Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hieno juttu Sweeny:)!

Hmm ihmisen mieli on ihan pimee. Juuri kun sanoin etten todellakaan toivo enää luomuraskautta huomaan kantavani tikkua ympäri ämpäri ja tsuumaavani olematonta viivaa :barefoot:.. Tämä himotestailu innostus asuu verissä eikä meinaa lakata :whistle:

Äh.. perjantaina pitäisi käydä klinikalla syynissä. Mä niin toivon et päästäisiin alottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Täältä tulee lisää tikkuja kaksin kappalein tiirattavaksi :p
Aamulla siis tein taas pc:n testin sekä apteekin oman.
Muutaman minuutin vanhoina en ainakaan ollut havaitsevinani mitään: http://aijaa.com/MYLnNz
Pikkuhiljaa kuitenkin kumpaankin mielestäni tuli oikeinoikein ooikein hailura viiva, jopa apteekin omaan. Mutta vasta testiajan jälkeen. Kuvan otin n. 20 min kohdalla, ja ainakin irl c:ssä näkyy taas melko selvä haamujenhaamu, apteekin omassa näkyy myös irl jotain, muttei niin hyvin kuin pc:n liuskassa.
Kuvassa tuskin näkyy sitäkään vähää :D http://aijaa.com/XbDmb7
Mutta kai se on se kiinnittymisyritys sitten ollu. Ihmetyttää vaan kun menkat ei vieläkään ole tullu - luulis et ne tulis piankin kun kerta ei ole tarranut kunnolla mukaan kyytiläistä.
 
Zuhina minusta tuossa sinun pc:ssä on jotaki!! Tuosta apteekkilaisesta en ossaa sanoa, jotenki hankala kattoa, mutta tuo pc. Mikä sulla oli nyt dpo?

Theran, haahaa mie täällä naureskelen tuolle sinun testaamiselle :D Anna anteeksi.. Sie vissin eilen sanoit ettet testaa ko joskus loppuviikosta vasta ja tässä se ny nähtiin :whistle::):love: Himotestaaja on himotestaaja :)

Kyllä se polttelis mullaki testailla mutta pelottaa nyt niin hiivatisti. Mieluummin vietän TTTTAAAAAASSSSS hetken pilivilinnoissa.. Nyt mie koitan itelleni paukuttaa päähän ihan tosissani sen, että ei tässä sitä plussaa oo tulossa vielä. Mie vaan aina innostun pienestäki merkistä niin kauheasti.

Tammityttö, jospa....................................... :love:
 
Pupelaattori, mulla ei ole hajuakaan milloin on ollu ovis :D että en tiiä dpo:ta. Tää kierto oli mulla semmonen "kyllästynyt ainaiseen testaamiseen" kierto joten ovistestit jäi aika vähiin.
Veikkaan kyllä että on ollut tosi myöhään se, koska pari viikkoa sitten ei ekaan r-testiin tullut vielä yhtään mitään.
 
Zuhina hmm. PC näyttäs jotakin mut tällä mun luurilla menee niin pikseliksi että en osaa oikein kommentoida :ninja:

Pupelaattori. Kerranhan sitä eletään :ROFLMAO: testi kauppaan vaan! Tää on ehkä jopa halvinta hupia mitä rahalla saa :D Pahinta raskaudessa on ehkä se ettei voi enää tikkuja uitella :LOL: tai voi toki mut ei ne tummat viivat enää tietyssä vaiheessa herätä mitään vibroja :ROFLMAO:

Ja ei ei..niin kutkuttavaa kuin olis ajatus siitä että mahoksi julistettu lehmä saa tikkuun viivaa puolen vuoden välein, en kuitenkaa halua sitä 3kk piinaa joka suurella todennäköisyydellä päättyy huonosti :unsure: Toivoisin että se tuuri säästyisi niihin terveisiin alkioihin (n)
 
dodi tikut..tiirailtavaa vaikka aijaan pirulainen tekee temput.
Eilen iski sitten "kuume" illalla. 37.8 kun normaalisti 2 astetta matalampi. Aamulla tuli ilmeisemmin kiinnittysmisvuotoko? nuppineulanpään kokoinen ja pyyhkiessä hailakkaa.
Tänä aamuna sitten "norjalainen olo".



se tikku mistä piti laittaa eilen kuvaa kun kotiuduin.

ja tässä sitten muistaakseni tältä aamulta vai eilis illalta
 
Wolt samaa ja sitten vähän valoisampaan niin tällainen vanhus näkee kanssa. :D

Pupelaattori siinä kävi niin että menin tilaa niitä testejä alkuviikosta vaikka piti vasta loppuviikosta.. No en mä osaa olla tekemättä kun sellaisia on kaapissa. :D

Tosiaan harrastus tämäkin.. :p taisin kyllä jättää porsaanreiän ja sanoa että jos kykenen olen testaamatta. :p

Zuhina mä tuossa pc liuskassa olen näkevinäni jotain jo ekassa kuvassa.
 
Nojoo itekin oli näkeväni jo siinä tuoreeltaan otetussa kuvassa c:ssä jotain, mutta epäilin että kuvittelen vaan.. tiiättehän, että alkaa olla tiirannu noita niin paljon että silmät näkee omiaan :D
Mutta eikös tuo apteekin oma ole luotettavampi? Siinä näky vasta siinä 20min tienoolla epämääränen lähes näkymätön hailu irl.

Noh menkkoja odotellessa kait, kai tää niihin päättyy kun ei viivat ainakaan vahvene...
 
Pikaisesti infoan, että ovislimat ja himot ja kivut pongattu..ovistesti melkein plus (y) Nyt 14 päivää siitä kun sain vihdoin negatiivisen raskaustestin. Kauan siinä menikin, että ovis sitten tuli.. Kuukausi km vuodon alkamisesta (n) Anteeksi omanapaisuus.. Ollut tosi turhauttavaa, kun ei ole tiennyt milloin oma kroppa alkaa toimimaan..:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Mun kroppa on kyllä sekaisin.. Joko mulla on tuolla alakerrassa tosiaan jotain pielessä niiden solumuutosten takia tai tää on jotain muuta. ällövaroitus. Pongasin verta liman seasta.. ja menkkojen pitäisi alkaa vasta ensi viikolla. EN tiedä olenko iloinen asiasta vai pitäiskö huolestua..:confused: Ei siis ole ennen ollut mitään tällaista.. :confused:
 
Theran. Mulla on ollu kahdessa raskaudessa oviksen aikaa verituhru. Niissä kierroiSa tiesin että tulee tärppäämään.. Ja yhdessä sellanen ns kiinnittymisvuoto. Tässä kierrossa tuli kans tuhru liman seassa ennen ovista... Pidetään peukkuja.
 
Joo uusi verikoetulos oli odotettavissakin, eli laskussa päin: 40.
Kyllä tuntuu epäreilulta elämä just nyt ja pelottaa pääsenkö tänne enää viivojani postailemaan teidän ihanien ihmisten nähtäväksi.

Kiitos kannustuksesta kaikille <3
 
Voi Mandala. Halaus :unsure:!! Oliko teillä tavaraa vielä pakkasessa? Ainoa lohtu (ei tietenkään lohduta just nyt ) on se että sun kohdussa ei oo vikaa ja sinne kyllä alkio kiinnittyy. Eli toivoa on! Ei oo sopivaa hymiötä tähän..kaikki liian iloisia tai pelleileviä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala

Yhteistyössä