Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Joo oon kummastellut tätä kyllä, että mullakin on päiväpissasta selkeemmin näkyneet nuo, silloinkin, kun oon saanut testiin "oikean" haamun tämän vuoden puolella ja silloin tunsin kyllä voimakkaat supistukset ja hyytymät ja olin aika varma, että varhain mennyt kesken.

Mulla on useasti aamupissa ollut muutenkin tosi vaaleaa, hajutonta ja vetistä ja siitä seuraava 2-4h pidätyksellä paljon yrtsimpää. Meitä on kai moneen junaan.

Mä pidän itseäni kyllä hieman (enkä niin hiemankaan) epätoivoisena näiden mun tikuttelujeni kanssa etenkin, kun raskaaksitulon mahdollisuus on niin minimaalinen ja yritystä ei ole päällä. Silti kuitenkin on toivonkipinä, jos kuitenkin, sillä tiedän, että miehellä riittäis rakkautta, vaikka niin käviskin. Mulla on nyt kp6 ja ovulaatio ollut tavallisesti jo kp10-14, usein jo pari päivää menkkojen jlk limoista ja sen lakkaamisesta päätellen. Tämä on tavallaan niin kivaa puuhaa, kun seurailee, jos ois jotakin tapahtunut, että jatkan testailua ilman stressiä. Onpahan jotakin puuhaa, jos muutakaan ei keksi. :D Naisen mieli on niin ihmeellinen; oon monesti sitä toista viivaa toivonut ja niinä kertoina, kun olen haamua testiin saanut, oon kuitenkin ollut jopa hiukan paniikissakin. Kuitenkin sen pienen paniikin jlk tulee pieni pettymys kun ne menkat kuitenkin alkaa. Tajuskohan kukaan? :D
 
Hei hätäpöksyiset!:D

Eipä tuon kummempaa tänään tullut One Step-testiin..


Eli..nämä niin sanotut viivaset taitaa kadota..viiva näkyy harmaana tosi selvästi livenä ja ilman siristelyjä..kameraan vangittuna vain tuollaiselta..


..ja Wondfo ei näyttänyt livenä, eikä kuvattuna yhtikäs mitään:(..

Jotenhin alkaa epäilyttää nämä One Stepin testit..v a i k k a näillä olen kyllä nyt tehnyt 20 dippausta!:whistle:..ja ensimmäisiin ei tullut y h t i k ä s mitään viivasia - vain se kontrol viivanen.

Dippasin nämä tämänpäiväiset nyt ekaa kertaa aamupisuun ja se ei ole miulla ennenkään kyllä antanut tärpin käydessä haamuista, vasta seuraavasta pisusta sitten..ja sen käynhin nyt liruttelemassa, heips!:wave:
(tuun sitten kertoilemaan mitä näytti)

((muoks))..dipattu on ja kuvathin otettu..eipä niissä paljon kummempaa ole, kuin edellisissäkään
(laittelen myöhemmin näytille)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä nyt kp38/28 :( kohta kauppaan hakemaan testiä,vuodosta ei edelleenkään mitään havaintoa..Tissikipu palannu takas ja eilen oli aivan ÄLYTÖN paineen tunne vatsassa,ei pystyny seisoon noin tunnin aikana ollenkaan mut sit se hävis..Ja kyllä ärsyttää!!
 
Määki aattelin testata tänäää tai huomenaamuna :D Dpo 7 on nyt, hokasin ihan just :D Se ku ei oo aatellu koko asiaa niin nopeeta tulee SE hetki.

MurMur sulle hirmuna tsemppejä ja niin puhkun punaista väriä viivaseen. Olet ajatuksissa ihana nainen :heart::heart::heart:
 
Löysin tällaisen taulukon, joka näyttää millä dpo päivillä(%)on tuolla Wondfon 25mIU/ml testillä tullut plussa(haamu)
Pregnancy Test Results by Brand - Wondfo (Dip Strip) | Countdown to Pregnancy

..yli puolella tullut dpo9 positiivinen: Total Positive: 51.7% - Total Negative: 48.3%

Kyllä miusta nyt tuntuu, että nuo One Stepit on vain niin herkkiä reragoimaan kaikkeen epäpuhtauksiin virtsassa..mie kun noita dippauksiani olen tulkinnut kumminhin aina vasta sen 10min. testiajan jälkeen.
 
Kääk, otin auki sen testin silleen että siinä on se liuska vaan, niin ihan selkee haamu siinä on! Voiko sitä enää ees tulkita ku on testiajan jälkeen :D Kyllä pikkukakkoseltaki sain plussan vasta testiajan jälkeen mut mut.. Huii :D
 
Mie en valitettavasti näe piuu siun testissä kuin yhden viivasen:hug:

suski
..vitsi kun mie näen punaista siinä testiviivasen kohdilla..m u t t a vieressä myös vähän niin kuin valkoinenhin palkki?
..testiaika mennyt umpeen noin vähän aikaa sitten..jos selkeästi livenä näet punertavan haamuisen..voipi olla kohdussa jotahin ihunaa tapahtumassa.:rolleyes::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
Hih, toivon niin :p Kyllä mä jotenki oon niin varma tuosta.. En tiedä.. Ajattelin kipassa s-marketissa hakeen pregcheckin :p Mies ei ollu yhtään samaa mieltä mun kans että testaisin aamulla.. Mutta mitäpä me nuista miesten mielipiteistä :D :D
 
Tuossapa vielä kuva One Step:istä

..ja taas jos pikkisen alaviistosta kattoo, näkyis paremmin:whistle:..

Kuvannut olen kumminhin dippaamisen jälkeen..en edes muista enää miten pitkä aika?..mutta juu, ensin taisinhin kuvata n. 10min jälkeen dippaamisesta ja harmaa viivanpaikka One Step:issä..sitten myöhemmin tuollainen..olisko 1h? siitä dippauksesta..ehkä..

Wondfo:n testissä ei mitään muuta kuin 1 viivanen..niin ja jos ihmettelette tuota testipakettia - olen kuvannut One Step:in Wondfo:n paketin päällä.=)
 
Viimeksi muokattu:
piuu - ehkä nyt näen alemmassa kuvassa ainahin harmajan viivasen.=)
..on niin rakeinen tuo tausta tuossa testissä..ja kaffe läntti häiritsee tiirailua..:D

Olin poistelemassa kamerasta "tukkimasta" noita testikuvasia(mies vielä hoksaa;))..ja näen hiiiimmeästi punertavaa Wonfo:n testissä!

Olisinko huomenissa viisahampi sitten?..en varmaan..:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90 ja piuu

Yhteistyössä