Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mutta arvatkaas mitä.. tuohon testiin tulikin toinen viiva.. haamujen haamu, mutta sitä en kuvittele! APUA :D siis tulin kotiin, lootassa oli tilaamani testit, noh hätähousuna tietty heti repiin paketti auki ja väkisin väänsin tunnin rakossa olleet pikku lirut kuppiin ja dippaileen.. eka se oli ihan vaan NEGA!! paketissa luki et ainakin 5-10minsaa pitää oottaa et on VARMA NEGA.. kävin koiruuden kanssa lenkillä ja sillä välin siihen tuli viiva.. MIETTIKÄÄ VIIVA :D uuh.. aamupissasta uusintaa :D ja menkkoihin olis tosiaan vielä viikko..
Menikö siullakin vaikutusaika ohi?? Miulla tossa näky kanssa haalean haalea viiva, mut en ajatellut kauanko vaikutusajasta oli mennyt :( Ja nyt ku menin sit avaamaan sen puikon ni näkyy selvemmin :D
 
  • Tykkää
Reactions: OneMore?
Miulla on huomiseen aamuun vielä yks testi :D Sit JOUDUN kärvistelee ens viikkoon ku ei ne tilamaani 10 testiä kerkee huomenna tulla :D Tilasin ne vasta tänään :D Maanantaina olis toisen lapsen kanssa lääkäri ja ultrausaikoja kaupungissa, jos ennen sitä ehkä kerkeisin testata uudelleen?? Hihii :) Oon sekaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: OneMore?
..tai..voishan sitä kopaista jo aiemminhin..:whistle:;)
JUUUUUUUH!:D


No mieli kyllä tekis huomenna aamulla testata! Kun kerta toi toinen testi näytti todella, todella haaleeta haamua.. :D Hmmh.. Mutta en tosiaan ajatellut kauanko siinä meni vaikutusajan jälkeen, vai oliko se siinä jo vaikutusajan sisään, koska kyseessä niin tosi haalea viiva että edellisen positiivisen jälkeen muistan vain kaksi tummaa viivaa :D Hah
 
Tarkotan siis että en kattonut testiä luultavasti alun alkaenkaan kovinkaan tarkasti, kun oletin automaattisesti ettei siinä mitään ole :D Ei tuo toinen viiva kyllä näykkään vessan valossa yhtä hyvin kuin luonnonvalossa.
 
Onnittelut Yemina !!! ;)

Täällä ollaan ihmeissään, ja sekaisissa tunnelmissa.. Niistä onestepin haaleista haamuista siis osottautui mullekin jotain :heart:

Päiväpissaan pärähti tämmönen: K1xLjs - Image - Aijaa.com

Kiitos kaikille tsempanneille ja kommentoijille mun esihaamuista ja haamuista <3 En oikein usko että oltaisiin raskaana,,mutta kaipa sitä tarvis vähä kurkkia tonne huhtikuisiin!!!
 
Voi jummi, joo kyllä se on viivanpaikka. On meinaan niin vääntelyn kääntelyn takana toi mun silmissä näkyvä viiva. Koitin sitä vangitakin mutta eihän se mitään onnistunu. Jospa sit lauantaina uutta kehiin ellei jo tänä iltana :D
 
meikäläisen aamutestiin nyt ei tunnut tulevan mtn näkyviin.. tai sitten mä vaan oon niin VÄSY |O etten näe.. toivoisin että olis ja se eilinen hailakka hailakka haamu.. noh kai mä nielen tappioni ja jatkan odottamista.. siis sitä odotusta että saan tehdä uuden testin.. en kyl ennen su/ma testaa (enpä vissiin) :)

Tähtitomulle vahvistumisia myös!
 
OneMore: eka haamu tuli kun menkat oli 2 päivää myöhässä, seuraavana -aamuna oli edelleen haamu mutta minusta se näytti enemmän viivanpaikalta..sitten masennuinkin jo vähän ja olin päivän testaamatta. Ostin tuon digin ja menkat oli 4 päivää myöhässä kun siihen pärähti raskaana 1-2 !!!

Yemina: kiitos :) Mulla vaihteli vähän kierto siinä kp28-29(34), mutta viime kierron mukaan laskin LA: 20.4. HUI :) !!! Millai sulla?

Yönenkeli: kiitos sinullekin :) Kai sitä voisi sinne huhtikuisiin tulla!

Suosittelen kans että käyttäkää päiväpissaa ihmeessä! Kunhan se on ollut "hetken" vaan rakossa ;) Ja jos rakkaat saatte niitä haamuja, ostakaa Digi <3
Kaikille tsemppiä ja onnea testailuihin, toivon jokaiselle viivojen vahvistumisia ja sitä tunnetta kun sen plussan saa. En oikein vieläkään tajua sitä..
 
  • Tykkää
Reactions: Yemina
Tein pienen kuvakollaasin mun hätäpöksyilystä. Alin testi on tehty eilen tunnin pidätyksellä ja vahvistuuhan se viiva.. Yritän lopettaa testailun tähän, vaikkakin vielä yksi CB:n digi on ehkä pakko tehdä. Mielettömän paljon plussapuhureita tänne! Toivottavasti mahdollisimman monen kanssa törmäillään huhtikuisten pinossa!



Fujin ja massiiviset, uskomattomat 5+4
 

Yhteistyössä