.Vannoin miehelle et jos käydään testi ostaan niin testaan vasta aamulla, se nauro että "Ja v**tut, kuitenki jo illalla siihen kuset" Tääh, kuin niin?
Mieheis tuntee siun ajatuksen juoksun selvästi!!!
Viimeksi muokattu:
.Vannoin miehelle et jos käydään testi ostaan niin testaan vasta aamulla, se nauro että "Ja v**tut, kuitenki jo illalla siihen kuset" Tääh, kuin niin?
Mieheis tuntee siun ajatuksen juoksun selvästi!!!
Naapurin tyttö - onko siun luteaalivaihe(aika ovikseta-->uuden kierron edelliseen päivään))kuinka pitkä yleensä?..onko 16vrk?
Hetkonen... miksi olen koko ajan ajatellut että olisi jo yli 14 tuo dpo jos ovis on tapahtunut samaan aikaan kuin kahdessa ed. kierroksessa niin todellakin nyt olisi dpo 12 mutta eikö se jo näkyisi sit testissä? :O meinaan jos olisi joku matkassa tuolla...Naapurin tyttö..jos siulla nyt Kp27/29..olisko dpo:t vasta 12?=)
.Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26784118:Hetkonen... miksi olen koko ajan ajatellut että olisi jo yli 14 tuo dpo jos ovis on tapahtunut samaan aikaan kuin kahdessa ed. kierroksessa niin todellakin nyt olisi dpo 12 mutta eikö se jo näkyisi sit testissä? :O meinaan jos olisi joku matkassa tuolla...
Ei välttämäti näkyis vielä(osalla naisista näkyy, osalla ei)..dpo14 olis ihan se passeli aika.=)
.Mur-mur: sun ylemmässä näkyy ainakin kaponen hailukka punertava viiva. Toisessa en näe mitään. Mä en kyllä osaa kattoa noita testejä noin päin, nytkin aivan päävinossa noita luurailin
..niin miekin teen jos joku muu on laittanut omasta testistään kuvaa noin päin käännettynä..
Tän hetkiset testit ovat sofi tai soft ultimate puikkotestejä ja herkkyys 20... Mulle uusia tuttavuuksia...Naapurin tyttö: sun testissä näen selvän viivan, joskaan en sitä väriä, mut jos se enteilis jotain. Mikäs testi tuo muuten taas on?