Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hope koitin puhelimenki näytöltä tiirailla mutta en oikein saanu nyt silimään osumaan. Vaan tuo aijaa kyllä kavottaaki kaikkein hennoimmat viivat..

Wolt purappa tuo testi niin katoma sitte uuelleen, on niin tuhottoman pieni tuo luukku että eihän tuosta näe mittään!

Tammityttö, mietippä jos kuitenki oisit raskaana ja jos TÄLLÄ kertaa kaikki meniski putkeen :love: Vaikka varmaan alakaa usko loppua kaiken sinun kokeman jäläkeen..

Mulla alakaa ovistikku haaleta. Mutta oon ilonen että se on nuin tasasesti vaihtanu väriä eikä sitä hullua siksakkia mitä aiemmin oli. Pienet ilot.


JA mie oon ihan pyörällä päästäni ko tänä aamuna tuli aivan JUMALATTOMAT limat, ne oli reisillä saakka. Mutta tuo alin ovistikku on siis tältä päivää, eli ei ne limat nyt vissin ovista tee. Mutta tulipahan kunnon limat (y) Ja kn oli tosi kaukana, aavistuksen pehmo ja oikein limanen sieltäki, hehhee :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Noniin, nyt on vertailua tehty ja kyllä mun mielestä aavistus on tummentunut PC eilisestä (miks muuten usein kirjotan PG... ei voi tietää :rolleyes: ). Tuo alin eli uusin näyttää märältä vieläkin vaikka tästä on jo 2,5h aikaa kun testasin o_O

Mutta ei mulla niin nätin tasaisesti ja selvästi kyllä ole tummentunut kuin Nyyttitervetullut tikut on!




Sitten kun tää mun työpöydän laatikko pursuaa näitä testejä jo niin laitoin kaikki vierekkäin :D paitsi tietty ne helvetin rfsu:t, pilaa koko homman :mad: tuossa siis ovistesti, sitte one stepit millä ihan aluksi testasin ja nyt sitte PC.



Mutta tosiaan nyt sitte puhelun odotusta kauhun sekaisin tuntein :alien:
 
Viimeksi muokattu:
Pupelaattori :D jotain tapahtuu varmaan! Jospa jospa johonkin suuntaan alkais kierto kallistua.

Mandala. Mun mielestä ihan hyvä viiva! Jos lasketaan että pp7 (jenkkien ohje ) hcg raja raskaudelle pitäs olla yli 20. Sen mukaan pp13 riittäis n.200 joka vastaa mun kokemuksella tota sun viivan vahvuutta. Vaikka hcg olis enemmänkin niin esim kaverilla pp 7 oli 49. Sen kaavan mukaan nyt pitäs olla n.400 ja itse ainakaan en saanu tosiaan tasavahvoja PC tikkuun ku n.800-1000 arvolla.

Peukut tuloksen odotteluun! Tuu het kertomaan!


Wolt, hymyilen täällä ajatuksella että muokkailet töissä testikuvia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja Mandala
Oi kun ihana läjä testejä tiirailtavaksi! :love:

Tintu en saa sun kuvaa auki. Noi tuntuu tekevän tuota kun yrittää tätä kautta liittää tiedostoa. Aijaa.com?

Nyytti ja Mandala tarrasukkia!:love:

Hope en kyl oo varma näinkö mitään..:unsure: Pidän peukkuja että tulis plussa. (y)

Wolt mä katoin tuota sun testiä ja siinä alueella mistä ympyröit niin ihan kun punaväriä olis. Saatko sitä kuorta auki? :D Näkis vielä paremmin. Muoks. ootkin töissä.. mut sitten uusi testi ja kuori auki! :D

Tammityttö
*halaus* On varmasti ristiriitaiset tunteet.

Sweeny ymmärrän hyvin sun tunteet. *hali* En kanssa halua tuomita ketään mutta silti kannustan kyllä lopettamaan viimeistään kun se vauva on tulossa. Ethän tosiaan sitä tupakkaa sille lapselle anna synnyttyäkään. :unsure:

Pupelaattori on kyllä tosiaan arpomista jos ei menkkoja oo että milloin ovis on tai että milloin sitä on raskaana..:barefoot:

).( Mä alan kirkuu jos mun testit ei tule tänään. :mad:Vaikka ei niissä mitään näy mutta testiaddikti kun on. :ROFLMAO:
 
Theran: :D aukoilen sitten himassa ja kuvaan uudestaan.

Pupelaattori: sepä se mutta kun aijaa taas tekee tepposet kuvalle ...noo on tässä vielä päiviä jäljellä

(tosin tänä aamuna ei maistuntu kahvi :O :O ja eilis aamuna meinasin yrjötä bussisa (n):cool: )
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Tintu sun tiedosto ei tosiaan aukea.

Hope:n testissä en tällä näytöllä valitettavasti ainakaan näe mitään :unsure:

Tammitytön oman elämän tilanteeseen piti vielä kommentoida, että kylläpä pientä ihmistä koetellaan :unsure::eek: varmasti rankkaa nuo geneettiset keskeytykset ja onnen ja epätietoisuuden sekamelska fiilikset plussanneena! Toivon todellakin, että seuraava raskaus päättyisi parhaiten päin! :love:

Wolt:n puikon testi-ikkuna on niin kovin pieni että vaikea tihrustaa sitä.
 
Tintu..munki silmään toi viiva on kummallinen. Mut eiku uutta putkeen :)!!

Ja ei mulla oo mitään oloja eikä testit vois edes mitään plussia näyttää. Se hetken mielijohteesta tehty o.plus tuli silleen et ny olis niiku kai about dpo5. Mutta ihan kuin unessa klikkasin testejä netistä :geek:. Tajusin vasta jälkeenpäin mitä tein :ROFLMAO:. Hohhoijaa.
Tuleeko muuten esim raskauskeijun kaikki testit postilaatikkoon vaikka ne olis ns pahvipaketissa eikä mitään irtoliuskoja?
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Tämä sivusto joskus päivittää uudet viestit ihan kummallisesti, nytkin jäi monta välistä näkemättä....

Mutta Tintun testissä on värit kyllä todella mielenkiintoisessa paikassa o_O pystytkö hakemaan uutta, toisen merkkistä, testiä?
 
Tintu mulla ne värikertymät on pakkaantunut just tuollain yhteen kohtaan muodostaen epäsymmetrisen viivan. :) Eli rajat viivassa ei oo selkeät.

Tammityttö mulla ainakin on tullut postilaatikkoon kaikki paketit. Ne vaan liiskaa ne sillain että mahtuu luukusta sisään. :)
 
Mandala, sulla on kyllä varsin hienot viivat! :)

Tintu, ihan kuin siellä näkyis värin seassa viivakin. Oudossa paikassa vaan. On vaan jotenkin pimeä kuva.

Työkaveri sanoi äsken aamukahvilla, että olen tänään jotenkin niin säteilevä. Naureskelin itsekseni asialle :)
 
Tintu ihan selekeä viiva mutta tosiaan hassusti sijottunu tuohon tikkuun... Ylleensä on paljon kauempana kontrolliviivasta, mutta teeppä uusinta mahollisimman pian niin päästään tarkistaan, joohan :D

Lisäpiinaa mulle, lämpöä 37,9! Viimeksi raskauen alussa oli ensin se aivastelukohtaus ja siitä kahen päivän päästä lämpöä 37,8. Ja siis iliman että on oikeasti kuumeinen olo, semmonen vähän hehkuva vain. Nyt on ihan samat. Ja mulla on vielä ne antibiootitki menossa. Paska vaan että tällä tavalla alakaa itelle toiveita nosteleen, käy niin kipeää ko korkealta tippuu...
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala ja Theran
On tää kyllä niin turhauttavaa puuhaa.
Musta alkaa tuntua että noi pc:n liuskat lykkää nykyään aina viivanpaikkaa. Ja heti siin viiden minuutin kohdilla. Niillä main alko tulla sellainen kohta, joka kuitenkin omiin silmiin niin väritön. Eli tuskin haamukaan.
Oikeestaan nyt kunnolla kuivuttuaan on samanlainen kuin sunnuntainen - ja jos olisi haamu eikä viivanpaikka, niin kai se olis vahvistunut jo. http://aijaa.com/408Ieq
Turhauttavaa. Varsinkin kun menkkojakaan ei silti kertakaikkiaan näy.

Ei taida tänne sitä lasta ikinä tulla.
 
Tammityttö jepajee, nyt on kyllä piinaa... Vaikka en usko että voi kaks kertaa mennä samalla kaavalla, toivon niin mutten usko.

Zuhina! Siis täh! Jos tuo ono pelekkä viivanpaikka niin onpahan ihan törkeä! Mutta minusta silti näyttää että se olis vähän vahavistunu... Voiksie panna tikut vierekkäin että voijaan vertailla? Vai voisiks tehä jollaki muulla testillä välissä?

Theran :D Kääk mikä viivanpaikka! Vai...? :D

Onpa jännää!!
 

Yhteistyössä