Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

murmur Joo, sameat ja huonot kuvatkin on :( mutta siis mulla on vasta kp 14/32 ja halusin testata tuon että voin sit verrata normi viivanpaikkaan niistä tulevia testejä :DD mutta siis, nytkun katoin tota nii mä nään kuivana testissä tosii haaleesti vaal.punasta... :eek: ja siks hämmästyin. Voisko r-testi näyttää ovista=
 
ON..taitaa olla niin, että tämä viimonenhin kierto on huti..
..tisut aivan lötköt, ei yhtään arat..masulla pientä tuntemusta, ei mitään kovaa - lämmöt 37.2C..

Poikasen kera täällä kahdelleen iltaa vietellään kun mies poikkeuksellisesti lietsun päällä.;)
..kävimme saunomassa ja pikkasen herkkuja syötiin(mie vaan hiukka p i k k a s e n:whistle:..siis ihan oikiasti:D)

Nalle Puh elokuvaa lapsella lupa kattoa kymppiin asti ja sittenpä kypsä aa aaseen:)

Mukavaa illtaa kaikille hätähousuloille!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Mulla on sellainen etu/haitta tällä hetkellä että en voi vielä tietää millaisia raskausoireita mulle voi tulla :D Kuviteltuja on ollut mutta mitä ne todelliset sitten onkaan. Vielä ei oo mitään, tai no rinnoissa painon tunnetta, tuo lisätissi kipuilee ja nivuset vihloo reisiin sekä vatsassa "muljahtelee"... ja väsyttää ihan sikana...

Että saas nähdä. Kai mulla sitten tulee olemaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat :LOL:
 
Tänään dpo11, kp 27-28/29 ja pregcheckillä testattu nega. Eniten mua nyt tässä harmittaa ja ihmetyttää se, että kun peittoja heiluteltiin ihan oikeeseen aikaan, ja vieläpä useampana päivänä peräkkäin : / Ja viime kerralla kun oviksen bongasin ja käytettiin tilaisuus hyväksi, raskaus alkoi. Ja sain plussan tuolla pregcheckillä silloin jo dpo10, ja vieläpä päiväpissasta.
 
Marlin: tiedän tunteen. Totuushan on, että vaikka kaikki olisi ok, on vain 25% mahdollisuus, että kierrossa käy tärppi :/ Ja sittenkään mikään ei takaa, että kaikki menisi hyvin. Nyt ei meillä kauheasti ollut yritystä, tuurilla seksiä tasan yhden kerran, pari päivää ennen ovista. Siis YKSI kerta. Ja siitä plussa. Edellisestä plussasta reilu vuosi. Mulla ovis yleensä niin myöhään, että munasolu on varmaan ollut jo ihan ylikypsä ja roskiskamaa :( tässä kierrossa ovis oli kp 13.

Toivotaan, että lopputulos olisi kaikkea muuta kuin vuosi sitten. Tsemppiä!

WP 6+4
 
Marlin Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon sinäkään, jos ei vielä näy plussaa. Mä sain kunnon plussan pregcheckiin vasta kun menkat oli monta päivää myöhässä, menkkojen laskettuna alkamispäivänä tuli vasta haalea haamu. Eli ei se kai ihan niin mene, että jos edellinen raskaus on mennyt tietyllä tavalla, niin seuraava menisi samalla lailla. Odottele rauhassa pari päivää ja jos ei menkat ala ajallaan, niin testaa sitten uudestaan. Kovasti toivon, että viivanen sullekin sieltä tulisi!
 
Täällä dipattu eilen aamupissasta ja jos nyt oikein haluan toivoa, niin ehkä jotain todella hailakkaa viivasta sieltä sain.. dpo:sta en osaa sanoa tarkaan, mut jos viime kierron mukaan mennään niin tänään pitäis sit ne kuukautiset alkaa.. mulla on tuolla kaapissa yks apteekin oma ja ajattelin huomenna aamulla testailla jos sitten ei kuukautiset ole alkaneetkaan! :whistle:
 
Kiitos!!! Sitähän sanotaan, että pessimisti ei pety. Joten odottelen vielä huomiseen ja kiljaisen sitten riemusta. Tai vaikka 10 viikon päästä vasta. Mulla kun ei mikään ole onnistunut kerrasta. Mutta mutta, varovaisen iloinen olen ja mies odottelee ekaa ultraa, jos niin pitkälle päästään. :)
Kiitos teille kaikille myötäelämisestä tässä elämäntilanteessa. Nämä on sellaisia juttuja, ettei mulla ole oikein ketään (miehen lisäksi) kenen kanssa puhua, joten olette olleet korvaamattoman arvokkaita. <3
 
Whisky Peat Näinhän se on, että tuo raskautuminen on monien sattumusten summa, eikä ole niin itsestään selvää että vaikka olosuhteet ois täydelliset, niin raskaus alkas. Sitä vaan miettii että kun se raskaus viimeksikkin alkoi samoissa olosuhteissa, niin miksi ei nyt. Ja kun se edellinen meni kesken, niin nyt sitten miettii kaikenlaista. Teillä on kyllä ollut tuuria kun tuosta kerrasta tärppäs :) Toivotaan kovasti että pieni jaksaa loppuun asti mukana :heart:

Naneni Joo, oon yrittäny itelle hokea että vielä ei oo toivo menetetty, että sitten vasta kun menkat alkaa ;) Voihan se toki olla että mulla onkin ovis ollut plussasta kaksi päivää myöhemmin eikä seuraavana, jollon tänään ois siis vasta dpo10. Ja nyt ku rupiaa miettiin, niin esikosta sain haalean plussan kp31/28(vastas viikkoja) ja kakkosesta kans kp31/28 haalea plussa just testiajan päättymisen sisällä (oli 5 päivää pienempi). No, yritän malttaa oottaa perjantaille asti jollon testaan seuraavan kerran, ellei se täti tuu sitä ennen kylään.

Toivotaan Markke ettei menkat alkas sulla. Ja kishulille onnea plussasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: kishuli
Onnea kaikille plussanneille!!! Ja haamuille vahvistumisia! Itse eilen testasin negan, kun oli suunnitelmissa ottaaa muutama sidu. Pientä vuotoakin oli aamulla niin siitä päättelin, että täti tulossa. Tänään sitte ois kp1, tosin pienellä vuodossa mennään. Mut niin se oli viime keirrossakin. Ja jos tää ei oiskaan tätiä niin silloin ois dpo13, joten ois luullut että eilisessä testissä olis jo oikeesti jotain ollut. Joten hanskat tiskiin!

Harmittaa vaihteeks, mutta kohti uutta kiertoa ei siinä muu auta!
 
  • Tykkää
Reactions: kishuli
Naapurin tyttö
Kuulkaas ihunaiset, ootteko koskaan tilannut noita kotitestin hedelmällisyystuotteita?
itse tilasin 4kpl noita Sofi naisten hedelmällisyystesti kasetteja ja yhden spermatesti paketin... ihan varmuuden vuoksi, jos niissä on jotain häikkää niin sit het yksityiselle aikaa varaamaan.
Mutta siis onko kokemuksia? toimiiko hyvin? että antaako luotettavan vastauksen?
Mie haluan kaiken mahdollisen avun, ja jos ei tärppää tässä kierrossa niin testailemme noilla testeillä ja sit soittelemme tonne yksityiselle gynelle, sen kun saa meillä kunnallisen hinnalla kun menee sairaalalle missä se myös päivystää :)
Samalla pääsee kyselemään muitten vaihtoehtojen hintoja, clomeja en suostu enää syömään... luomuna raskaaksi olisi kaikkein paras vaihtoehto...

No ohoh, tulihan taas tekstiä kun piti vain yksi kysymys heittää ilmoille :LOL: sori...

Metsämanssikka Jotenkin mun silmään näyttäis että siinä testiviivasessa ois väriäkin... :) Mullahan se meni niin että tein ja tein testejä kun menkatkin oli sitten myöhässä ja lopulta kaksi viikkoa kun ne oli myöhässä tuli ovis :D eli menkat vain jäi välistä... Tsemppiä! :) :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: metsämanssikka
Naapurin tyttö - mie olen ostellut ulkomailta noita FSH-testejä(ekan Kotitestiltä)..
..teen niitä pri/vuosi.

Alkuun en saanut kuin yhden viivan..nyt viime dippauksella muutama kierto taaksepäin jo näkyi toinenhin viiva selkeästi - se kuitenkin on negaksi luettava.
..FSH-arvot kuitenkin miun ikäisellä jo nousseet.

Testi tehdään kierron 3 ja 10pvä - aamuvirtsasta.

Viivojen täytyy olla vähintään tasavahvat, merkitäkseen positiivista= FSH arvot noussut ja hedelmällisyys laskenut.
(voi olla kierroillaan vielä eri arvoja, yksittäinen arvo ei vielä kerro totuutta)

Testihän EI kerro munasolujen määrästä mitään, siihen oma testinsä - Anti-muller-koe.
HUSLAB - Anti-Muller hormoni, mullerian inhibiting substance(MIS), seerumista

Simppatesteistä ei kokemusta..mutta niiden teon kanssa on oltava aika tarkka - noudatettava ohjeita t a r k a s t i.
 
Viimeksi muokattu:
Miulla on lämmöt ylhäällä _mutta_...aivan hiljaista masulla&tisuilla:|ei tuntemuksia minkäänlaisia..näin meni tämä viimonen kierto - tänään dpo6

Jotain mukavaa sentäis: painoa tippunut 2.5kk/-4.6kg..eli: yli 500g/vko..:)
..tästä se alkaa..ja jatkuu - ittestään huolehtiminen:heart:..
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
mur-mur Onnea painon pudotukselle :) Hienosti mennyt.

Mulla on nyt dpo 4 T A I dpo 5 :p ja nyt on tunnin verran navan vasemmalla puolella, hieman alaspäin, ollut elohiiri... se on kuin joku hyrrä pyörisi siellä... alkaa oikeastaan jo ärsyttämään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26941624:
mur-mur Onnea painon pudotukselle :) Hienosti mennyt.

Mulla on nyt dpo 4 T A I dpo 5 :p ja nyt on tunnin verran navan vasemmalla puolella, hieman alaspäin, ollut elohiiri... se on kuin joku hyrrä pyörisi siellä... alkaa oikeastaan jo ärsyttämään :D
Jopsa tuo "hyrrän" kutitus tietäis..plussaa:heart::rolleyes:
 
Naapurin tyttö mulla oli tuo elohiiri pari päivää just alavatsalla oviksen jälkeen hassu tunne :LOL:
mur-mur hienosti oot pudottanut :flower:

mie edelleen oottelen vuotoo..mites se oli se kohdunnapukka jos raskaana? mulla se on kova ja toosii ylhäällä hyvä kun yletyin : /
 

Yhteistyössä