Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Neiti Näpsän äiti lupaavalta näyttää! :) Mulla näytti samanlaista hailuraa päivää ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, eli ovis oli ollut tässä kierrossa myöhemmin. Mulla oli vielä vuotojakin niin aattelin, että ei mitään meinaan. Sinuna tekisin digin vaikka ylihuomenna? :) Mulla nuo viivat vahvistu aika hitaasti, mutta samaan aikaan digi näytti jo "raskaana 2-3" :D

Nyt pyörin tuolla tammikuisissa, mutta pakko vierailla täällä välillä kun on niin huippu ketju :)
 
äiskä ONNEA ONNEA!! :flower: :heart: Tarratkoon pikkuinen tällä kertaa kiinni kaikin voimin ja pysyköön sen 9kk! :heart:

Neiti Näpsän äiti Hyvältä näyttää!! :) Hieno haalea plussa siellä näkyy jo! :heart:

Heilanga Minusta kyllä tuo sinun haamulainen on selvempi nytten!! ;) Jatkahan vain testailuja! :)

Maire82 Molemmissa nään haaleen haamun! :) Tosi aikaisin sulla näkyykin..Vahvistumista toivottelen! :heart:

Mun aamun tulokset ei kovin vahvoja ole..Mutta kyllä minä niissä kaks viivaa nään! Alkais nyt vaan vahvistumaan...Muuten saa taas heittää toiveet romukoppaan. :(
Tässäpä ois pari kuvaa:
Dpo 9
nyvb1L - Image - Aijaa.com
 
jozzuuh Hieman on epätarkka toi kuva..mutta kyllä minä nään siinä haaleen viivan! :) Näyttää aika lailla samanlaiselta kuin tuo minunkin hailura haamu. Musta alkaa tuntuu, että pettymys on tälläkin kertaa edessä. Aikaisemmissa tärpeissä on viivat olleet selvempiä ja tietty alkaneet vahvistua. :(
 
Toivottavasti ei, voihan se olla että hormonit vaan nousee hitaammin.. :(

Minulla taas on niin vahvat tuntemukset siitä, että tärpännyt olisi (niin paljon oireita ja aikasimmissa kierroissa ei ole totakaan vähää tullut). Noh viimeistään maanantaina luulisi tietävän tarkemmin, kun on gynelle aika, joka varmasti myös ultraa ja ajattelin myös pyytää lähetteen verikokeisiin.
 
jozzuuh Mulla on kyllä kans paljon oireita, jotka puhuis plussan puolesta. Vaan niinpä mulla on ollu ennenkin..kemiallisessakin mullon aina vahvoja oireita, testit haamuilee hetken ja sitten viiva häipyy kokonaan. Ja alkaa menkat ihan ajallaan. Voi hitto miten paljon se ärsyttää, mistähän nää voisi johtua??! Missä vika?? Sen vaan haluisin tietää..Millos sä aattelit seuraavan kerran testailla? :)

Heilanga Sori! :D Minusta se viiva vaan näyttää (ainakin tossa kuvassa) vahvemmalta! Joo, ja oon minäkin muokkaillut noita kuvia..Tuntuu että itsepetosta on tää koko homma! :p
 
Heilanga: Haamu selvästi kurkkii=)
äiskä: Onnea <3:heart:
MiNalo Sulla kans haamunen. Mulla oli Dpo 7 samanlainen haamunen.

Neiti Näpsän äiti Hienoja haamuplussia.
Vahvistumista haamuihin..

Itellä nyt jännät paikat eessä. Kp 23/25. Haamunen muuttunut hiukan punertavaksi. Eilen siis testailin. Huomenna uutta testiä kehiin ja Sunnuntaina digiä jos ei täti tule.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Täällä testaillaan tyylipuhgtaita negasia. Oli äsken vaan omituisesti käyttäytyvä testi. joskus minuutti dippauksen jälkeen sieltä värialueelta lähti vaeltamaan viiva, sen näki ihan selvästi kun liikku eteenpäin, pysähty hetkeks siihen testiviivan paikalle (ja minä jo olin toivoa täys) mutta jatko sitten matkaa ja pysähty lopulta kontrolliviivan kans samaan.

MiNaloa kompaten nään noissa negatesteissäkin viivan. aikansa kun niitä tuijottaa ja tietää missä viiva pitäis olla niin johan se siihen ilmaantuu:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Heilanga Se on juuri niinkuin mur-murkin sanoi..:rolleyes:

Minnu07 Puhkun lisää punaväriä sun seuraavaan dippaukseesi! +++++:whistle: Toivottavasti täti pysyy poissa!

Tässä vielä kuva mun kuivuneesta iltapäivän dippauksesta. Ai miten niin himotestaaja! :D Siksi käytänkin pelkästään noita halpisliuskoja.


*muoks.* Ja sama kuva kontrastia ja valoisuutta säädettynä:
CnNj1Y - Image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Minalo voi kuinka hienosti sinulla näkyykin.. <3

Ajattelin yrittää malttaa sunnuntaihin, huomen onneksi aamusta asti liikkeessä ni ehkä sitä testiä ei muista tehdä.. :D Turha toivo etteikö sitä muistais, mutta toivottavasti ei ehdi..

Sunnuntaina tosin pitäisi alkaa menkat...
 
jozzuuh Näkyyhän se..vielä. Pessimisti mussa ei usko sen enää ylihuomenna näkyvän olleskaan. Tuuhan tänne sit laittamaan kuvaa seuraavasta dippauksesta! Toivon todella paljon että saat vahvemman viivasen! :heart: Itselläkin ois parempi kun malttais olla huomenna testaamatta, mutta se lienee turha luulo! :D
 
minalo onhan sulla siinä kuivuneessakin testissä viiva! :heart:
Omassa kuivassa testissä ei näkynyt kuin aavistuksen verran viivasta, mut tärkeintähän on, mikä näkyy testiajan sisällä. :D
minnu07 viivalle paaaaljon punaista täältä puhisen. :)
mur-mur koskas sie testailet? Eli koska saadaan kurkkia sun viivasia? :)
 
Joo tää testailu on aikamoista, kaverit vaa nauraa mulle, mutta ei ne ymmärrä.. Tänään mennyt kolme testiä, hups..

Juu tulen kyllä laittamaan kuvaa sitten. :) Mut hei pessimistisenä ei aineskaan ihan niin paljon pety kuin tälläinen joka on melkein 100 prosentin varma, että nyt on tärpännyt.. :DD
 
Tässä teille miun dippaus ja ISOSTI muokattuna:D

..ja dpo:t huimaavat 4-6..:whistle::cool:


JOtahin testiviivasen paikalla näkyy..viivan paikka arvatenhin(katso hieman alaviistosta)..omassa kansiossa näkyi hailuraa punaistahin..juu pelkele..:p

Juu ja testi EI ole One Step..tilailin tuolta Vauvala-sivustolta liuskoja herkkyyttä 25mIU/ml
https://www.vauvala.fi/verkkokauppa/

Ps. Tuolla onnistuu maksella kännykällähin.
 
Viimeksi muokattu:
Joo tää testailu on aikamoista, kaverit vaa nauraa mulle, mutta ei ne ymmärrä.. Tänään mennyt kolme testiä, hups..

Juu tulen kyllä laittamaan kuvaa sitten. :) Mut hei pessimistisenä ei aineskaan ihan niin paljon pety kuin tälläinen joka on melkein 100 prosentin varma, että nyt on tärpännyt.. :DD
Antaa vaan kaverien naureskella iiiiihan rauhassa;)..se joka viimeiks nauraa, parhaiten nauraa..:LOL:
..vaan..taitaa ne siun kaverit silleen hyväntahtoisesti hikertää..vai mitä?=)
 
Viimeksi muokattu:
Näinhän se menee :) se on sellasta huvittunutta naurua ja ku ei ne ymmärrä, oon ainut läheisestä kaveriporukasta joka lapsia haluu.. Ei ne siis missään nimessä mitään pahaa sillä nauramisella tarkoita..

Hih ihana sana hikertää :D
 

Yhteistyössä