kanssa. Nyt dpo 6 tai 8 ja aamulla Dippasin Davidin r-testin. Käännellen näkyy viivanpaikka tai joku vaikka eilen oli puhdas nega. Ainut et pari päivää tuli minimaalisesti pyyhittäessä ruskeaa valkovuotoavuotoa ja eilen oli iltapäivällä holahtanut suojaan asti ja tänää näyttää jatkuvan. :( ettei olis menkat tulossa taas liian aikasin. Nuo mun dpo:t on tulkittu oireiden perusteella koska Ovistesti ei antanut selkeää plussaa. Kp 15 oli tummin viiva ja sekin toisesta reunasta tumma toisesta haalea...
 
Ja mandala, laitahan kuvvaa niin mietitään yhdessä :love:
Muok pregcheck antaa sit pitkään "haaleaa" viivaa. Ainaki mulla. Oli kontrollin vahvuinen varmaan vasta kun hcg oli vajaa 1000. Siihen saakka oli haaleampi. Luomuissakin about dpo18 olen saanu siihen yhtä tummaa.
Minulla pc antanut aina vahvimmat viivat ja näyttänyt kaikkein pienimmillä dpo:illa hyvää haamua :eek: Esim kun pc:ssä ollut jo tasainen punainen melko tumma viiva niin apteekin omassa ollut vielä ihan haalean punainen (samasta uitosta testattuna) (n) Kai se sitten eri ihmisillä toimii ihan eritavalla.
 
Miten muuten ne Davisin herkät r-testit? Onko ne mistään kotoisin? :) ite ennen aina testannut pc:llä ja clearblue digillä. Tykkään että on parhaita. Nytkin pc oottaa kaapissa isompia dpo:ta. Nyt uittelen eka nuo Davidit pois kun niidenhän pitäis olla herkempiä. :D
 
Sadeyes juu nii mullaki se o näyttänyt aikaisin mutta se viiva ns ilmestyy siihen tikkuun silleen että ensin näyttää että koko tikku on blankko kunnes se haamu alkaa näkyä ja vahvistuu. Ja näin käy vaikka se viiva olis jo tosi tumma.
muoks ja viiva vahvenee kyllä mutta vie pitkään ennenku se on sellanenn tosi tumma. Mä olen kans tehny apteekin omaa rinnalla ja melko samaa viivaa antaa..
 
Hyvältä näyttää Nyytti, tämä uus viivahan on vahavistunu tosi hyvin :) Pietään peukkuja että hyvin mennee!

Voi helevetti että mulla taas turhauttaa tämä kierron oottelu. Nyt on kolome päivää putkeen näyttäny ovistikku semmosta meleko vahavaa viivaa, siis puhtaasti negahan se tietty on, mutta ekkaa kertaa mie oon tämmösen kolomen suoran nyt saanu. Ja näppyjä puskee joka päivä lissää, kaulassaki(?!) on FINNI, helevetti. Ja pc ihan puhas nega. Helevetti.
 
Pupelaattori. Voe voe. Tiiän. Ärsyytää. Mullaki alko silloin keväällä tulla tummia plussa tason viivoja. Menkat alkoi puol vuotta siitä. Mut eikös sun pieni ala olla jo kohta vuoden? Vieläkö öisin imetät? Kyl toi vaikuttaa sille et pian rysähtää :cool:! Mullaki ne oireili niiiii pitkään. Joulukuussa olin sata varma et olin raskaana. Olo oli niin täsmälleen sama pahoinvointeineen. Mut ilmeisesti ekaa ovista haahuili kun sit tammikuussa viimein alkoi. Kuopus oli siis sillo 1.5v.
 
Jaahas, nyt tekee mieli taas kirjoitella tänne... ei oo tässä kierrossa jaksanu oikeen täällä llukea tai kirjottaa mitään, sen verran surettaa tämä yrittämisen täys tuloksettomuus.
Nyt siis yk10, ekan kerran letrot apuna. Kierto venyny taas pitkäksi :/ toinen yli 40 päivän kierto yrityksen aikana...
Noh mutta eka r-testi ihan varuilta tehty joskus 1½vkoa sitten, nega.
Nyt tein toisen, ihan vaan koska menkkoja ei kertakaikkiaan näy. Kalenteri hukassa joten ihan varma en ole mikä kp menossa, mutta joku välillä 41-43. En jaksanut kattoa testiä kuin sen muutaman minuutin ja luovutin kun mitään ei tietenkään taas näkynyt.
Pari tuntia myöhemmin otin testin pois hyllyltä lojumasta ja siinä oli jotain. Sanoisin että paljaalla silmällä harvinaisen selvä viivanpaikka. http://aijaa.com/yzKhkX
Mutta testi on halpis pc joten niihin kait niitä viivanpaikkoja aina tulee? Ei vaan ole koskaan näin selvä ollut :p
Kuvassa aika huonosti näkyy, mutta paljaalla silmällä ei tarvitse yhtään ns. kikkailla vaan näkyy selkeesti. Mutta ei kai näin isoilla päivillä enää voi ees toivoo et se oisi haamukaan. Etenkään testiajan ulkopuolella.

Noh mutta joo, kuhan teki mieli vähän kirjottaa jotain ylös, vaikka turhauttaakin.
 
O-testiä en ole tehnyt varmaan enää viikkoon ollenkaan, sen verran pessimistiytynyt olen jo tän kierron suhteen. Ja mun tuuria on olla mökillä ja testipaketti kotona... :D
Ja tosiaan en katsellut testiä kuin parin minuutin ajan. on liian tottunut jo negoihin, kun ei malttanut itseään piinata pidempään katsellen, höh. Vaikka kyllä oli tarkoitus katsoa se vielä kertaalleen puettuani, mutta enköhän vaan unohtanut.
Noh mutta kattoo josko raaskisin uhrata huomenna tahi ylihuomenna vielä yhden r-testin. Tavallaan niin toivoo parasta, toisaalta on semmonen tunne että eiköhän se vaan ole se surullisen kuuluisa viivanpaikka :p
 
miss_piggy
Varasin huomiseksi gynelle aikaa terveystaloon näiden toimimattomien kiertojen kanssa. Saa nähdä onko munasarjat täynnä rakkulaa vai onko menkat hukassa stressin tms takia. Mutta nyt on kai jo kiertopäivä 31 tai 32, en pysy enää edes kärryillä... ja ovis edelleen siis hukassa.
 
Zuhina! Emmie ole ikinä tuommosta viivanpaikkaa pc:llä saanu :O Jokohan tuossa on vauva-ainetta matkassa...? :) Etkö vain teekki uusintatestin aika pian? :)

Tammityttö se on jotenki niin mieltä lämmittävvää ko tietää että joku toinenki on kokenu saman :love: Tuo ipanahan on ehtiny jo täyttää vuojen... Mie myönnän että mie vähän pijin sitä vuotta semmosena maagisena rajana että sitte alakaa tapahtua mutta koitin kuiten aatella että miehän voin olla just niitä kellä menkat alakaa vasta ko imetys loppuu kokonaan.. Öisinki imetän, ja tosi paljon paitsi ku oon töissä. Teen kyllä niin harvakseltaan öitä ettei taija riittää kiertoa käynnistään :) Mullon vähän se tunne että taas mie kohta hermostun tähän tuloksettomuuteen ja vannon etten testaa mittään ennenkö on pää vessanpöntössä tai housut liian tiukat navan kohalta..

Pittää kaiken varalta kellistää ukko illan päälle.
 
Pupelaattori. Mulla alkoi tapahtua heti ku ne yöt jäi. Tai heruminrn huononi ja poika jätti aamuyötä lukuunottamatta imut pois. Yöheruminen nostaa prolaktiinia voimakkaasti. Mä huomasin sen siitäkin että ku yöt jäi niin päivälläkään ei enää tissit vuotanut itsekseen. Ja kun pari yötä lapsi oli saanu tissit taas herumaan kerran tai pari nii maitomäärä nousi niin että rinnat vuosi kuin vauva -aikana.
Nyt ku maiton on vähässä yöllä ei edes heru. Lapsi mäikii tissiä aamuyöllä niin et tulee muutama huikka ja jatkaa uniaan. Ei siis heru ollenkaa. Pitäs jättää tää tapa pois.
Kun menkat kerran alkaa niin sit imetysmäärien vaihtelu ei enää heilauta vaan kierto pyöriu vaikka välillä imis enemmän.
 
Voi itku, tein pari tuntia sitten uuden rfsu:n ja se on kyllä selvästi haaleampi kuin aiemmat :( siis pissa oli haalean keltaista mutta ei sen luulisi kyllä näin paljon vaikuttavan näin pp11 (n)

Huomenna aamuna uusi PG vertailuun kun niitä on pari tässä tullu testattu ja pöivällä juoksen kyllä verikokeisiin ehdottomasti ja toivon parasta.
Mutta mutta nyt tuntuu kyllä hyvin vahvasti siltä että ne mun pelot on kovaa vauhtia tulossa toteen :unsure:

http://i.imgur.com/JOQ5uoI.jpg
 
Zuhinalla näkyy kyllä aika selkeästi viivanpaikaksi. Mulla viiva oli just tuommonen ja seuraavana aamuna oli jo kunnolla näkyvä hailura. Jospa sullakin ;)

Mandala, jospa oot vaan tosiaan tehny laimeemmasta pissasta ja murehtiminen olisi turhaa.

).( aamua odotellessa. En vain osaa olla hermoilematta viivan kohtaloa...
 
Nyyttitervetullut - samoissa mennään, en tiedä kyllä saanko nukahdettua tänä yönä kunnolla tän viivasekoilun takia.
Tsemppiä sulle aamun testailuun!

Pp9 oli alkuiltapäivän pissa joka näytti väriltään vahvalta kun en ollut juonut töissä hirveästi, ja myös kontrolliviiva näemmä on tummempi kuin muissa. Pp10 tosiaan oli sama aamupissa mistä sain digillä 1-2 mikä ei tietty mitään tarkoita. Siinä myös nuo viivat näyttää kapeammilta kun esim pp9 viivat, mutta on se vaan myös vähän haaleampi silti. Tänään olen juonut paljon enemmän kuin muita noita testejä ennen mutta silti epäilyttää kyllä kovin kun nuin kovin haaleampi.

Yks rfsu on vielä jäljellä niin jospa sen ja/tai PG:n aamulla tekis niin olis jotain kättä pidempää ennenku verikokeeseen pääsee.
 
Viimeksi muokattu:
No niin dippailin sitte ovis, rfsu ja PG ja rfsu on samalla tasolla kun eilinen laimea pissa mutta mun silmään tuo PG ei tunnu olevan haalentunut eilisestä ja oiskohan tuo nyt ovisplussaksi määriteltävä viiva, tai ehkä ihan himaa vaille?

http://imgur.com/a/ltB2u

Edit: no nyt kyllä hätäili , ei oo menny kuin 13min rfsu testin otosta. Joutuu tsekkkaa vielä kun se 30min tulee täyteen :oops:

Eli tässä on uudelleen järjestetty lista, pp10 ja pp12 on vierekkäin ja eilinen laimea pissa alimpana. En kyllä osaa sanoa yhtään mitä tästä pitäis olla mieltä ett pp12 näyttää samalta kuin pp10 ja sitten vielä tuo pp9 mikä on tummempi :unsure: voi näitä hermoja!

http://i.imgur.com/MMevP7k.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Mandala tuo rfsu-rivi näyttää kyllä jotenki epäilyttävältä. Mutta pittääpä oottaa testiajan loppuun. Laita sitte uus kuva rivistä.

Hyi kuinka teillä on jänniä paikkoja, melekeen sitä mieluummin tässä oottellee niitä menkkoja..

Tammityttö ruukaako sulla olla maito tiukassa oviksen tai menkkojen aikoihin sitte? Mullaki on kyllä jo heruminen muuttunu, ei oo itsestään lähteny herumaan ennään yli kuukauteen. Paitsi nyt lauantaina saunan jäläkeen, ihan säikähin että mitä hittoa ko alako vuolaasti tulla maitoa molemmista :eek:
Ja on tosiaan ollu jo kaikki oireet mitkä oon aiemmin liittäny vaan raskausoireiksi, että terpat vaan. Eilen illalla kaikenhuipuksi sain ihan järjettömän aivastelukohtauksen jolle ei meinannu loppua tulla. Samanlainen oli pikkukakkosesta tasan 10 päivää ennenkö plussasin. Arvaa vaan onko nyt ajatukset 10 päivän päässä.... :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt

Yhteistyössä