Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Voi minäkin niiin haluaisin liittyä maaliskuisiin!! Mulla tänään vähintäään dpo11 ja enimmillään siis vois olla jo vaikka mitä, mutta nega tuli aamulla taaaaas.. JA tätiä ei vielä näy.. Ahistavaa ootella, koska seuraavan testin tekee. Vai onko jo toivo menetetty?

Adelien ja Cassyputin kans niin samoilla linjoilla. Maanantaina jo testasin ekan, vaikka dpo8 vasta oli sitten sillon, mut toisaalta menkat olis pitäny tiistaina alkaa.. Mulla on noita apoteekin testejä, nii ei kovin hulluna raski testailla.. Yks jemmassa, tarkotus maanantaina testata, mutta voi olla, etten malta sinne asti oottaa.. Sunnuntaina pitäis viimestäään kuukautisten alkaa..

Onnea plussanneille!
 
Onnea vaan muillekin plussanneille ja tsemppiä muille, että tulisitte pian perässä!

Mäkin oisin tulossa maaliskuisiin! LA kyllä 28.2, mutta eiköhän se maaliskuulle mene :) Olen vaan arasti käynyt kurkkimassa, milloin eka rohkea uskaltaa :D Vähän hirvittää, kun on noita keskenmenoja joskus ollut...
 
  • Tykkää
Reactions: hokapontas
hokapontas sopii mulle! :) Tänään ostin vielä pregcheck liuskatestejä ja siinä pakkauksessa oli vahingossa kolme! :D Ei haitannu yhtään. Mutta kun yhen tein niin kastoin varmaan liian vähän aikaa, koska se jotenkin tuli tosi haaleeks se kontrolliviiva, puolet jäi siis tosi vaaleenpunaseks ja testiviivakin näkyy vaan puoliks :O Ohjeissa luki 3s mut pidin 5s. Huoh... Onneks on kaks testiä jäljellä. Alkoholitonta kuohuviiniä ostettu huomiseks ja huomenna kerrotaan heti mun perheelle, koska tietävät, että ollaan yritetty :)

sydäntähti tervetuloa maaliskuisten puolelle! :heart:

Niin ja mä teen sen ketjun! :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: hokapontas
Elm
Onnea plussanneille. :) Toivottavasti pieni pysyy mukana. Itse en uskaltaisi ihan aluksi kertoa kuin miehelle...pelkään niin paljon, että jokin menee vikaan. :( Itse lopetan testit tähän vaikka menkkoja ei kuulu. Syksyllä taas ja toivon, että moni teistä plussaa kesän aikana. :heart:
 
Huoh, oon kyllä oikeen himotestaaja :D Menin testaan KAKSI testiä pregcheckin liuskoja, toisesta tuli vähän haalee siitä kontrolliviivasta ja puolet jäi haaleeks. Testiviiva näkyy vaan puoliks. Se on siis neljän tunnin pidätyksellä tehty päiväpissasta. Alin testi sitten pari tuntia myöhemmin, näyttää haaleemmalta? Mut taitaa olla normaalia, kun kuitenkin niin pienet dpo:t ja tosiaan haaleemmalla pissalla tehty. Vai mitä mieltä? Huomenna aamulla testaan viimesen liuskan, jospa se olis sitten jo vahvempi!

 
Huomenta !!!!
Tulin kertomaan turhautumiseni teillekkin . . . haamu tuli tänäkin aamu... menkkoja ei ole nänykyt eikä juuri tuntunut, selkää vain jomotellut..:kieh:
Näin unta että kyllä ne raskaushormoonit nousee hitaasti ja yllätyys, tuulimuna raskaushan se siellä ja mieli murtuu jälleen...:ashamed:

Näissä tunnelmissä toivotan teille Hyvää Juhannusta!!!:wave:
 
No niin eli aamupissasta testattu jälleen pc liuskalla haamu joka yhtä vahva kuin eilen. Testasun vielä apteekin omalla muutaman tunnin pidätyksellä ja sain jo oikeen plussan. Tänään dpo 13. Jostain syystä noi liuskat ei reagoi mulla niin vahvasti, esikoista odottaessa tein huvikseni tollasen rv 7-9 ja sain haaleen plussan. Eli tästä lähin käytän vaan puikkoja ja digitaalista :) Tässä viä kuvat:

Dpo 12 aamu - Image - Aijaa.com
(Laitoin vahingossa dpo 12 mut pitäis siis olla dpo 13 aamu :))

Dpo 13 päivä - Image - Aijaa.com

Ja onnea plussanneille!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!

Ja hyvää Juhannusta kaikille :) Sain eilen Prismasta ostettavaan PregentStick? merkkiseen testiin oikeenoikeen haaleen viivasen. Siinä testissä on siis semmonen "kalvo" päälle, ei siis ole PregentSheck kyseessä. Tänä aamuna tein toisen ja minusta siihen tuli paljon selkeämpi viivanen. LAitan kuvan tiirailtavaksi, mutta se on kyllä epäselvä :/ Onko tähän testiin tapana tulla todella selkeää viivaa, mikä näkyy ihan joka kulmassa ilman tiirailuja, vaikkei olisi raskaana? Toiveena tietysti on että se toinen viiva siihen tulisi :)
m2JG0w - Image - Aijaa.com
xgx7Fl - Image - Aijaa.com
Itsensä kiusaamistahan tämä tietysti vaan on ... :p
 
Viimeksi muokattu:
No niin. Tein digin. Ajattelin, että tulee ainakin selkeä, mutta ehei sinne päinkään.
Testi päätti näyttää mulle "ei raskaana" vilkutteli jonkin aikaa ja sitten "ei raskaana, ohje kirja, 2-3+" Joo kiitos vaan, tiedän, että todennäköisesti en ole ja jos olen niin sen 2-3 hedelmöittymisästi, mitään apua tuostakaan!!

Avasin sen, tältä näyttää ja itse nyt tulkitsisin, että raskaana? (testiajalla saatu ja kuvattu) reunassa väriä on tummemmin, mutta koko viivan paksuulde sitä kyllä on. Toivottavasti näkyy teille samoin kuin mun tikuissa ja näytöllä

TX4IIe - Image - Aijaa.com


Onko muut availleet noita, että mitä tää nyt meinaa? Uutta testiä tai juhannuksen jälkeen veritestiä varmaan :/
 
Itse aikoinaan pähkäilin tuon avatun Clearbluen digin viivojen kanssa. Otin sitten puhelimitse yhteyttä valmistajaan ja sieltä sanottiin,että sisällä olevilla viivoilla ei ole mitään merkitystä oletko raskaana vai et. Kuulemma on useempia eri viivoja ja kaikki ei välttämättä tule edes näkyviin.
Tee uusi testi ja toivottavasti sinulle se kunnollinen plussa pärähtää ruutuun. :)
 

Yhteistyössä