Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

P12: Miulla olis huomen kp28 ja pidän sitä nyt menkkapäivänä kun oli aikainen ovis (kp15), yleensä kierto on 30-32pv. Mie oon pari päivää ny kans ravannu vessas tarkistaa onko punasta, onhan tää piinaavaa :)
Joko sie varasit ultran?

Btw. Tein aamulla viimisen pregcheckin kaapista ja viiva on vahvistunut taas, ei oo viel ihan tasavahva mut eiköhän tuo nyt riitä miulle jo (jos em juokse apteekkiin taas ;)). Kolmena aamuna testannu ja joka kerta vahvistunut niin ainakin hormonia on mudostunut lisää. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Noniin... viisi testiä tehty, ja taidan siirtyä täältä tuonne odottajien puolelle :) Eli neljä positiivista, viimeisimpänä clearbluen digital joka antoi 1-2 viikkoa. Ainoa nega oli predictorin, ja se nega olikin kyllä ihan puhdas... hassua ettei yksikään antanut haamua tai epämääräisempää vastausta. Mut nyt uskotaan, hassua miten nopeasti se saattaa tärpätä... olin varautunut ainakin puolen vuoden yrittämiseen! Tsemppiä teille kaikille!
 
P12
Mulla on ohjeistuksena soittaa polille parin viikon päästä ultra-aikaa, eli en vielä tiedä milloin on. Toisaalta odotan sitä kovasti mutta toisaalta pelottaa että näkyykö siellä mitään.

Mulla oli ovis todennäköisesti kp15 ja mun menkat alkaa aina dpo14-15, eli huomisen saan vielä tosissaan piinata.. nyt on kp29/28-29

Onnea plussista Sone ja tiiw :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Sintu: Vahva plussa on kyllä. Milloin pistit viimesen piikin?
Toivottavasti pienet siellä pesää rakentaa.
Torstaina 28.6 pistin 2500IU:ta.
Jos olen yhtään laskenut oikein niin testatessani 28.6 ennen pistosta, olisi Pregnyliä pitänyt olla 334IU:ta.
Nyt torstaisen pistoksen jälkeen tänään arvo 354IU:ta. Ero on aika pieni ja silti testi on noin paljon vahvempi.

Laskuni sen mukaan, jos Pregnyl puolittuu joka päivä:
13.6 10000 IU (irrotuspiikki)
14.6 5000 IU
15.6 2500 IU
16.6 1250 IU
17.6 625 IU
18.6 312 + 2500 IU-tukipistos = 2812 IU
19.6 1406 IU
20.6 703 IU
21.6 351 + 2500 IU-tukipistos = 2851 IU
22.6 1425 IU
23.6 712 IU
24.6 356 IU
25.6 178 + 2500 IU-tukipistos = 2678 IU
26.6 1339 IU
27.6 669 IU
28.6 334 + 2500 IU-tukipistos = 2834 IU
29.6 1417 IU
30.6 708 IU
1.7 354 IU
2.7 177 IU
3.7 88 IU
4.7 44 IU
5.7 22 IU
6.7 11 IU
7.7 5.5 IU
 
Viimeksi muokattu:
oi P12, nyt on komia viivanen :heart: pienelle laitan matkana kaikki vermeleet, nyt se on menoa kuules!!!!

Sintu74, sielläki näyttäis hyvältä, mie en noista pregnyl jutuista tiiä, mutta jos sulla kerran on jo viiva vaan tummunu (ainakin ku minä kuvia katson) niin hyvältä näyttää, nyt onnea matkaan :heart:

mur-mur,, saakura ku olit poistanu kuvat :D mie olisin halunnu nähä!!! oon käyny kattoo jos olisit laittanu lisää mutta ei ainakaa vielä ollut! hhmmmm ;)

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja P12
P12
Sintu mä oon aika varma että tänään saat vähintään saman vahvuisen viivan kuin eilen, ehkä jopa vahvemman :heart: johan se edellinenkin oli paljon vahvempi kuin mitkään muut pregnylin aiheuttamat plussat joita on täällä nähty :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
miss_piggy
Itte tein taas niin vahvan negan etten kehtaa siitä ees laittaa kuvaa tänne...epäilen kyllä vahvasti ettei mulla edes oo ovulaatiota. Torstaina olis aika yksityiselle lääkärille tosiaan, mutta en jaksais vaan oottaa siihen asti. Alkaa pikkuhiljaa suoraan sanottuna tuo vitutuskäyrä nousemaan :mad:
 
Heippas taas ihanaiset! Mulla oli 26pv selkee ovis, tunsin sen, olin tosi kipee.
Nyt ois dpo7, ja millos uskaltaisin testailla? Wc:ssä odottelee clearbluen testi :)

muoksmuoks. ja kp 20/28 :)
 
Viimeksi muokattu:
P12
sonella hienosti vahvistuu :)

Mun tekis myös mieli testata lisää vaikka oon tosi paljon jo testannutkin.. ei vaan ole yhtään testiä nyt kaapissa.. tilasin just lisää mutta menee pari päivää ennen kuin ne tulee :D on kyllä hieno fiilis kun tulee heti tuplaviivat tikkuun, mutta mulla ylitestaamisen syy on melko lailla täysin meidän synkässä kemiallisten historiassa.. keskenmenon pelko on kamalan suuri ja luultavasti tulen testaamaan joka päivä ultraan asti onko viivat vielä tallella :ashamed: En edes vuotoa oikeastaan kyttää vaan tiirailen hysteerisenä testiviivojen vahvuuksia, joka kerta pitää tulla vahvempaa vaikkei olisi kuin muutama tunti testien välillä :D On tää hullua puuhaa.. mutta ihanaa myös :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: suski90 ja Hennu86
P12 Sun olis kannattanu tilata testejä ebaysta. Ite tilasin 30kpl ja ne makso hurjat 4€
en nyt väitä, että ne on kovin tasokkaita testejä, mutta kyllä niissäkin tulos näkyy oikeana ja
viiva vahvistuu kun hormonimäärä suurenee :)
Ihana huomata, että on muitakin himotestaajia kun minä :D Tai siis niitä jotka sen sanovat ääneen :)
 
Hei! minäkin laitan testini tänne,sanokaa näkyykö mitään vai kuvittelenko vain :D vai onko tuo viallinen tuo testi kun viiva ei ole kokonainen??? kuvissa sama testi lähempää ja kauempaa :D oviksesta ei tarkkaa tietoa,omasta mielestä kp 11 tai 12 mut ovistikkujen mielestä ei :D että silleen. tänään siis kp 21 ja päiväpissasta tehty testi ja viiva tai puolikas tuli testiajalla :)

Aijaa.com - 10463934

Aijaa.com - 10463935

Katjuliisa kp 21/26-31
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä