Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Hih, jotenki mua nauratti tän ketjun nimi.. kuvaa omia fiiliksia aika hyvin. Menossa siis kp20, järki sanoo ettei mitään mieltä syöksyä vessaan tekemään testiä, mutta mieli tekisi ! Oireet aika "selkeitä", eli en pistäisi kuvittelun piikkiin. Tänä aamuna rinnat, todella arat ja suihkusta kävellessä kuvotus tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Juilinut on jo useamman päivän. Eka luomukierto menossa, joten saattaahan nää olla jotain pillereita syöneelle vieraita normaaliin kiertoon kuuluvia asioita.. (yritän tässä itselle todistella etten pettyisi..) söin siis pilsuja 5 vuotta. Mies yritti sanoa, että oothan ennenkin ollu ihan varma, ja negatiivista pukannu. Tässä on nyt jotain erilaista.. nipistelyt ja juilimiset.. ei siis ole edes raskaus työnalla, lopetin pillerit koska halut hukassa ja huono fiilis niistä. Kumin kanssa menty, eikä vahinkoja sattunut.. ellei rapatessa roiskunut ;)
 
Heipä vaan kaikille. Tulen häiriköimään, kun täällä on niitä tarkkasilmäisimpiä.

Onko tässä mitään KOLyPU - Image - Aijaa.com Apteekin testi.

Joku ehkä miettii, että mitäs mä täällä teen. täti kyläili vaan 1,5vrk ja lähti. Soittelin sh:lle ja hän totesi, että voisi olla valemenkat tai keskenmeno, että teepä uutta testiä ens viikolla, jos hcg vaan nousee hitaasti. Esikoinen jätti kyllä tädin kyläilyn väliin, mutta näkyi haamunakin vasta rv 5+. Että JOS siis ois vielä toivoa? Itse kyllä uskoisin keskenmenoon, kun käsittääkseni valemenkat ei oo ainakaan runsaammat kuin normaalisti?
 
Nyt kiltit tulkantaa ... tänään on kp28 , tosin varsinainen vuoto alkoi vasta pe aamuna mutta jo to iltana tuli kirkasta vuotoa. Olo ei ole menkoihin johtavan tuntunen ja koko ajan on ollut tunne että josko tärppi olisi käynyt.
Purettu apteekin oma testi näyttää tälläistä haamua...

CLJvsd - Image - Aijaa.com

Teillä täällä tuo tulkinta toimii miusta niin hienosti ni voisitteko jakaa kanssani mielipiteen??? :popcorn:
 
väpä kyllä tuo haamu on. Tuliko testiajalla?
Testiajan jälkeen apteekin testi on miullekkin muutaman kerran antanut tuollaisen, mutta ei ole merkannut mitään. Kun taas jos on tullut testiajalla, niin silloin se on kyllä ihan oikea viivanen ;)
hiulu ?kyllä siinä jotain näkyy. Sama kysymys kuin Väpällekkin, että tuliko testiajalla? Kuva on kovin sumea, mutta jotain siinä näkyy..
 
Viimeksi muokattu:
minusta alle 10min se siihen tuli, koska vessassa sitä tihrustin ja tuumailin ja sit tuskissani het äipälle soittamaan että hermo meni nyt pois :)
tein ma testin ja se oli puhdas nega ilman haamuja...;)

Haamu vs digi (2h pissa) = 0-1...:ashamed:
Kivahan se on että digi on suora puheinen mutta auts...:(
 
Viimeksi muokattu:
Mäki näen väpällä ihan selkeän haamun.

Tsemppiä kaikille.

Mä en testaa tänään, enkä huomenna, enkä viikon päästä.. tai no en ainakaan tänään:D jenni ihan oikeessa, että mitään vielä pitäis näkyäkkään, mutta kun mä näen niissä jotain.. viivanpaikkaa kai vaan. Nii ja hei, minkäs sitä hätähousuilija itselleen ja järjenköyhyydelleen mahtaa:D joku vois ne mun vimpat testi kuvat viel muokata ja tulkata, eikö niissä tosiaan näy mitään? Taidan tulla hulluks;)
 
Olevinaan kirjotin tähän äsken mut eipä näy o_O Mutsiis niin! Himotestaaja liittyy joukkoon :D Missä vaiheessa alotatte testailun, siis dpo..? Mulla nyt dpo1 ja pohdin millon uskaltas alottaa testailun! :D Ootteletteko että täti on myöhässä vai miten?
 
Kyllä tuo on testiajalla ja pahoittelen sumeaa kuvaa :/ Kännykällä vaikea saada hyvää. Nyt tuntien päästä minusta samasta testistä erottaa pienellä tiirailulla viivan - antaako Apteekin oma roskishaamuja?! Kun oon kuullut, että niihin ei tulis viivan paikkaa. Kamerakin on ladattu niin laitan kohta kuvan miltä nyt näyttää (sehän on tietysti testiajan jälkeen, mutta...)
 
elm minusta tuoviiva on väärässä kohtaaminkämiä näen. Eli siis värikertymää.
hiulu ei ole merkitystä ottaako kuvan testiajan jälkeen. Vain sillä on merkitystä, onko se viiva tullut näkyviin sen testiajan sisällä. Silloin siihen voi luottaa. Kuivuessaan viiva yleensä vahvistuu, ja sen saa paremmin vangittua kuvaan :)
väpälle vielä, että aamulla se digikin varmasti näyttää jotain. Jos olisit tehnyt sen samasta pissasta, niin tulos olisi varmasti eri. Digit reagoi kyllä herkästi aiheellisiin eli värillisiin haamusiin.. Malttia ;)
 
No niin siis tuo ensimmäinen on testiajalta, siinäkin ehkä jotain näkyy?

Mutta tässä kaksi kuvaa sitten jotka äsken kuvasin, toinen puretusta testistä niin ei haittaa tuo muovi siinä, kolmisen tuntia testauksen jälkeen. Minä näen jotain - mutta en oo ihan varma sitten siitä onko se hyvä vai huono juttu? Keskenmeno vai kohdunulkoinen vai joku sitkeä pikku haamun haamu joka ei yhtä riehuvaa tätiä säihkähdä?

D3q3wu - Image - Aijaa.com

X6JtTb - Image - Aijaa.com
 
*Mur-Mur*: Tulee vähän myöhässä vastaus, mutta niin siinä tais käydä, että se reagoi ovikseen. Koska sen jälkeen tikku on näyttänyt pelkkää negaa, ei edes roskishaamuja! Tietääpähän seuraavalla kerralla, että noinkin voi käydä oikeasti.. :O

Minä täällä taas. Ensimmäinen "luomuton" kierto ja viimeinen primolut pitäisi tänään ottaa. Testasin aamulla ja tulos on tämä:

Melkein heti otettu kuva C4gext - Image - Aijaa.com
N. 30min päästä otettu kuva 6uYo7k - Image - Aijaa.com

Näkeekö ketään mitään? Itse näen haamun! Ja sitä ei tavitse livenä edes tihrustella.. Mutta niin paljon pettynyt tuollaisiin, ettei oikeen osaa enään innostua. :headwall: Sekä tänään olis max. dpo 10!

Sekä jos nyt olisin raskaana, eikai nuo primolutit aiheuta mitään keskenmenoa? Vaan vuoto ei sitten ala jos raskaana olen? Eikö?? :stick:
 
Olevinaan kirjotin tähän äsken mut eipä näy o_O Mutsiis niin! Himotestaaja liittyy joukkoon :D Missä vaiheessa alotatte testailun, siis dpo..? Mulla nyt dpo1 ja pohdin millon uskaltas alottaa testailun! :D Ootteletteko että täti on myöhässä vai miten?
Haha, vähän ihanaa kun joku on yhtä hullu kun minä. :LOL: Itse JO PERÄTI dpo5 ja ihan tulisilla hiilillä. :xmas:

Minä haluisin myös tietää että millä dpo:illa on mitään järkeä alkaa testailemaan? Mulla on testejä herkkyydellä 12,5 ja tarve testata aikaisin lääkityksen takia. Mitä sanoisitte? Onko dpo9 ihan turhaa? Se olis maanantaina.

Väpällä minusta ihan selvä peli, haamu se on. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Adalie
Cassyput Ihanaa, kohtalontoveri :D Mie ajattelin että testaisin ensviikon su, sillon pitäis alkaa menkat ja se on sit niinkun dpo11 JOS kierto on se mitä pitäis olla, ei ihan säännölliseks oo synnytyksen jälkeen kerennyt, pah. No tilasin hirveen kasan testejä netistä niin ei niiiin paljoa harmita testata "turhaan", kaupan testit on kalliimpia, puhumattakaan apteekin testeistä :D Herkkyydestä luki vaan "jopa 4päivää ennen kun kuukautistesi tulisi alkaa" hmm.
 
Viimeksi muokattu:
Maire ihuna..kyllä minähin viivasen näen..väristä en ole ihan varma kyllä..
..huomenna varmaan jo selvempi mikäli pieni siellä yrittää pesää tehdä.:)

Muokkasin kuvaasi hieman..

..minun näytöllä näkyis viivan paikka..

Mutta jos et ole varma dpo päivistä, ei hätää - vielä kerkeää punaväri ilmestyä.:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä