Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Huomenia :) yövuoron jälkeen noin 4-5 tunnin pidätyksen jälkee tein se pc testin. Noh ohan siinä viiva mutta onko väriä niiin en osaa kullä sanoa :D aattelin nyt pari päivää asian olla, ja maanantainahan vasta eka olettu kuukautisten alkamis päivä.oireita ei kyllä ole kuin alaselän kipu ja sitä valkovuotoa hurjasti. Ovulaation jälkeisellä viikolla o (30.12) flunssa jos se edes oli oire...

neIhm testikuvissa ekassa haalean haalea haamu, tokassa viivanpaikka :/ toivottavasti huomenna testi näyttäs plussan :)

Annikaeveliinan pc testis näen jotain :D jälkimmäisissä ni ehkä aavistuksen jostain ni tuossa rsfuun testis. Mutra huominen on taas päivä uus ;)

Haamut on kyllä, sanonko mistä :D
 
hei kaikki!! oli ihan pakko tulla kirjoittamaan tänne parikuukautta jo seuranneena noista testeistä... kolmatta ollaan yritetty nyt kolmisen kuukautta ja joka kerta kun oon tesrtaillut välillä ihan vaan pitkin kiertoa kun ovista en oo tikutellut, niin apteekin oma ja pc antaa meikäläisellä aina jtn. kun katsoo noita teidän testejä niin aivan samanlaisia. . ja siis en ole raskaana ollut. se on vissiin nykyään niin virtsan koostumuksesta kiinni... marraskuussa menkat olivat 12.11 ja joulukuussa 15.12... ovista siis hankala yrittää paikantaa...:( mitä mieltä te ootte millon se olis voinu olla?? edelliset kuukaudet ovat olleet tasan 30 pv paitsi nyt tuo viimeinen...
 
BR Kuva on epäselvä ja silti nään ihan selvän viivan. Ei voi olla viivanpaikka!

Ja noista testeistä. Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että aina ne vaan jotain antaa, vaikka ei raskaana oliskaan.. Siksi en usko ennen kun tulee omaan silmään selvästi erottuva viiva. Vahvaa en odota, kun ne aikasemmiinkaa ole ollu ku heikkoja viivoja.. mut ees joku selkee!!
 
On siellä selvä viiva BR :) joo siis ei siinä rfsu:ssa näykkään mitää, siinä pitäs odottaakkin se 5min ennenku ees katsoo, se pc siinä pääosassa :) siinä ihan haaleenvaalee viiva,oli inan väriä mut noita haamuja kaameen vaikee kuviin saada :/ enkä mä kans plussaan usko ellen selvää viivaa saa.. :)
 
Itsekin testasin että näen antaako pc todellakin noita viivanpaikkoja. Niin kyllä. Nyt kp 4, ja ihsn samanlainen viivanpaikka. Pregent stickiä en osta enää ikinä, siinä oli ihan selvä punainen viiva ja ihan satavarma olen ettei edes kemiallisen mahdollisuutta ole. Pari kemiallista takana joten kyllä sen tunnistaa... :/ harmi, sillä 1,5vsitten kun viimeksi testailin, pct oli tosi hyviä. Ne on jotenkin muuttaneet niitä kai... ja BadRomance, selvältä tuo minusta näyttää! Onnea!
 
Ai että oon tyhmä! Piti vielä kusasta se pc. No nega! No varmaan se haalea viivanpaikka löytyy taas, niinku aina. Jos mä raskaana oisin, oishan siihen jo viiva tullut. Eiköhän mulla ole vain pakkomielle tehdä noita testejä, että jospa. Dpo kuiteski melko varmasti se 16 jo.. kp 29/28. Kyllä melkeen testi kuin testi näyttäs positiivista jos niikseen olis. Ihan suututtaa mikä hötkylä ja tauni pitää olla!
 
yrittäjä J onhan tuossa sunkin testissä viiva ja mun mielestä siinä näkyy väriäkin! :)
Ainiin, mittasin kuumetta ku oli niin pöllö fiilis. 37,3 what?! Toivottavasti en tuu kipeeks. Mun normi lämpö on 36,5 ja jopa välil alle. Siks tunnen sen heti kun on lämpöä.
 
enn tiiä yhtään pitäskö menkat alkaa huomenna 12.1 vai sillon 15.1... tosi outoja nää kierrot.. on kyllä ollu muista asioista niin hirvee ressi et sekin voi siirtää... jtn rusehtavaa vuotoo tuli joskus 4 pv muistaakseni parikin pv aina pyyhittäessä... lämmöt on nyt 37.4.. eilinen testi nega ylläri. tai jtn siinä taas oli.. viivanpaikkoja :D meillä seksiä kuitenkin oli vaan sunnuntaina 29.12 ja 2.1 torstaina.. että tuskin on tärpänny :D
 
Okei mua saa virallisesti kutsua hulluks. Tein uuden testin, koska laskin et ekatesti oli tehty n. 5h pidätyksestä ja mun ovistestitkin antaa aina vahvemman viivan 2h pidätyksestä. Joten ladies n. 2h pidätys kas tässä.
image - Aijaa.com
Sitten kin tulin saunasta mua odotti tällanen! Ja kun ajattelin, et se on vaan joku värikertymä jääny tohon niin kastelin sitä testialuetta. Ei se piru mihinkään hävinny!
image - Aijaa.com
 
kyllä siinä heilenka jtn näkyy... tossa ainakin mikä on myöhemmin... mä muistan ku sain tollasen joulukuun 2 pv kun raskaustesti, apteekin oma ja pc näytti tosi vahvaa viivaa aamulla ja illalla kaikki samat negaa... eli siis näytti oviksen :)
 

Yhteistyössä