Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

maggy Tuosta en kyllä osaa sanoa mitään. Mutta joillakin erittyy hcg hitaasti. MiNalolla tuntuu erittyvän nopeeta, kun aikasilla dpo:lla sai jo haamusen =). Mulla aiemmin näkynyt hailakka viiva vasta dpo14.. siksi tämä onkin niin typerää testailla liian aikasin meikäläisen ainakin. Mutta ei mahda mitään.

Siinäpä siis kysymys: Onko joku saanut joskus pc:n liukalla viivanpaikkaa? Mä sain ihan testiajalla jonkun.. viivanpaikka ehkä tjmv. Mutta kyseistä testiä pidän kyllä melko pomminvarmana ja aina näyttänyt vain oikein, negaa tai plussaa.. nyt pitäs malttaa va olla vaikka su tai ma asti :headwall:

Ja hyvää itsenäisyyspäivää naiset!
 
Pink89 ONNEAAAA!! :heart: ihanaa. No jospa mulla ois vielä hitunen toivoa.. joteknin kyllä tuntuu, että mun verkkokalvoissa on viivat ja testeissä näkyy siksi aina muka jtain. Mutta nuo one stepin haamut nyt nähny mies ja kaveri.. ja joku teistä. Se cp:n testi kyllä on ihan nega.. ei siinä kuivuttuaan mitään näy.. korkeentaan niillä viivalaseilla :(. Mutta tosi hienoa että sulla se roskishaamu oli oikee plussa. Googletin keskusteluja tosta one stepistä ja usealla ollut ensin noita "roskishaamuja" ennen kunnnon haamua/viivaa.. ja sit ollu kyllä niitä negoiksi muuttuneita roskihaamujakin.

muok. vielä. tuliks se sun "kummajainen" eilisessä testissä testiajalla vai jälkeenpäin näkyviin? Mulla testiajalla todella haaleesti ja kuivuttuaan kyllä erottaa jo..
 
Viimeksi muokattu:
Minalo mä täällä tuuletin kun näin sun digin! Mies oli ihan ihmeissään, et mitä nyt on tapahtunut. :D Onnea ihan superisti. :hug::heart:

Onnea myös pink89 :heart:

Ittellä vasta dpo4.... Rinnat on vähän arat, eli menkkoja varmaan odotellessa. Oviksen jälkeen aina rinnat kipeenä ja sillo kemiallisessa rintoja ei aristanu oviksen jälkeen yhtään. Oon jotenkin pitänyt sitä merkkinä,jos jottai mahiksia olis. Noh, tammikuussa hoitoihin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Tänään täydet DPO10. Ei viivan viivaa, ei edes haamujen isoäitiä. Eilisessä testissä tosin oli valkoinen viiva huomattavissa, tiedä sitten mikä oli. Nauratti lähinnä, että se on negatiivisuuden ääripää, ei vissiin natsannut tästä kierrosta.
 
Kierto sekaisin ollut jo puoli vuotta, ei pysty sanomaan mikä vaihe on menossa. Lääkärissä kävin anelemassa jotain mikä tasoittaisi kiertoa, mutta EN saanut vielä. Tällaisen sain tänään , mutta testi on paljon parjattu rfsu. Sehän antaa vissii tuommosia melkein aina negassakin. Onneksi on juhlaa tänään ja Joulu tulossa, saa muuta ajateltavaa. Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille :)
[/URL][/IMG]
 
Aliaana Tuliko se testiajan sisällä? Itse plussannut tuolla about 7 vuotat sitten ja se viiva ilmestyi pian testin teon jäkeen, oli todella haalea. Nyt sain about 20 minsan kohdalla jonkun viivan, ei vaal. pun., niin kuin sulla, se oli ihan jotain muuta ku positiivinen. Minusta tuo näyttää hyvinkin plussalta =). Tee jollain toisella testillä ;). Toivottavasti viiva pysyy ja vahvistuu!
 
nelHM Tsemppiä! Toivon edelleen et se plussa sieltä vielä pärähtää testiin! :heart:

Onnea Pink89! :)

Jälleen kerran kiitos onnitteluista! :heart: Pakko tää on nyt uskoa todeksi pikku hiljaa..;)
Eilen siis rv 3+6 kun tuo digi sano "raskaana 2-3"..en kyllä yhtään odottanut sitä vaan luulin et tulis 1-2! Positiivinen yllätys siis! Pakko kyllä tehdä uusi digi vielä varmaankin ensi viikon perjantaina taikka lauantaina et näkis sen 3+ siinä taulussa. :)

Tässä vielä tänään rv 4+0 testattu :heart:
 
miss_piggy
Älkäähän tyttäret hätäilkö noitten testien kanssa. Itekin olin joskus dpo 10 varma ettei sitä plussaa tuu kun negaa näytti, mutta silti esim. dpo 11 oli hirveät turvotukset ja dpo 13-14 se plussa viimein tuli :)

31+0
 
miss_piggy Minä en ainakaan usko (vaikka teenkin noita testejä ja latailen kuvia) kokemuksesta plussaan, ennekuin menkat on myöhässä ja testissä kirkuva viiva. :) kunhan nyt haluan vertailla tuloksia, että missä vaiheessa alko jotain näkymään,jos alko. kemiallisessa haamua näky jo dpo 7/8.
 
Onnea Viivi!!

Heilanga: näillä punalaseilla kun oikein kuvittelee niin jotain aavistuksen punertavaa alimmassa nään.

Mulla ailahtelee mielipiteet raskautumisen suhteen koko ajan: en varmasti, ehkä jos.. blääh! Tän aamun pc:ssä jotai röntgenkatsetta vaativaa vois näkyä.

Voisko joku jolla pc:llä nega tai haamujen haamu oletus katsoa, saatteko viivan, vähä punertavan, kun lampulla katotte läpi? ! Tekemättömässä ei näy mitään.
 
MiNaLo ihan hirmusen paljon onnea mä muistan kun sä sillon samaan aikaan minunkin kanssa heinäkuulla tiirailit testejä :heart: toivon todella et pikkanen pysyy mukana loppuun asti , puuuh tarrasukkia :heart: :heart:

Tässä oli sillonen mun DPO 9
DPO 9 - Aijaa.com

ja DPO 9 ilta
BpoWla - Aijaa.com

DPO 9-10 ylempi 9 alempi 10
Muokkaamaton - Aijaa.com

DPO 11
k0NhIn - Aijaa.com

DPO 12 vertailuna dpo 10 tehty testi
HkElkY - Aijaa.com

DPO 13
E5bIgN - Aijaa.com

DPO 14
VFixM8 - Aijaa.com

Ja sit RV 6+3


Nyt mennään sitten jo RV 22+6
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo

Yhteistyössä