Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Saisipa joskus tämmösiä viivoja jotka kestäisi loppuun saakka :heart:

(esikoista odottaessa) Rv6 juolahti mieleen, että hei, oon syönyt jo monta viikkoa kaurapuuroa ja maksalaatikkoa. Mikä mua vaivaa... Tein testin ja tässä tulos :D


Vajaa kaksivuotta sitten tehty testi (kuopus) dpo13:


juu, en sitten malttanut pysyä pois... :D On tylsää :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut haamuisista ja selkeämmistä plussasista!:flower::heart:

Dyra - miulle tuli tuollaista hyyyyyvin haaleaa viivaa kuin siulla, dpo9-10 Pregcheckin liuskatestillä.
(kameralla oli vaikea vangita, livenä näkyi sitten päivänvalossa)
..peukuttelen d=)b:heart:


Kaikkien dippailuhin puuhkutelen punaväriä:whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
Dyra: kyllä mä nään ainakin hailakan punaviivan!!! kovasti toivotaan vahvistumista sille!!!

Neiti-81: Onnea!!! :flower:

Nopsulla ihan selvät viivat jo! Onnea!!!

Vissyliinillä selvä haamulainen siellä kurkkii!!! :flower: Onnea!!!

mä en tiiiä, mutta tuo mun viivanpaikan väri sai toivomaan nyt ihan liikaa. ennen ne on ollu sellaisia valkoisia kuultavia. En olis varmaan edes testannu, mutta mä imetän vielä kuopusta ja nyt on parissa päivässä lisääntynyt ihan mielettömästi arkuus rinnan päissä kun se tarttuu kiinni, niinku silloin kun vauva on ollu ekoja keroja rinnalla ja tarttuu siihen arkaan tissiin kiinni. Joku varmmaan muistaa. ja nuo verisuonet on pärähtänyt taas aivan pintaan noissa rinnoissa. Saako karata mopo käsistä? :kieh:
 
Onnea iloksi! <3 Ihanaa katsella heti aamusta iloisia uutisia! :)
Ovisveikkailijat taisivat olla aivan oikeassa, nyt on aikamoiset ovulaatiotuntemukset. Kävelykin tekee kipeää. Mulla on jäljellä yks rt tikku ja pissin sen pois tänään. Varmasti jo haalenemaan päin ja voin lakata pelkäämästä sitä kohdunulkoista. Aurinkoista päivää kaikille, mä palaan tänään vielä kuvan kera, jos siihen jotakin piirtyy. :)
 
Ihanaa iloksi!! :)

Vissyliini Davidin testiksi todella hyvä viiva. Ei muuta kuin toista testiä nyt kehiin! :) Nyt tarraliimaa pikkuiselle mukaan!! Mie en tosiaan saanu Davidilla mitään himovahvoja viivoja. Pregcheckit näytti jo kunnon plussaa, kun Davidissa oli vielä haalea viiva.

Adii Ei epäilystäkään, onnea! :)
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Nonii,tästä päivän naurut kaikille. Tänä aamuna testattu (David :rolleyes:) ei ekasta pissasta ku siihen hätään en ehtiny kippoja kaivella :D
Itsehhän näen haamujen haamun,kuva huono kamerakännykuva.. ja ok,dpo8 luultavasti vasta :ashamed: eli ehkä näen harhoja mut ei ollu muutakaan tekemistä ku pisutella tikkuun..
[/URL][/IMG]
toinen,epäselvä kuva myös..
[/URL][/IMG]
Ja pissa oli tosiaan rakossa vähä yli tunnin ja kahvia oli jo uponnut kiduksiin,huomas laimeuden väristäkin. mutta huomenna aamupissasta seuraava
 
Viimeksi muokattu:
Adii, onnea :flower:

Iloksi, nyt vain rohkeasti alat nauttia raskaudestasi!! =) :heart:

piuu, aluksi en nähnyt mitään kun kuva on niin sumea ja valoittunut, mutta sitten näenkin jotain. Voi kunpa se jotain vahvistuisi :heart:

Kiitos tsemppauksesta =) Illallahan se piti kusasta vielä tikkuun, olisin toki voinu odottaa aamuunkin. Viiva oli haaleampi kuin aamuinen, mutta värillinen silti. Seuraavan kerran testaan joko huomenna tai ylihuomenna aamupissasta. ;) Mikäli menkat pysyvät siihen mennessä pois. Kp31/29-34, kierrot ovat heitelleen urakalla.

Pistetään nyt surkeat kuvat iltapisu- ja aamupisu-vertauskuvat, kun nyt ei muutakaan ole tarjolla. :whistle:


Aijaa.com - 10360019

Lauantain, eilisaamuisen ja eilisiltaisen testit.

Aijaa.com - 10360021
 
Viimeksi muokattu:
Dyra, juu, tuon ensimmäisen testin viivojen kanssa ei ollut epäilystäkään... Soitin jopa neuvolaan, että voiko joku lääke saada aikaseksi viivat että en oikein usko että olen raskaana (vaikka kumminkin oli omat epäilykset) :ashamed:

Kauan olet oikein haamuillut? :O Kyllä minä noissa jotain näen, mutta ei kyllä ole tainnut vahvistumista tapahtua :(
 
Viimeksi muokattu:
UniQuePopPy, taisivat Davidid ja apteekin omat näyttää viivanpaikkaa, kun noihin Pregcheckeihin on tullut punaviivoja, jotka näkee kyllä luonnossa, eilisaamuinen testi oli selvästi muita vahvempi, eli saas nähdä, miten tässä käy. :)
 
Iloksi oikein paljon onnea myös minulta :flower: !!

Hei osaako taas joku viisaampi tai kokeneempi auttaa ?
Voiko mitenkään saada herkkään testiin JO dpo 5 haamun ? :ashamed:
Tätä lukiessani, päätin itekki hätähousuna tuhlata yhden testeistäni
ja sain selvän haamun...
Kuvaakaan en voi laittaa sillä en omista kameraa nykyään :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Ninu88 Mulla kans tänään "oikein" laskettunua dpo6,mutta luulen että ovis tapahtui samana päivänä ku ovisplussan sain eli siksi pidän tätä päivää jo dpo8:na.
Ja niin minäki olin näkeväni/näin haamun tossa Davidissa (kuvat nyt tuolla yllä on aika epäselviä..) mutta jos oot dpo:t laskenu noin niinku ne yleensä lasketaan niin voihan se olla että oot ovuloinut myös samana päivänä ovisplussan kans eli vois olla pari päivää enempi :) olipas harvinaisen epäselvästi sanottu (olean siis että oot käyttäny ovistikkuja josta tiedät oviksen ajan..? )
*ÖHÖM koneen vika kaikki kirjotusvirheet :D
 
Viimeksi muokattu:
Tulikin mieleeni ihmetellä tässä, että kun on tässä useammankin kohdalla tullut luettua ja itelläkin koettua raskaustestin haamuilevan myös oviksen aikaan...
Niin kauankohan se se raskaustesti haamuilee sitten oviksen jälleen... Onko kukaan tarkaillut asiaa?


Ite tässä omaa tyhmyyttäni tein jo r-testiä vaikkakin arvelen etä eihän sitä voi mittää näkyäkkää tässä vaiheessa... Arvelen, että ovis on ehkä ollut KP 16 tai KP 17.. Nyt tässä kierrossa oli poikkeuksellisen lievät oviskivut. Nyt menossa siis Kp21/32 eli ehkä DPO 4 tai 5??? Eli ei vois näkyä raskaus varmasti tässä vaiheessa...
No tein tänään ennen puoltapäivää testin (kuvan kontrastia muutettu!!!): Aijaa.com - 10360517
 
Joo ovis tikutettu, mut ihmettelen miten se muka noin äkkiä voi viivanpoikasta antaa.. Ei kai auta muu kun parin päivän päästä testailemaan uudestaan :D !
Taivaanrannan maalari, mun testissä tuo viiva oli hiukan tummempi mut sinun testissä kans näen jotakin, mitähän tää nyt sit oikeesti on.. :confused:
 

Yhteistyössä