Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pupelaattori niinpä, ärsyttävää ku on niin räikee viivanpaikka.
Etin nuo vanhantki esille ja otin kuvan. Kuvassa ei taida ihan niin hyvin näkyä, mutta irl näkyy tosi selkeet viivat jokasessa o.o Eilisellä vahvin, sunnuntainen ja tän aamuinen samanlaisia. Laitoin ne siis järjestykseen ylhäällä vanhin ja alhaalla tää päivä.
http://aijaa.com/ZyFItV
 
Zuhina mietin ihan samaa että olisko nyt jotain yritystä ollut. Ei mullakaan noin selkeitä viivanpaikkoja ole pc tikkuun tullut.

Ei kun oikeasti toi on vaan viivanpaikka mun tikussa koska mulla on dpo6 ilmeisesti niin ei silloin noissa mitään näy. :D
 
Nojoo on mullakin ennen ollut aina vitivalkeat negat, niin ettei ole edes millään kikkailulla löytänyt niistä mitään. Senkin takia ihmetyttää jos nuo pelkkiä viivanpaikkoja ois, kun niin selviä kuitenkin.
Ja noi nyt kuivina näyttää suht selkeää mitälie haamua... ja vielä kaikki kolme, kolmas jo uudesta paketistakin niin tuskin ihan virheellisiä tikkujakaan :p
Kai sitä voisi taipua ajattelemaan että se on ollu joku kiinnittymisyritys. Jotainhan sekin. Oishan sekin viite että kehossa tapahtuisi edes jotain. Seki oisi jo upeeta, eka kerta koko aikana ku tapahtuu ees jotain :)
Varmaan silti pakko vielä huomenna tikkua uittaa...
 
Zuhinalla kyllä ihan selvästi häivähdys väristäkin! Ei muuta ku joku toinen testi kehiin ;)

Theranin viivanpaikkaki on kyllä melkoisen ärhäkkä. Ootko ihan varma, ettei vaan... ;)

Mulla tuli varmaan kuviteltuna oireena viivan vahvistuessa huono olo. Ei kai se näin aikasin voi alkaa? Nyt ois niinkin huikeat lukemat kuin 3+6.
 
Tammityttö tuli mieleen että onko sinun hormonimyrskyt näkyny jotenki imetettävässä? Ko tuo minun tissitaapero on saanu ihan mahottomasti näppyjä naamaan viime aikoina. Hmmm.

Jos nyt plussais niin taitais tulla oinas-lapsi. Mie tykkäisin saaha semmosen ko mulla on jo leijona ja jousimies niin olis kaikki tulimerkit kasassa :) No hö, emmie oikeasti usko nuihin, mutta onhan ne ihan hauskoja :)
 
Okei eli katsoin omadextran sivulta että nyt oli päivittynyt tieto, 94 siellä lukee. Kuulostaa kyllä aika matalalta just kun noi tikutkaan ei mitenkään hirveän harppauksella tummene (n)
Nyt sitten täytyy odotella klinikan soittoa vielä ja analyysia heiltä tilanteesta.
 
Pupelaattori öö..ei kyllä oo näkyny mutta muistan pohtineeni samaa aikanaan. Just sillo keväällä ku tuli niit olojakin. En tiiä liittyykö ne ikään vai mitä pirua.. voi toki olla et ne estrogeenit alkoi kohota imetyksen jäljiltä ja siksi ne näpyt.

Theran. Joo nii noi ol taas niitä tikkuja. Mut hyvä tietää et ne tekee tota :oops:.

Onko kukaan testannu niillä first response testeillä? Nehän lupaa jo reagoida about hcg 6 arvoon :eek:
 
Joo siis se eka haamujen esihaamu tuli testiajan jälkee pp6 one stepiin että että... :unsure: Kuitenkin pp12 tämä verikoe otettu. Uusi koe huomenna varmaan joo ja sitten TAAS kauhea jännitys.

Voi kun tää olisi menny joko tai, eli joko selvä nega tai selvä plussa :(
 
Mandalalle tsempit!! Toiv. tulis tosiaan selkeesti jompikumpi.. Toki toivon, että se olisi plussa ja kaikki menisi hyvin.. :) <3

Muillekin tsempit! Täällä ootellaan kovasti et tulis edes se ovis ja pääsisi pupuilemaan urakalla.. :D Ja sitten, ko ovis bongattu niin piinapäivät alkakoon.. Ensi viikolle nuo kalenterit puskee tuota ovista. Epäröin... Mutta saas nähä. :)
 
Shenda ihanaa kuulla sun kokemuksesta ja kiitos muillekin tsemppaamisesta :love: oisin varmaan vielä enemmän sekopäisempi jos en olisi tänne päässyt purkamaan tuntoja ja postailemaan kuvia :ROFLMAO:
Tosiaan siis tässä mietin, että olen laittanut itselleni näitä tällaisia rajapyykkejä jo näinkin lyhyenä aika, että milloin voisin ihan hiukan hengähtää edes ja tämä verikoe oli yksi. Mutta ei se niin kyllä mene mitenkään tässä hommassa, enhän mä nyt vaan pysty vieläkään vaan pitää odottaa se toinen verikoe.
Jos tässä nyt kaikki jatkuisi normaalisti ja toivotusti niin kyllä mä varmaan aina keksin lisää rajapyykkejä. Aivan jäätävää tämä rajapyykkien odottaminen on. Pitää varmaan alkaa tutkia jotain rentoutumistekniikoita, että sain ajatuksia muuhun varsinkin kun mitään ei itse voi asialle tehdä kuin vaan antaa ajan kulua niin en mä tällaisessa hälytystilassa voi kyllä koko aikaa olla. Olen vaan niin tottunut siihen, että kaikki asiat on suhteellisen nopeasti ratkaistavissa tai selvitettävissä, joten tää on ihan sietämätöntä :devil:

Edit: joo klinikalta sanoi, että se arvo laahaa päivän jäljessä suosituksista, mutta uuteen testiin huomenna
 
Viimeksi muokattu:
Näimpä mandala! Mullaki arvo oli matala ja stressi aivan järkky. En kyl voinu keksittyä mihinkää, vertasin vaan viivoja ja istuin Googlessa. Ku osaiskin vaan olla:unsure:
Silloin aikanaan löysin kyl vaikka ja mitä tarinoita hcg arvoista. Periaatteessa mikään muu ei kerro juurikaan kuin se tuplatuiko arvo. Mutta yksikin lopetti lääkkeet kun arvo ei noussu testipäivinä. Vuotoa ei tullukaa ja ultrassa näkyi parin vk päästä siitä elävä sikiö :eek:. Eli kaikki voi olla mahdollista.
Mulla on itseasiassa molemmissa hoitoalkuisissa ollu suht matalat hcg:t. Muut sai 2-3pv alkiolla pp12 arvoa 200 tai ylikin vaikka oli yks kyydissä.. Mä sain molemmissa sen n.100.

shenda, olika sullakin blasto? Mielenkiintoista tietää itsekin jatkoa ajatellen :) pidin aina omaa arvoa huonona kun kaikki sanoi että on rajoilla ja sais olla parempi...
 
Tammityttö Juu kaikki oleet blastoja.Sepä se kun eri ihmisten arvoja ei voi vertailukelpoisesti verrata koska kaikilla nousee hormoonit eritavalla.Mulla on aina nousseet toosi hittaasti ja kaikkein tärkeintä on että se Hcg tuplaantuu joka toinen pvä.Toisesta ifv:stä blastolla oli pp14 arvo muistaakseni 90 ja se meni kesken rv9.

Eka mietit että onnistuuko hoito ja kun plussa tulee niin silloinhan se stressaaminen vasta alkaakin.Mulla tuli ekan ultran aikaan muutama tippa ruskeeta ja kerkesin miehelle itkeä koko junamatkan että ei siellä ketään ole,kyllähän siellä oli mutta sitten rupesin epäilemään että josko se lääkäri valehteli mulle että näki sydämmen sykkeen koska mä en sitä kunnolla nähnyt.Mies kielsi mua soittamasta klinikalle että eihän se lääkäri valehdellut.Utrissa kävin rv6,8,9 ja 10 ihan vaan varmistamass ettei kävis köpelösti ennen np-ultraa.Juuh meni pikkaisen yli :) :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Jui nouseehan ne mut periaatteessa tietyt viitevälit on siks annettu :). Mahtava tosiaan että noinkin matala arvo oli ok koska silloinhan olis periaatteessa jo tyyliin dpo20 :D Mut tosiaan lohduttavaa kuulla onnistumiskertomuksia!

Mäki kävin molemmista ultrassa varmaan just noi samat kolme tai neljä kertaa ennen niitä "normaaleja" ultria :whistle:
 

Yhteistyössä