Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Te ootte ihmiset aivan ihania:heart:! Kiitos tsemppaajille :) Onhan tämä vielä hyvin aikaista, mutta minä uskon, että jotain on tapahtunut.
Nyt täytyy vaan toivoa toivomasta päästyään, että viiva jatkaa vahvistumista ja kaikki menee loppuun asti hyvin.

Minä en voi käsittää, että tämä voisi olla tapahtumassa minulle. Kaikkien näiden vuosien jälkeen..

suski90 minä oon samaa mieltä mur-murin kanssa, että vesiselvä viivanpaikka. Väriä ei näy.
Toivottavasti seuraavassa näkyy jo väriä :)
 
*Tuli ihailemaan kuvasia* hienoja haamusia ja plussia monella olevan, Onnea ja vahvistumisa niille =)
Nipulalle piti kommentoida, etten minäkään saanu pp12 kovin vahvaa viivaa vaikka masussa kaks asukkia. Hienon tuloksen olit kuitenkin digiin jo saanu, onnea ja 9kk:n edestä tarrasia mukaan :heart:
 
Juu mulla on huomiseks ja ylihuomiseks testit viel :) Jos ylihuomenna ei mitää näy nii täytynee odotella tätiä sit vaan :p Onhan tää niin sanottu vahinko jos raskaana olen ku pillereitä jääny ottamatta mut sit kk jälkee alkaaki virallinen yk 1 ,wuhuu! :heart:
 
UniQuePopPy ja suski90 halusitte kuulla minun (meidän) tarinan..

tässä se nyt on "tiivistettynä":

Meillä on yritystä takana 6 vuotta ja 1 kuukausi. Ehkäisy jätettiin toukokuun alussa 2006 olin silloin 23-vuotias ja siitä lähtien on vauvaa toivottu. Vuoden yrityksen jälkeen minulla todettiin pco, mutta ovuloin lääkkeillä joten lääkärit vaan kehottivat jatkamaan kotona.
Naistentautien poliklinikan asiakkaita meistä tuli noin 1,5 vuoden yrityksen jälkeen. Siellä tutkimuksia jatkettiin pari vuotta.
Sain lääkkeitä ja ultrattiin useammin. Kolme kertaa tehtiin postkoitaalitesti, miehen siemennestettä tutkittiin ja sitten sain aina vaan lääkkeitä ja lääkkeitä. Kohduntähystyksen jälkeen lääkäri sanoi, että jos kolmeen kiertoon ei ala raskaus, niin saan lähetteen lapsettomuuspolille.
Lopulta kun yritystä oli takana lähes 3 vuotta lähete lähti eteenpäin.

Lapsettomuuspolin asiakkaita olemme olleet vuodesta 2009. Ensin meille tehtiin inseminaatioita x 3. Eka vuosi meni inssejä tehdessä (ovuloin harvoin). Sitten aloitettiin ivf-hoidot.

Ensimmäinen ivf muuttui tammikuussa 2011 inseminaatioksi, koska yksi folli valikoitui.
Seuraava hoito tehtiin kesäkuussa 2011. Selvittiin punktioon asti, saatiin 6 solua, mutta yhtään solua ei sitten hedelmöittynyt. Suurin osa soluista oli raakoja eikä kypsät hedelmöittyneet. Hoito päättyi siihen ja menkat alkoivat juhannusaattona.

Toinen (tai kolmas) hoito tehtiin joulukuussa. Taas päästiin punktioon ja saatiin 6 solua. Taas suurin osa oli raakoja vain kaksi oli kypsiä. Kumpikaan ei hedelmöittynyt. Hoito päättyi siihen ja menkat alkoivat jouluaaton aattona.

Tässä välissä teimme päätöksen lopettaa hoidot viimeiseen julkisella tarjottavaan hoitoon (tekevät 3 hoitoa).
6 vuoden rajapyykki alkoi lähestyä ja samalla alkoi tuntumaan siltä, että pitkä surutyö lapsettomuudesta olisi tulossa päätökseen. Oli huojentavaa päättää, että hoitoja ei enää tämän jälkeen jatketa.

Hoidolta en odottanut oikein mitään. Ensinnäkin vuoto ei tullut ajallaan ja hoidon aloitus viivästyi. Hoidon piti oikeastaan peruuntua, mutta koska aloitin piikittelyn omin päin ilman lääkärin lupaa (väärinkäsityksen takia), niin hoitoa jatkettiin.
Ennen hoidon aloitusta lääkäri luuli minun olevan raskaana (en ollut) ja sen vuoksi sitten tuli erinäisiä väärinkäsityksiä.

Aloitin siis piikit ja hoitoa jatkettiin. Stimulaatio jäi lyhyeksi (vain 8 pv). Soluja saatiin taas punktiossa 6 kpl.
Seuraavana päivänä labrasta soitettiin ja arvasin jo puhelun alkuun jotain tapahtuneen.
Labrahenkilö aloitti kertomalla, että 5 solua oli raakoja, mutta se yksi kypsä oli hedelmöittynyt. Tämä soittaja oli ihan hengästynyt, niin iloinen hän oli kertoessaan asiasta. Itse olin juuri herännyt enkä meinannut tajuta koko asiaa.

Olimme juuri ylittäneet yhden etapin. Tuntui ihan hullulta, kun mitään uskoa ei ollut hoitoon...
Seuraavana päivänä soitin labraan ja kysyäkseni, että miltä näyttää, päästäänkö siirtoon ja olin todella iloinen kun labratäti lupasi.
Siirrossa lääkäri kertoi, että alkio on huippuluokkaa ja kaunis 4-soluinen yksilö.
Siirto oli helppo homma ja sitten vaan kotiin odottamaan.
Siirto tehtiin siis 31.5

Nämä päivät ovat ihan madelleet ja olen tullut lähestulkoon hulluksi testatessani. En pysty uskomaan, että tässä olisi tosiaan jotain tapahtunut.
Tiedän kyllä, että tämä taival on aivan alussa, mutta silti olen niin onnellinen pääsystä näinkin pitkälle.

Tämä on ensimmäinen plussa sen jälkeen kun aloitimme toivomisen. Näihin vuosiin mahtuu niin paljon surua, katkeruutta ja vihaa lapsettomuuden vuoksi. Toisaalta vuosiin mahtuu paljon hyvääkin. Olen kasvanut paljon ihmisenä ja lopultakin ymmärtänyt, että maailma ei lopu lapsettomuuteen.
Olen äärimmäisen onnellinen tästä ja mitä hartaimmin rukoilen, että tämä raskaus saisi jatkua ihan maailmaan asti.
 
Onnea ihan hirmuisesti iloksi!!! :heart::flower:

suski90:llä tosiaan valkoinen viiva... :/ Toivottavasti muuttuu vielä värilliseksi!

---------------------------------------------

Täällä taas. Ostin nyt sitten niitä Pregcheckejä, ja tämä oli aamuinen tulos.







^ Yllä eilinen, alla tämän aamuinen.

Ei näillä kuuhun mennä. Olen haamuillut jo viikonpäivät. Viimeksi tätä samaa jatkuvaa haamuilua oli 5+6 itsekseen menneessä kohdunulkoisessa... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Suski90 mä sain tuollaisen viime viikolla ja pidin sitä ainakin viivanpaikkana. Mulla näkyy sen valkoisen viivan paikan vierellä kummallakin puolella väriä niin se hämää kyllä paljon. Ei oikein tiedä mikä siinä on se oikea viiva.

mulla tosiaan mekat hukassa synnytyksen jälkeen. Viime kuulla oli 22-24 päivä ihan pientä vuotoa ja nyt on ollut muutamapäivä selviä ovis tuntemuksia niin voipi olla, että ne oli ekat menkat. Nyt olis siitä ekasta "vuoto" päivästä kp 20 vissiinkin. ennen tuota vuotoa iski oikein kunnon finni hyökkäys joka ennen edelsi menkkoja, joten saattoi se olla joku elimistön herääminen ainakin. Ja ovis mulla on yleensä tuntunut tosi hyvin ja nyt kun oli ovis tuntemuksia niin tuo kohdunsuu oli selvästi ylhäällä auki ja pehmeä. Jotta toivotaan, että tuottaa tulosta. Meillä vauva on nyt 10kk. =) uusi saapi tulla jos niin käy.
 
Leo81 just.. tosi raivostuttavaa :kieh: Noo, pitää taas aamulla testata.. Mun rinnat on turvonnu ja nipistää ja kauhee valkovuoto.. Mä lopetin 3kk sit imetyksen ja nyt ku on tissiliivit just oikeenkokoset niin nyt on alkanu pullottaa liiveistä ulos :D
 
Iloksi

PALJON ONNEA!!



Ja paljon superliimaa pienelle alulle masuun mukaan! Olet plussan ansainnut!! =)

Ja tosi koskettava tarina teillä, tuli ihan vedet silmiin. Itsekin 5vuoden yrityksen tulos, näköjään toivoa ei pitäisi menettää, vaikka useampi vuosi meneekin... Ja aivan varmasti henkisesti kasvattava "kokemus".
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iloksi
omaanapaa sen verran, ettei se testi tullutkaan perjantaina, mutta toivottavasti huomenna tulee ja 95%:tin varmuudella siinä nyt pitäisi raskaus näkyä jos näkyy, dpo:t alkaa olemaan jo 13-15 ja herkkä testi minkä tilasin. Eipä ole kyllä hirveesti oireita, tuskanhikeä, mielialanvaihteluita ja hormooninäppyjä
(mitä ollut nyt enemmän ja vähemmän viime kemiallisesta lähtien).
 
ILOKSI <3 Itken kun luen sun kirjoitusta. Niin pitkä ja julma matka, ja näin lupaava ja ihana ja toivon mukaan lopullinen päätös sille taipaleelle nyt <3 Aivan uskomatonta ja ihanaa, ja niin ansaittua, vaikka onkin ehkä vähän rumasti sanottu, muita kohtaan :) Itselläni puolet lyhyempi taival, mutta tahti ollut melko tappoa.. 4.IVF/ICSI ja 12.siirto ja 15.alkio nyt. Pp 11 ja edelleen viiva näkyy, tosin aika haalee. Se Elivo muuten taitaa olla herkkyydeltään 25, ja onkos nuo Pregentin liuskat samaa..uskoisin. Mun oli pakko vielä tänään mennä vartavasten kauemmas Prismaan hakeen yks paketti ja samanlainen viivahko siihen taas äsken tuli ku eilenkin. Hitsi ku en saa otettua kunnon kuvia, enkä kyllä osais niitä tänne laittaakaan. Mut Mä_En_Voi_Uskoa!!! En omalle kohdalle. En mitenkään voi tajuta että tämä muka oikeesti vois olla mahdollista. Ihan pelkästään tää on kyllä jo voitto meille että saatiin nähdä nuo maagiset viivat. Edes nää muutama päivä. Huomenna saan veritestin tuloksen, ja kovasti kemiallista pelkään ja odotan. Milloin sulla on veritesti?
 
Minä taas. Pelkään kohdunulkoista ja varaan ens viikolla lääkäriin ajan. Luin, ettei ovistesti ainakaan kovasti reagoi r-testiin ja tänään pärähti tikkuun selkeä ovisplussa, mutta myös selkein haamu punavärillä varustettuna. Rusehtava tuhruvuoto jatkuu edelleen, tosi vähän tulee, ihan valkkiksen tapaan. Lisään kuvat pian.
Niin ja Iloksi, oon huippuiloinen teidän puolesta! Toivottavasti pieni pysyy matkassa! <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Tsirbu, en maalaile piruja seinille tieten tahtoen mutta mulla on ollut 2 ku:ta ja jälkimmäinen ilmeni just tuolla lailla epämääräisillä haamuilla outoihin ajankohtiin. Joten kannattaa tosiaan varata se aika jo huomenna. Ku:n kanssa ei ole leikkimistä jos se ehtii pitkälle, itse pelastuin täpärästi mutta munatorvet tuhoutui. Tsemppiä sinulle,ja toivottavasti kyse on kuitenkin muusta!
 

Yhteistyössä