Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Sadana käytitkö sitä CB:n "plussatestiä"? Minä olen mielestäni lukenut siitä, että saattaa antaa vääriä plussia. En tiedä, minulla ei ole kokemusta siitä kuin kerran. Saattaa olla myös kyseessä kemiallinen raskaus... tai vain jokin vuoto ja raskaus..
Uutta testiä kehiin, jos vuoto on outo..
Juurikin sitä plussatestiä käytin. Eihän tässä muuta voi kuin odotella ja tarkkailla missä mennään.
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Iloksi, kiitos kommentista. :) Aika jännästi sulla mennyt tää kierto, et ole saanut oikeastaan yhtä ainuttakaan negaa testiin (paitsi se pp5 mut jos sitä ei lasketa). Sulla lähti nopeasti viiva vahvistumaan, ja nyt on jo selkeä plussa eikä mikään haamu enää. Niin ihanaa! :flower:

Mulla ei ole _mitään_ oireita. Ei niin yhtään mitään. Ihan samanlainen olo kuin muissakin siirroissa näihin aikoihin. Tais olla virhe tehdä toi testi, koska nyt alkoi toivo nostaa päätään, vaikka tiesinkin että testi näyttää positiivista ja että se johtuu Pregnylistä. Huomenna aamulla testailen taas, ja viivan luulisi heikentyneen. Teki mieli soitella klinikalle, että milloin Pregnyl ei enää näy, mut en sit viitsinyt. Sehän on kai aika yksilöllistä.

Tsemppiä myös muille pinolaisille! Kiva että oli tällainen hätähousujen juttu perustettu, sopii mulle hyvin. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Mä nään ehkä hitusen väriä Dyran tän pävän testissä :) MÄÄKI haluun jo tänne,dpo5 vasta (tai oletan että dpo7 ku uskoisin oiksen olleen samana päivänä ovisplussan bongatua) no hätäisimpänähousuna haaskasin yhen Davidin(pska)testin ja negahan se oli TAI SIIS MINÄHÄN NÄIN SIINÄ MUKA VIIVANTAPAISTA :LOL: joo en usko itsekkään itseäni :D
 
Muuten jännä juttu,vaihdettiin välissä koneita ja nyt tällä läppärillä nään selvemmin viivantapaista Dyran testissä,elikkäs aikalailla koneestakin riippuu miten näkee testit..
Onnea Neiti-81 :heart: ja varovaisesti Dyra myös ;)
 
Kiitos piuu ja Dyra,
mutta korostan edelleen sitä, että ohjeessa käsketään lukemaan tulos 5 minuutin päästä ja että tulos on luettava 30 minuutin sisällä. Katsoin kyllä testiä aamulla kun 5 min oli kulunut ja olin näkevinäni vain jonkin viivanpaikan (koska sain sellaisen eilen illallakin) ja asia unohtui, kunnes seuraavan kerran katsoin noin 5 tunnin päästä. Eli vastoin ohjeita. Mutta se mikä tässä ihmetyttää, on se, etten koskaan moista viivaa ole kyseiseen testiin saanut (tai mihinkään muuhunkaan testiin), etteikö se olisi raskautta tarkoittanut.
Ja korostan tässä että lapsi olisi enemmän kuin toivottu, mutta tässä kierrossa oli kondomi käytössä, koska minun oli tarkoitus aloittaa lääkekuuri, jonka aikana ei saa raskaaksi tulla. Laskujeni mukaan olemme kuitenkin harrastaneet seksiä ovispäivänä tai sitä edeltävänä päivänä, en tarkkaan osaa sanoa. (Epämääräiset kierrot).
 
UniQuePopPy mulla oli samaa, kun yritettiin meidän lapsia. Kuopusta kun yritettiin yli kaksi vuotta, niin tuli melkein kymmenen noita vastaavanlaisia alun keskenmenoja ja syyksi varmistui keltarauhasen vajaatoiminta. Suosittelen ehdottomasti, että varaat ajan jollekin asiaan perehtyneelle lääkärille/gynelle!
 
Heh, vähän ehkä jopa hävettää tää testailun määrä mutta en voi itselleni mitään :whistle:

Eli siis tässä tässä halpa-testistä tilatut liuskatestit, en tiedä minkä merkkisiä ovat
Aijaa.com - 10357775

ja sitten apteekin omat
Aijaa.com - 10357777

Kyllä musta ainakin näyttäisi viiva vahvistuvan.

Vertailuksi vielä davidin herkät testit joissa ei kyllä taida oikein mitään näkyä :D
Aijaa.com - 10357776
 
Nopsu ihan selvää vahvistumista! Plussa se on!
Ne halpa-testin liuskat näytti samoilta kuin pregcheckit.
Ja ÄLÄ sinä häpeile testaamista. Minä olen testannyt yli viikon joka päivä 2-4 testiä... eli ei ole paha tuo sinun määrä :D

Mut onnea! Mahtavaa :) :flower:
 
Hmp... tämän aamun testistä sain jo jotain kuvaankin näkymään... Kamalan kauan lataa tuolla aijaassa tuota kuvaa.. on menny jo 15 min ja tiimalasi vaan pyörii ja "odotetaan vastausta osoitteesta aijaa.com"... ärsyttävää...
 
Onnea Nopsu :hug:
Miten voikin näyttää erilaiset testit noin eri tuloksia samoilla päivillä? Ja ovat muka vielä joitain herkkiä! :headwall: Onneksi oot testannu noilla apteekin omilla, aivan selvät plussat!
 
Outoa jos kerran kondomi käytössä ollut :confused: Mutta en mä uskois että testiajankaan jälkeen noin vahvaa viivaa ilmestys ihan ilmasta vaan.. kerran dpo:t noin paljon ja testi tuollainen niin suosittelen digitaalista "jokataiei" testiä niin ei noita viivoja tarvis ihmetellä =) siis Oona82
Onnea Nopsu :flower: ja kaikki muut plussat joita onki täällä haamuilun puolella "paljon" :heart:
 
Sunflower11
Onko tuo RFSU:n testi? Se antaa kyllä testiajallakin todella selvää haamua ilman että tarkottaisi mitään, ainakin olen kokemuksia täältäkin lukenut.

Toiset on first signal, clearbluen + testi ja ainakin fertesti mihin itsekin saanut TODELLA selvän viivanpaikan testiajalla.

Mut eihän noista tosin koskaan tiedä, voihan se tarkoittaakin jotain :)

Tsempit kaikille! Ehkä joskus pääsis itsekin pistää testinkuvaa tänne!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten nopeasti teillä muilla latautuu kuvat tonne aijaaseen? Mulla ei oo vieläkään latautunut vaikka on kone tehny töitä jo puol tuntia. Nettiyhteys on 8megainen... liekkö vika tässä koneessa vai onkohan tuolla sivustolla ruuhkaa??
 
Sunflower11
kannattaa koittaa painaa sieltä ylhäältä x:sää (mulla firefox), ei siis sivua kiinni vaan siinä osoiterivin perässä olevaa ja ladata sivu uudestaan. Se mulla ainakin auttanut.
 

Yhteistyössä