Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Piuu: mä näen nyt sen viivan, mut on kyllä täs näytöllä harmahtava. Mut selvästi näen sen mitä tarkoitat. Saattaa kyllä olla viivanpaikka. Ite sain tuollaisen kun epäiltiin sen reagoivan lh nousuun. Toivotaan et sulla nyt tuosta vain vahvistuu :D
 
MurMur: Tarkotin siis etten malttanu aamuun asti olla tulematta tänne :D Tein aamulla testin, ja siinä näky selkee viivanpaikka, mut siinä oli selkeesti väriäki siinä REUNASSA! Mun silmät ei sellasta valehtele. Koitan laittaa kuvan, en tiedä näkyykö sitä.. :)


 
Naapurin tyttö
Aijaa.com - 10609294

Taas kuvaa.. mä olen yhä näkevinäni kuvassa hentoa viivaa mutta en sit tiiä, taitaa olla viimeöisen unen myötä pelkkää toiveajattelua...
Viime yönä unessani sain kaksi tod. vahvaa viivaa testiini... Mutta miksi se tapahtuu vain unissa?

Muutenkin on ollut mielenkiintoisia unia.. pari yötä takaperin heräsin kolmelta siihen että joku olisi hajottanut ikkunan, no siitä nousin ylös ja tarkistamaan mutta ei missään mitään, että pikkasen toden tuntuinen uni...

koirakin käyttäytyy oudosti, tuijottaa mua koko ajan, kulkee normaalia enemmän perässä, tuo pallon vattan luo ja haistelee vattaa sekä varoo tönimästä mua o_O
 
Suski: mä näen sen valkoisen viivanpaikan niin selvästi, että en nyt bongaa sitä rantua. Siihen viivanpaikan viereenhän saattaa kertyä väriä kyllä joka hämää ihan pirusti. Mut haamuksi en tuota nyt luokittele. Sulla onneksi on niin vähän dpo:ta , että ehtii vielä tuosta muuttua =)

Naapurin tyttö: no hö, mä en nää nyt sitä viivaa. :|

Mites muut testaajat?
 
suski..taidan kyllä olla kaikkea muuta, kuin "testiasiantuntija"
..intoilin aivan turhaan noiden omien One Step testien viivasten kera..

Tänään, dpo10 lämmöt dippas ales.(näin AINA nega kierrolla) Olleet aamuisin herättyä 36.8 ->nyt 36.6..nousevat kyllä sitten taas pikkaseksi aikaa vielä ylös..rinnat ei kipiät yhtään enää ja maha aivan sekaisin(niin kuin aina tädin olessa nurkilla)..ja aivan selvät menkkajomotukset mahalla(koko mahaa särkee ja selkääkin)
..kyllä mie näistä tunnistankin jo tällä ikää, mitä tuleman pitää..:(

Naapurin tyttö - miun näytöllä haalea, harmaa viivanen näkyy.

suski
- hyvin näkyy viivanpaikka, jonka reuna punertaa selvästi..tietäispä SITÄ.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
MurMur: No mutta sä täällä (harmi kyllä) olet notkunu niin kauan että osaat kyllä tiirailla testin ku testin X) Mä näin ihan selvän punertavan rannun, ja kuvissakin, vielä selvemmin omin silmin. Miksi ne viivat niin näkyy huonosti kamerassa :S
 
Mulla näkyy tuolla parin viikon takaa ti aamulta pc liuska ja digi testi ja näytti silloin raskaana 1-2 joten en ihan ti vielä testaisi digillä. ja mulla silloin menkoista rv 4+4 ja mahdollisesti oviksesta suurin piirtein sen neljä tai jopa allekkin vähän. Mut mulla nousee hitaasti nuo yleensäkin.
 
Suski Olin näkevinäni sun testissä viivaa.

Piuu Mietin, että jos sulla on kokoajan oireita, mutta testit antaa vaan välillä sitä haamulaista/viivanpaikkaa... Että voisko sulla olla sellanen tilanne, että vain verikoe todistais raskauden. Varsinkin, kun kierto on jo noin pitkäks mennyt. Toivon kyllä todella, että sieltä se viivanen tulee taikka sitten tohtorille verikokeeseen ja sitä kautta plussa :) Ja jos ei niin sitten aletaan toivoa niiden menkkojen alkua, että pääsee uuteen yritykseen. Varmaan aika piinaavaa, kun odottaa ja odottaa eikä selvyyttä tule.

taivaanrannan maalari kuin olisin näkevinä jotain haaleaa :) Toivotaan, että vahvistuu!


Ihanaa katella näitä teen kuvia täällä. Ite odottelen, että alkais ovispäivä lähenemään...
 
  • Tykkää
Reactions: suski90

Yhteistyössä