Ja mulla taas ei koskaan oo tullu mitään viivanpaikkoja. Ja paljon kuullu kehuttavan juurikin kun ei niitä vääriä viivoja anna.ikikuume ja pikkupeikko85 mulla saman pregcheckin kuvat tuolla edellisellä sivulla (muokattuna), antaa tosiaan _testiajan jälkeen_ aika helposti kuulemma noita viivoja/viivanpaikkoja :/ Vaikka muuten onkin kai aika hyvä testi; kunhan ei testiajan jälkeen tuijota
Juu mä kans aamulla testasin ja kyllä se nega taitaa vaa olla! Enää en testaile! Ihmetyttää vaa miks noihin prisman testeihin tulee ihan kirkas väritön viiva! Ja se tulee siihen heti ku tikun kastaa ja puna leviää koko testialueen läpi.
Hei! Olisko nyt voinut mahdollisesti käydä niin että voitaisiin olla pieniin päin? Voitteko nähdä siinä sojottavan haalean haamuviivan? Todellisuudessa näkyi kyllä paremmin, hailakan punaisena.. Viikko sitten samanlaisella testillä testasin, jolloin ilmestyi haalean haalea viiva, jota ei kuvaan saanut napattua. Nyt ihan selvästi silmään erottui tarkempi viiva.. Auttakaa te joilla kokemusta?? Ikinä ole näin selvää viivaa saanut. Lapsi ollut toiveissa jo parisen vuotta. Olisiko nyt voinut napata?
Haamuko? - Image - Aijaa.com
RsRC6W - Image - Aijaa.com
:flower::heart::heart::hug::heart::heart::flower: