Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Lisäsin tuohon mun postauksen alapuolelle uuden listan. Onko tämä mun omaa toiveikkuutta mutta iiihan kuin olis pienen himpun verran tummempi pp12 kuin pp10? Vai mitä mieltä te olette?
Lämmöt oli vielä saman verran koholla eli 0.3 korkeampi kuin normaali lämpö. Mutta siis tosiaan todella epäsäännöllisesti mittainen näitä.
 
Mandala, tuo tuorein testi taitaa olla tuossa kuvassa vielä märkä, joten vähän hämää. Mutta vaaleampi se ei ainakaan ole :)

).( Ei tummu viiva :( Pelottaa jo valmiiksi huomisaamu, jos silloinkaan ei oo tummunu. Tyhmää kyllä kytätä viivan väriä joka aamu, mutta minkäs himotestaaja itselleen mahtaa. Tissit tuli eilen älyttömän kipeäksi. Aina ne kyllä on ennen menkkoja, mutta ei näin paljon.
http://aijaa.com/2fwHMR Tuossa kuivat testit. Alimmaisena tämänaamun dpo12.

Muok. Negatiiviksi kääntämällä tämänaamuinen viiva näyttää kyllä vähän vahvemmalta kuin eilinen. Mutta taidan kuvitella...
 
Mandala kyllä se minustakin aavistuksen on tummempi. :)

Mä kanssa samaa aloin miettiä kuin pupelaattori että taitais olla turvallisinta saada ne menkat. Kauhea jännitys tulee tuosta. Nyt ei mikään varsinainen ylläri ole kun menkat alkaa mut kauhea kun jännittäis meneekö kaikki hyvin.

Tänään ilmeisesti dpo5 ja en oo edes ostanut testejä kun tiedän että en voi pitää sormia erossa jos olis. :D
 
Mandala en halua pelotella enkä olla pessimisti mut toi rfsu rivi ei toki kovin hyvältä näytä ottaen huomioon et sulla on blastosiirto. Mutta korostan ettei mulla oo kokemusta oikein noista tikuista. Toi PC viiva on kyl ihan hyvä! ? :love: Pyydä se veritesti? Sen kyllä saa ihan vaik neuvolasta etenkin ku hoidot takana. Toivon todella ett kaikki on ok!!

Nyyttitervetullut. Hmm kieltämättä kovin samalta noi näyttää mutta kuten alkaisemmi sanoin PC saattaa näyttää pitkään samaa. Halaus ja tsemppiä! !!

Pisamapeikko. No. Mullla ei oo vasta ku se kak kietoo kokemusta ennenku tuli raskaus. Mut enndn ovista oli aina tiukassa ja sit taas tuli. Veikkaan et liittyi siihen estrogeeenipiikkiin.

sori tällanen tykkä ja tökkivä viesti. Kiireellä kirjotam!!! Ihan oikeesti en tiiä mistään mittään ja toivon sydämestäni että kaikki o molemmilla hyvin :love:
 
Nyytti - mun mielestä tuo olin on ainakin saman värinen kun keskimmäinen enkä myöskään pitäis mahdottomana että olisi ihan pikkasen tummempi? Vaikea sanoa varmuudella kun omissa silmissä vilisee kaikenlaiset viivat.

Tammityttö - niinpä ei se hyvältä näytä kyllä vaikka tuon laimean pissan testiin eli pp11 poistaisi tuolta välistä koska just tuo pp9 on siellä sekoittamassa pakkaa.
Töissä pääsen vertaamaan sitä aiempaa PG testiä näihin pariin uudempaan ja jos ei ole vahvistunut niin ei hyvää lupaile..
Neuvolaan on soittopyyntö laitettu myös; jos en tänään pääse sinne niin menen omalle klinikalle.
 
Mä nyt katsellut noita rfsu tikkuja niin niissä on kyllä muutenkin himmeämmät värit. Jätän ne kyllä sinne hyllyyn ja ostan muita testejä. Vaikka ne väittää että on 25mlU niin tuntuu että muut testit on herkempiä. Ei yhtä herkkä kuin pc.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Onpas Mandala siulla kuumottava tilanne, pietään peukkuja jotta viivat vahvennoo (y)

Täällä kp6 ja edelleen vuotaa ihan kirkasta verta..!! Normaalisti näillä päivillä jo alkaa olla koko vuoto ohi. Vuoto on kyllä niukentunut, mutta silti vähän outo..:mad:
 
Hei taas kaikille ja ihanaa raskausaikaa plussanneille!

Piinapäivillä olijoille tsempit ja plussa-aaltoja :)

Ne ketkä pähkäilee ja pohtii, niin täällä pidetään peukut ja varpaat ristissä, että viivat vahvistuisi ja kaikki menisi hyvin! :)

ON: Ite en viime kierrossa päässyt edes testailun makuun. Menkat alko kp25, eli nyt menossa yk3. Kp5/24?. Ovistesti tehty, se tyylipuhdas nega, mutta tästä se lähtee sitten. Joka aamu ajattelin testata ja toivon todella, että se ovis sieltä ilmaantuisi. Mun ongelmana näyttää taas olevan liian lyhyt luteaalivaihe, mutta sepä selviää ko saa tietää, millon se ovisplussa pärähtää. Toivon, et se on sitten selkee plussa, ko se tulee, koska sitten menee jo vaikeaksi pähkäillä dpo:t.

Mulle tulee niin haikee fiilis, ko muutama kaveri nyt raskaana ja tosiaan, joka tuutista taas puskee raskaana olevia ja ihania valtavia massuja.. <3 Minäkin haluan! Harva se päivä haaveilen taas omasta mahasta ja neuvolakäynneistä, ultrista ja siitä, että saa vastasyntyneen syliinsä.. :)

Nyt onneksi ollaan tulevana sunnuntaina lähössä reissuun, joten aion ukon kanssa talletella kunnon zimpat hollille <3 Jospa se tärppi kävisi!
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Joo nuo rfsu:t on kyllä jotenkin typerimmän oloisia testejä muutenkin kun pitää se joku 5 min odottaa 'koskematta tikkuun' ja sitte vielä puoli tuntia kattoa sitä. Tykkään esim pregcheckistä paljon enemmän ainakin sen nopeuden takia. Ostan mielummin One Step:jäkin kuin noita enää ikinä.

Ja olipas tämä mun aamun puhelinsoittelukin sitten varsinainen show! Terveysasema sanoi että neuvola hoitaa, neuvola sitten soitti takaisin kun olin täpötäydessä metrossa joten nopeasti asian ilmaistuani hän sanoi "ei tarvi verikoetta jos kotitesti näyttää plussaa" ja alkoi varaamaan ekaa aikaa. En kehdannut metrossa alkaa selittää että minkä takia haluan verikoetta, joten nyt on sitten eka neuvola-aika, eikä välttis ees vauvaakaan :rolleyes: Onneksi pääsin saman tien omalle klinikalle, tosin tulokset saattaa tulla vasta huomenna.

Tässä kuitenkin mun pregcheckit, pp8-pp11-pp12. On noissa hiukan omaan silmään värieroa näihin myöhempiin verrattuna, MUTTA kyllä niin älyttömän vähän että joutuu olemaan huolissaan niin kauan kunnes verikokeen tulos tulee :unsure: Enää on yksi digi ja yksi PG jäljellä, kattoo jos saisin olla ostamatta mitään ennen verikokeen tulosten saantia :LOL:

 
Auttakaa ihmettelijää!

Mulla vasta kp 8, ja ovis on yleensä kp 14/28, viimeksi kp16/31.
Viime kierrossa ei tullut paljon valkkaria, mutta nyt tänään kp 8 tuli kaameet kananmunat housuihin.

Mulla on ne kaameet oviskivut, joista ovis ei jää huomaamatta, ja testejäkin on, mutta ne on kotona.. Mietityttää vaan että tuleeko muilla kananmunavalkkarit missä vaiheessa kiertoa?
 
Pitihän se kipasta vielä yks rfsu paketti ja tehä 1h pidätyksellä (ai mitenniin pakkomielle o_O) taas teki haamua/viivanpaikkaa, mut selkeesti tuli nopeemmin siihen kun eilen. En saanu kuvaan mitenkään mut katon vielä kuhan kuivuu et miltä näyttää. Huomenna aamulla sit aamupissasta
 
miss_piggy
Mää taidan taustailla hetken.Kävin gynellä ku kierrot mitä sattuu ja limis oli alle 4mm.Rakkuloita.munasarjoissa.Ensi kiertoon terot.Sitten seuraaviin terot ja clomit.Jos loppuvuodesta ei oo paksuna niin lähetettä lapsettomuuspolille.Onneks meillä on jo tuo 1,5v clomi-poika niin ei tässä varsin hätää oo raskautua.Kuhan ees menkat tulis.
 

Yhteistyössä