Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Naapurin tyttö
mur-mur kauankohan menee ennenkuin toivo on menetetty? koko ajan rukoilen että siihen vahvistuisi pian oikea plussa... Oireet muuten kadonnut mutta väsyttää, oksettaa ja välillä nippaa alavattaa...

Ei ole menkkaoireita niinku yleensä viikkoa ennen jo on...

Eikä turvota niinku yleensä ennen menkkoja.
tissit oudot... hipasu nänneihin kutittaa o_O

Lämmöt 37.1-37.3 koko päivän nyt ollut muutaman pv:n...

Tupakki ei maistu enää usein ja liika kahvi tekee huonon olon kun ennen sitä pysty juomaan pannu tolkulla...

ennen en ainakaan kuvittelulla oo saanut huonoa oloa aikaiseksi... :(
 
Naapurin tyttö..miullahin nännin päitä kutiaa(kihelmöi)ja samalla kosketusarat.:x
..kaffe maistuu edelleen..ja tupekki - hyi mie!:O..;)

Kyllä miusta toivoa on tuonne dpo14 asti ainahin..ja yleensä ihan sinne saakka kun täti myöhästyy.=)

Missä vaiheessa olitkaan kierrossasi/mikä dpo?

Ittellaäni pistää epäilyttämään tärpin mahdollisuus kun ei ole noita PMS-oloisia(vielä!)
..pikkasen nyt taas illasta ihan alavatsalla painon tunnetta - lämmöt 37.3
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur,tuossa ylemmässä on punertavaa,toisessa ei edes kontrolli oo punertava vaan tumma :D
Naapurin tyttö:Mulla just samat oireet ku sulla,tupakin oon jättäny/on jääny pois kun ei saata ja kahvi myös!! Ja laskeskelin että nyt onki jo 39/28 (päivän tarkkaa ;) ) Oireita riittää,viivaa ei..Aamulla taas testaan
 
piuu - kunpa joku selvyys tulisi tädin poissa olemiseen - mieluiten+muodossa!=):heart:

Juu huomasin ittekkin, että One Step:in kontrolliviivanen on sillä tapaa ihan rehellinen punainen..kun taas Wondfo:n sellainen tummanpuhuva.
 
Taidan laittaa saunan lämpenemään, mies on poikasen&kaverinsa kera uimassa kohta varmaan tulevat:)..ja mie se vain täällä testilöiden kanssa puuhastelen..:D

Jäi eilissä illalta valkoviiniä kun grillailtiin, miulle ei maistunut(miehellä olihin sitten tukka pipi..;))kun jännäsin näitä viivasia.
..nyt otan kyllä lasillisen(jos kaksikin) saunan jälkeen, tilaillaan vielä roskaruokaa - pizzat.:p
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
piuu juu aamulla sama homma :D

mur-mur nyt kp 27/29 ja dpo pitäs olla 14 Tuosta en oo varma kun jäi tikuttamatta ja tuli noihin tienoisiin puolin ja toisin touhuiltua joten limat jäi pongaamatta mutta kipuja on ollut tuolta kp 11/29 asti o_O mietin että mulla voi dpo olla muuten vasta 11... hmmh... :p toivossa on hyvä elää :LOL:

Noh... Jos täti tulee tiistaina niin uutta yritystä jälleen kerran, kivempi yrittää kun ovuloikin vihdoin ilman lääkkeitä :D

Plussa tuulia meille tytöt :heart:

*muoks* ainiin... mulla ei oo ennen näin pitkään ollut alaselkä kipiä... ja pissillä oon tänään saanut juosta usein o_O
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Naapurin tyttö
Naapurin tyttö - onko siun luteaalivaihe(aika ovikseta-->uuden kierron edelliseen päivään))kuinka pitkä yleensä?..onko 16vrk?

viime kierrossa ja edellisessä 14 vuorokautta... ennen sitä oli menkat 2kk kadoksissa ja sitten aloitin aloe juoman ja 2 viikkoa niin menkat löyty ja nyt siis kaksi edellistä kiertoa ollut 29pv ja ovis tasan puolessa välissä joten luulisin että tässä kierrossa se sit hieman heitti mutta kun en tarkkaillut sen kummemmin kun tasaisesti puuhailtiin niin nyt on vaikia tarkkaan sanua :LOL: mitä me tästä opimme, elä jätä tarkkailua :LOL::LOL::LOL:
 
Mur-mur: sun ylemmässä näkyy ainakin kaponen hailukka punertava viiva. Toisessa en näe mitään. Mä en kyllä osaa kattoa noita testejä noin päin, nytkin aivan päävinossa noita luurailin :LOL:

Suskin testissä en saa nyt näkyviin viivaa. Enkä Piuun.

Naapurin tyttö: sun testissä näen selvän viivan, joskaan en sitä väriä, mut jos se enteilis jotain. Mikäs testi tuo muuten taas on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26784118:
Hetkonen... miksi olen koko ajan ajatellut että olisi jo yli 14 tuo dpo jos ovis on tapahtunut samaan aikaan kuin kahdessa ed. kierroksessa niin todellakin nyt olisi dpo 12 :) mutta eikö se jo näkyisi sit testissä? :O meinaan jos olisi joku matkassa tuolla...

Ei välttämäti näkyis vielä(osalla naisista näkyy, osalla ei)..dpo14 olis ihan se passeli aika.=)
.
 
Hymähtelen täällä ittekseni ihan kun olin heinäkuulla kirjoitellut tänne:

..itse dippasin koe mielessä pari One Stepin 25mIU/ml R-testiä..ja jos taaaarkasti osaa kattoa - siinähin viivanpaikka.

En siis katto niitä dipattuani, niiiiin kovin tarkasti..


Juupa juu, en katso en..voihan****** ja päälle:LOL:

Ps. Dippasin vielä myöhäisen illan ratoksi yhden testin....en nyt kuvaa enää laittele--mutta viivanen siinä aika pian dippauksen jälkeen näkyi, väristä en niin tiedä.

..huomisiin..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
Vielä..olen nyt tullut kuitenhin siihen tulokseen,(järkiintynytkö?) että: Wondfo:n testit toimivia, ei turhia haamuja pitkälle testiajan jälkeenkään..m u t t a..

One Step:it taitaa kyllä valitettavasti antaa noita turhia viivasia ja varsinhin testausajan jälkeen.:headwall:

Ajattelin silloin tilaillessani, että tuo ei niin herkkä - 25mIU/ml testi, ei niitä antaisi..antaa se..*huoks*:ashamed:
 

Yhteistyössä