Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

kantrinen
itse olen samassa tilanteessa. Testasin pcn o-liuskoilla plussan joskus kp14. Aloin vänkäämään dpo10 heti mitä r-testi näyttää, mutta kun ei ollut muuta kun ovistestejä muun niin testasin sit sellasen. Ja plussa pärähti. Lluulin tietysti, että raskaana ollaan, Mutt sitten kun tein r-testin, niin negaa näytti. En ole itsekkään selvillä, että kumpi oli oikea ovia kun tätiä odotan. Jos tulee huomenna, niin sitten jälkimmäinen oli ovia.
hassuahan tässä on Se, että molemmilla kerroilla testi näytti niin räikeää plussaa, että ei voinut erehtyä.
Toivottavasti sinulla tilanne selviää, ja käyttäkää hyödyksi tämäkin plussa,
sillä itse en siihen pystynyt kun oltiin reissussa ja sopivasti meillä oli kolmas pyörä silloin mukana. Nyt siis odottelen tätiä saapuvaksi tänään tai huomenna ja sitten uutta kiertoa päin.

Huhuuu mur-mur ja muutkin, jotka testeistä tiedätte !!

Ootteko saanut APTEEKIN OMAAN testiajan jälkeen haamuja, siis ihan nähtäviä punahaamuja, mutta vasta testiajan jälkeen ?
Eilen illalla tuli haamu varmaan n. tunti testin jälkeen, en tiedä kun olin jo heittänyt pois, mut sit kurkkasin- sama juttu nyt aamulla. Ja kyseessä mulla alkionsiirto ja pp11 tänään.

Kertokaa kokemuksianne :)

Viimeksi muokattu:
miss_piggy
En tiä muuta ku sen verran että nuo roskishaamut ei oo luotettavia, ku tulos pitäis lukea kaiketi 5 min sisällä dippailusta... Mulla ei tällä kertaa näkyny minkäänmoista haamua vasta ku dpo 12, kuten ennen keskenmenoaki. Toivotaan että tällä kertaa kyytiläinen pysyy matkassa :)

6+4

hokapontas täytyy tehdä maaliskuisten ketju tonne odotuspuolelle ;) Onnea myös empp hienot viivat kummallakin :)

paulanna oon kerran saanu roskishaamun apteekin omaan ja mulla oli kemiallinen sillon. Apteekissa sanoivat kyllä että on luotettava kun tulkitsee tulkitsemisajan sisällä, antaa kuulemma turhia viivoja testiajan jälkeen. Mutta voihan se olla että testasit liian aikasin :)

paulanna - olen saanut Apteekin omalla yhden kerran dpo10 roskihaamuisen(leveä, palkkimainen punaviiva)ja juurikin 1h päästä dippauksesta - oli kemiallinen.
..myöskin pari, kolme kiertoa takaperin hyyyyvin pientä haamuilua ja kemiallinen.

Koskaan muulloin EI ole antanut mitään viivasia, vaikka olisin kuinka tiiraillut.=)

Apteekin oma saattaa antaa tulkitsemiajan jälkeen - ohkaisen harmahtavan viivan, sitä ei pidä tulkita "roskishaamuksi".

Heilanga - tuossa Vauvalan liuskassa en selkeää viivasta näe..mutta tuossa PC:n testissä jotain pientä on..vahvistumista sille.:heart:
..ja muuten - liuskoissa on selkeästi merkkikohtasia eroja siinä, mihin kohden se testiviiva muodostuu.
Tuossa Vauvala-firman liuskassa tulee hieman eri kohtaan kuin PC:n testissä.

Viimeksi muokattu:
Muiden haamulaisia käyn täällä aina ihailemassa, mutta vielä lähes kahden vuoden yrityksen ja lähes vuoden hoitoputken aikana ei ole tarvinnut laittaa omaa kuvaa.

Näkeekö kukaan muu mitään tässä?

Dpo 10-11 - Image - Aijaa.com

Tässä kierrossa ei päästykään inssiin, kun ovis ehti livahtaa etukäteen. Dpo:sta en siis ole varma, mutta vois olla dpo 10-11. Pregnylin pistin 9.6. Sain yhdessä inssikierrossa vastaavan kuvittelemani viivan samoihin aikoihin, mutta oli seuraavana päivänä selkeä nega. Luultavasti siis vaan joku viivanpaikka, Pregnyl-haamu tms. :ashamed:

Hydrangea - viivanen tuossa PC:n testissä näkyy.:)
..olisko tuo Pregnyl 10vrk:n aikana jo poistunut - mikä siinä on mainittu poistumisajaksi/mikä vahvuus?..mitä lääkäri sanonut?

Toivotaan että on sitä ittiään, eikä Pregnylistä johtuvaa.:heart:

• Tykkää
Reactions: Hydrangea
Tänään testattu Elivon testillä vaaleanpunainen haamunen <3 Oireet oli kyllä niin selvät, että tiesin jo raskaana olevani :) Tässä kuvat dpo 11:

Testiajalla muokattuna:

[/URL][/IMG]

Noin 15min kohdalla:

Kuvaan viivaa ei saanut niin hyvin vangittua, mutta kyllä se näkyy :) Niin onnellinen <3 Pe digitaalista vielä!

Niin ja saa muokata tuota elmpaa jos joku haluaa niin viiva näkyy paremmin :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Ääh. Ei ollu aamupisu tämä, mut eipä se kauhian kauaa ehtiny rakossa olemaan.. ehkä huomenna uutta yritystä. Tässä vielä yksi kuva, sama liru.

Muoks.. viel yks, sit loppuu saastuttaminen.. tältä erää:)

Viimeksi muokattu:
mur-mur, mulla oli Pregnyl 5000 iu ja varoaika on sen 10 päivää. Joten on vähän siinä ja siinä, että voisiko vielä näkyä. Jotkut tosin on testaillut aiemmin ja todennut että Pregnyl ei ole enää näkynyt dpo 8-9 tienoilla. Itse en ole tullut moista koittaneeksi. Alunperin oli tarkoitus testata vasta huomenna aamulla, mutta testit sattuikin tuleen tänään, enkä enää malttanut odottaa. Viiva ei näkynyt heti testissä, vaan jätin testin pöydälle ja kävin sitä noin 10 min päästä katsomassa uudestaan, joka on jo siis sen 5 min testiajan jälkeen. No, huomenna testaan uudestaan. :) Kiitos ihana kommentistasi. :)

Hydrangea: Mulla oli pari vuotta sitten tuo sama annos pregnyliä ja poistui jo pp6 kokonaan. pp8 alkoi näkymään jo haamusta ja tyttö nyt 1v 1kk :) Kyllä uskoisin jo että tuo on ihan plussa eikä pregnylistä johtuva,Onnea! Nyt sitten olen pas. siirrosta rv 4+5 :heart:

• Tykkää
Reactions: Hydrangea
Onnea plussanneille ja muille plussa tuulia.=)

....Mua jännittää. Huomenna puolenpäivän jälkeen saan tietää totuuden onko masussa elämää.Nyt ollut paljon närästystä mitä todella harvoin mulla on. Jos selviäis niukan vuodon syy. Toivottavasti ainakin selviää. Palailen tänne kertomaan kuulumisia huomenna illalla.

Yhteistyössä