Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

mutuliinix Mulla on pc:n ja rfsu:n yhet liuskat tuolla.. Pitäskö yrittää ja odottais tiistaille aj tekis sen pc:n..? Ja sithän mulle on tulossa se ApteQ raskaustesti, kun se yks oli viallinen testi, korvaavat sen. Tiiä sit millo ovat postittaneet? Mut en kyllä käy ostaa. Ja sit.. mulla ois labraan lähete hcg-kokeeseen verestä. Jos siis on vielä voimassa. Sillo kuukaus sitte kun sain sillä predictorilla väärän positiivisen, mainitsin neuvolasa, kun lapsen asioilla soittelin, laitto mulle verikokeet.. enkä käyny kun alkoi menkat sit. Kauanhan sellanen lähete on voimassa?

Kauheeta kuvasaastetta, mutta askartelin dpo14 ja tänään dpo17 tehdyt apteekin omat samaan kuvaan, ni voi verrata.. Noi kuvat on about n. 1-2h teosta molemmat. :ashamed:

 
nelHM: Alemmassa näyttöä kääntämällä näkyy hyvin hento värillinen puolikas viiva. Jospa se lähtisi nyt kunnolla vahvistumaan!! :) <3 Aiemminkinhan sulla myöhäsillä dpoilla näkyny et nyt peukkuja vain!


Minä en oo testannu ku kerran päivässä vaikka voishan se iltaa kohden noustakin jo hormoni vereen jos niikseen on.

Kysynpä teiltäkin vielä että onkohan kynnen nopea kasvu ja vahvistuminen yksi raskausoireista ? Tai mahdollisista raskausoireista.. :) Nyt on nimittäin tosi nätit kynnet kasvaneet yhtäkkiä ja vahvistuneet selvästi! Ennen katkesi ja liuskottui hetkessä, jos vähänkään liian "pitkät" kynnet oli.. : O JÄNNITTÄÄ! Huomenna taas aamusta testi. Harmi kun ei ole kuin PC testejä, voisi vertailla.. En edes tiedä mikä on pc:n vahvuus. Huomenna dpo10 (oletetusti), luulisi jo näkyvän jotain jos raskaana oltaisiin.. :(
 
Jonkun näköistä haamua teillä kaikilla näyttäs olevan :)

Mä heräsin tänään pahalla päällä, koko päivän *ituttanut kaikki. Pms pukkaa vissiin täysillä päälle. Tänään en ole edes testannut, koska usko on loppunut. Tuhrua on tullut nyt tasan viikko ja menkat pitäis alkaa vasta ti tai ke.
 
Not pregnant kertoi CB:n viikkonäytöllinen digi, mutta itse CB:n sivujen mukaan, missä nuo viivat on selitetty, ei pitäisi tulla kuin yksi viiva, mikäli raskaana ei ole ja minun kolmen viivan perusteella pitäisi olla tullut tulos raskaana 1-2. onkos täällä digiä avanneita? olis pitänyt jättää se tälle aamulle mutta luonne on mitä on...heikko..
 
kpt on mulla siis tänään jo 36 ja uskon, että nyt on oviksesta reilu viikko. Sain syyskuun lopussa keskenmenon vkolla 11 (alkio kuollut vkolla 9) ja 6vkoa tyhjennyksestä tuli eka vuoto, siten seuraava kierto oli 31 päiväinen ja nyt ihan huolella sekaisin. Kai mun pitää odottaa nyt sinne torstaihin, enenkuin tuhlailen lisää rahaa testehin.
 
maicy mulla ainakin illalla on aina voimakkaampia tuloksia. Eikun testaamaan! :D
Ja kuvia sitten tänne.

Omanapa jälleen. Oon lyl niiiiiiiiiiiiiin tikkuuntunut. :D Mä oon taas päästänyt sen jospa kuitenkin vaiheen päälle. Keksin kaikenmoisia oireita ja miksi? Jotta voin taas pudota korkealta ja kovaa. Mua on nyt muutamana päivänä oksettanut ihan huolella ja sit on nää mun lämmöt nytkin 37,2. Sit huippas tänään ihan huolella kun olin kutsuilla.
Teinpä siis taaaas testin. Minä jopa siinä jottain luulen näkeväni, mutta näkkeekö muut? Miks tuntuu, et tää kun lataa tänne niin häviää ne pienetkin haamulaiset kokonaan.:ashamed:

image - Aijaa.com tää oli vissii 5min kohdilta.

Toka on sitten siinä 10min kohilta. Alempana on sitten eilinen vertailuks.
N. 10min - Aijaa.com

Noh, jos huomenna alkaa tissit särkeä niin sitten tää oli ovista.
 
täällä muuten olis dpo 10 jos meen viimekierron mukaan... ruskeeta tuhrua tuli, hmmm olikohan 4-5-6 välisenä aikana, en tarkkaan muista... kummankin puolen munasarjoja vihloo mutta on myös menkkakipuja... lämmöt oli äsken 37.3... ne vatun menkat kuitenki alkaa :D
 
Mä olen varma, että mulla oli kiinnittymisvuotoa ensimmäisen kerran vuoteen. Jostain syystä se vuoto/tuhru on jatkunut monta päivää.

Joo jotain himmeään noissa näkyy ja tuli parin minuutin sisällä näkyviin. Mutta täällä tuntuu kaikki saavan vastaavanlasia haamuja... sinäkin ehdit :) Ehkä me kaikki plussataan??
 
mulla on jo aika pahoja menkkakipuja että luulen niitten alkavan huomenna... nice. mä tihrustelin niitä testejä varmaa puol tuntii mutta ei niissä näkyny yhtään mitään! jos sulla tuli jo parin min. päästä näkyviin niin mua ainaki jo vähä jännittäs :)
 
Heilanga Oijoi!! Sehän on vahvistunut.. niin nätisti pinkkiä väriäkin vilahtaa :heart: Niin toivon ++++++

YrittäJ Kyllä sullakin hailakkaa viivasta sieltä näkee, kun tarkkaan katsoo =).

Menkkaoireita täälläkin, kai. Hitto kun ollut kohta puoleentoista vuoteen.. noi viime menkat (ekat siis synnytyksen jälkeen) alkoivat vaan, ihan varottelematta. Mua tonne vasemmalle alas inhottavasti juilii.. ja huono olo ollut koko päivän. Etoo ja ei oikein ole ruoka uponnut.. Turvottaa silti niin älyttömästi että yök! Voip olla ihan oms-oiretta, mutta onhan se joskus johonkin muuhunkin viitannut =)

Eiköhän me ihanaiset naiset täällä vaan porukalla jokaiselle tuulosia yhdessä puhallella, niin varmasti ees osa plussaa :attn:

On tää vaan jännää, ei vaan omasta, vaan muidenkin puolesta :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Minä tässä sain ahaa elämyksen.. voiko imetys jotenkin "häiritä" tuota raskasutestiä? En ole ajatellutkaan, mutta lueskelin eri ketjuja ja useammassa yhteydessä, missä puhe oli myöhäisen plussan saamisesta, oli nainen imettänyt ja heille oli th kertonut, että imetys saattaa "sotkea" jotenkin tuota hommaa, että ei näy niin helpolla testissä, veritestissä kylläkin. Ja noi kirjottajat olivat raskaana siis ja saaneet myöhäsen plussan.. Tää nyt vois selittää kyllä asiaa.. on niin kamala olo :x, että ihan siksi aloin myöhäistä plussaa googlettaa.. Onko jollain ihan faktatietoa tai omaa kokemusta tai tietää jonkun jolla näin? :attn:
 
Viimeksi muokattu:
voi vetun vatun vettu!!! menkat alko ja niin selvällä vuodolla et tuskin on muusta kyse. tällä kertaa pääsin siis dpo9 asti. ja sekään ei edes varmaa kun en ovista testannut. huoh.. :( kai se pitää gynelle aikaa varata et jtn saa tehtyä tälle kropalle ja hormonitoiminnalle. Mä en oikeesti kestä. mä haluan jo kokea raskauden ilot ja surut. mä haluan jo äidiksi. miksi tää on näin helv. vaikeeta!!!!! ;( r-testin ehdin jo tehdä ja negahan se tälle aamua.


Tsempit muille!
 

Yhteistyössä