Tsirbu mulla todettiin KU kuukausi sitten. Elävä sikiö löytyi vasemmasta johtimesta rv 7+2.
Munanjohdin poistettiin vielä samana päivänä laparoskopiassa. Oli sen verta huonoon kuntoon mennyt johdin, että päättivät poistaa johtimen, ettei pääse KU uusimaan kyseisessä johtimessa..
Mutta asiaan...
Eli mulla alkoi ruskea tuhru vuoto rv 4+5 ja kesti niin kauan, kunnes KU todettii. Toisinaan pyyhittäessä tuli vertakin, mutta lähinnä tota tuhrua.
R-testit vaan vahvistui ja vahvistui, koska hcg nousi koko ajan. Seurasin viivojen vahvistumista myös O-testeillä ja viimesin O-testi jonka tein niin testi viiva muuttui väriltään mustaksi! Jotenka, kyllä ovis testi reagoi myöskin kohdunulkoiseen. Mulla oli KU:n toteamis päivänä hcg arvo oli yli 10000.
Jos sulla on nyt KU, niin voihan olla kuitenkin, että kun noi testit ei tuon vahvempia ole, niin alkio saattaa olla jo ns. kuivumassa pois ja homma hoituu pois pistos hoidolla (joskushan ku hoituu ulos ilman hoitojakin), eikä leikkausta tarvita.
Mutta siis, tämä sun tilannehan ei nyt välttämättä ole sama, kun mulla mutta kerroin nyt oman kokemukseni asiasta. Ja mullahan kyllä sitten alkoi tulemaan vkon 6 lopulla kovia toispuolisia kipujakin. Onko sulla mitään kipuja?
Että tällanen tapaus täällä.
Huomenna tosiaan kannattaa tilata se lekuri ja myöskin pyytää ultraa, että näkee onko kohdussa mitään. Mulla ei ekassa ultrassa rv 6+2 näkyny kohdussa mitään, eikä myöskään johtimissa, mutta kun hcg seurannasssa hcg vaan nousi epäily KU:sta heräsi.
Taisi olla aika sekava sepustus, mutta toivottavasti edes vähän valaisi asiaa.
Hurjasti temppia sulle ja sydämestäni toivon, että saat hyviä uutisia. :flower: