Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heippa.
Onnea kaikille plussanneille!<3
Ite tein testin tänä aamuna sillä asenteella että "nojoo teempä huvikseen että en varmasti oo raskaana....". Testiin ilmesty MUISTAAKSENI haamu, selkeä sellainen. Mutta olin tosiaanki niin sekasin että heitin testin samantien roskiin (ehkä 2 min testauksesta), koska ei tullut selkeetä viivaa. Sen jälkeen tulin lukeen tätä palstaa ja tuli sellanen olo että hei se saatto olla plussa!! Menin sitte kaivamaan testin roskiksesta ja siinä oli iiiihan selkeet kaksi viivaa ( ehkä noin 20 min testauksesta). Kysymys siis kuuluu että voiko testi näyttää selkeää plussaa, vaikka testiaika olisi mennyt jo ohi n. 5-10min? vai onko se niin että roskikseen saattaa ilmestyä haamu, vaikka ei oikeasti ole raskaana? testi oli sellanen pikkutikku, käsittääkseni david
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Ana:Testiä ei tulisi enää katsoa sen jälkeen, kun on kulunut se aika, joka ohjeissa suositellaan odottamaan tulosta. Eli nää roskishaamut on usein "vääriä" tuloksia, eikä niihin ole luottamista.
Itse kun plussasin ennen keskenmenoa, niin se toinen viiva kyllä ilmestyi tikkuun jo heti testiajalla.
Suosittelen siis tekemään uuden testin vaikka huomenna.
 
Äh, minä en kestä! Vauvakuume sotkee mun pään! Menkat jäivät pikkutippaan verta pyyhkiessä, jota nyt mielessäni kuvittelen toiveissani kiinnittymisvuodoksi. :D Vaikka kuinka järjellä yritän itselleni sanoa, että tää kaikki kuuluu vaan pillerien lopettamiseen. Huoh, pelkään testata, kun oon niin monella testillä jo pettymyksen saanut.

Tänään siis kp 62, milloin seuraavaa testiä/milloin lääkäriin, jos ei menkkoja eikä plussaa näy?
 
Tänne on löytänyt testi kammo. Mulla kierto ollu nyt parin kuukautta säännöllinen, 27-28pvä. Nyt kp28. Enkä uskalla testata jos se onki nega. Uskaltaakohan huomenaamuna vai sunnuntaina? Jos sillonkaan..? Voi kökkö että tämä on kyllä vaikeeta.
 
On siinä. Toivottavasti lähtee vahvistumaan. =)

Tänään unen pöpperössä testailin ovista ilman sen kummempaa miettimistä. Sitten laitoin testin pöydälle, ja join aamuteet. Sitten katsoin testiä ja selvä testiviiva tuli siihen, jota ihmettelin sitten kun yleensä toosi hailakka haamu tähän aikaan kierrosta. Laitoin testin takasin pöydälle, ja heräsin. Hitto vie, sehän olikin CB:n r-testi. Miten helkkarissa siinä voi olla niin "selvä" viivanen kp9 kohdalla?? Eihän sen pitäis näyttää mitään... Aina ennenkin oon saanu puhtaita negoja olen testannut mihin aikaan tahansa..
 
Minnah88 veikkaan että olet raskaana ja että sinulla oli ns. valemenkat. Näin kävi minulle ja raskaana ollaan. Testasin kp10 ovistestillä mikä näytti plussaa. Ihmettelin miten näyttää niin aikaisin ovista pukkaavan. No sitten aloin miettimään että on ollut vähän huono olo viime päivinä ja muitakin raskausoireita oli että näyttääkö testi sittenkin raskauden. Seuraavana päivänä tein sitten r-testin ja selvä plussahan siihen pärähti. Että valemenkat ne siis oli siinä välissä. Testaa siis vielä uudestaan jos vahvistuu! Onnea matkaan :)
 
Viirup hienosti vahvistunut on jo :p


Voi kunpa voisi testata itsekkin onko viiva lähtenyt mihinkään suuntaan, mutta kun just loppu testit ja illalla pääsee vasta isolle kirkolle niitä lisää hakemaan.. Tosin ovistestin dippasin, ja eilen ja tänään on komeet plussat tulleet tikkuun. Yleensä ovis minulla kp17-19..
 
Täällä myös yksi joka odottelee ja odottelee että milloin se plussa siihen tikkuun ilmestyy. Nyt kp 37/28-32, kolme testiä tehty, kaikki selkeitä negoja. Viimeisimmän tein lauantaina kun kp oli 36. Selviä raskausoireita ollut, mutta en uskalla toivoa vielä mitään. Tänään tullut hieman haalean ruskeaa vuotoa.

Ensi viikon perjantaina ajattelin tehdä neljännen testin, jos ei menkat ala siihen mennessä. Ja jos sekin on nega, niin sitten on terkkariin soitettava. Pää tässä kohta hajoaa kun ei saa selvyyttä : /
 
Oonkin kirjotellu tuolla Pikkukakkosta toivovat ryhmässä nyt pari kertaa ja sanokaa nyt että tekin näätte tässä haamuviivan? :saint: Aijaa.com - 11876976

Tänään vasta kp 24 ja testi tehty aamupissasta. Testiajalla tuo piirtyi ja on kyllä livenä paljon selkeämpi... :D säikähdinkin kuvia siirtäessä koneelle että kuvittelinko vaan koko viivan kun oli niin hailakka tietokoneen ruudusta :D
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Oonkin kirjotellu tuolla Pikkukakkosta toivovat ryhmässä nyt pari kertaa ja sanokaa nyt että tekin näätte tässä haamuviivan? :saint: Aijaa.com - 11876976

Tänään vasta kp 24 ja testi tehty aamupissasta. Testiajalla tuo piirtyi ja on kyllä livenä paljon selkeämpi... :D säikähdinkin kuvia siirtäessä koneelle että kuvittelinko vaan koko viivan kun oli niin hailakka tietokoneen ruudusta :D

On se - haamuinen.:)
..sille vahvistumisia:heart:
 
Hei! :wave:
Olen nyt jo pariin ketjuun laittanut mutta laitan tännekkin että saan mielipiteitä. Eli näettekö tässä viivanpaikkaa/haamua? Olen mieheni kanssa katsellut tikkua silmät puutuneina kohta, näkyy jokapuolella viivoja pian :kieh::headwall:
Eli Dpo 10-11 mennään, testi hiukan vaalentunut aamusta kun en ehtinyt ennen töitä ottaan kuvaa!
Kiitos etukäteen vastauksistanne! =) Aijaa.com - Sofi One Step dpo 10-11. Haamu?
 
Välli, en minun silmään kyllä satu mitään. Kuva on kyllä vähän sumea. Itellä kans oli sofin testejä. Ja sitten citymarketista ostin vielä pregchek testejä. Pc:n testi anto dpo13 haaleen mutta selkeen plussan ja sofi ei mitään. Luotan noihin pc:n liuskoihin enemmän. Kannattaa kokeilla eri merkkiä jos siihen tulis plussa. :) Tuolla muutama päivä aijemmin onkin niitä mun pc:n testin kuvia.
 
Vällin testissä miun laserkatseeni;) näkisi hieman siinä testiviivasen kohdilla punertavaa..on vain hieman oudosti alhaalta vahvempi punerrus, ylhäältä ei juurikaan - onko näin luonnossakin?

Vielä sulla kerkeää plussakin kunnolla näkymään:):heart:..muistelin, että Sofi:n herkällä ei se plussa nyt niin herkästi kuitenkaan näkynyt - Pregcheckilläkin aiemmin, vaikka herkyyttä 25mIU/ml.
 
Tosiaan itekki huomasin että sofin herkkyys on pienempi kun Pc:n testissä mutta pc:n testejä on helpompi tulkita. :) Sulla vielä aikaiset dpot, ei mitään hätää vielä. :) Kyllä se kerkee vielä plussaksi muuttua. :)
 
*mur-mur* ja ViiruP luonnossa näkyi koko matkan kyllä. Oli vielä vahvistunut edelliseltä päivältä, tosin en ole varma oliko sitten testiviiva vaan :ashamed: Tänään tein aamulla saman Sofi:n ja oli vähän haaleempi kun eilen. Ja alaselkääkin juilii välillä joten saa nähdä alkaako perjantaina vuoto. :headwall::'(
 
Hei kaikille!

Nyt viimeinkin tämäkin nainen uskaltautui rekisteröityä kaksplussaan. Ehkä tämä kuumeilu on nyt sitten virallista.

Oon kattelu teijän haamuviivoja ja ollut niin onnellinen teidän kaikkien puolesta. Nyt ehkä onnistaa minuakin, kunnollista kuvaa en vain saanut otettua. :LOL:

Dpo7 meneillään ja viivanpaikka tai hailukan hailukka haamu tulee testiin. Tiedän että ihan liian aikaista ja siksi hätähousuihin tulinkin. Mies ei vauvaa haluaisi vielä, mutta minusta aika voisi olla hyvä. Valmistun keväällä ja sitten vaan töiden hakuun (tänään itseasiassa pistin jo useammankin hakemuksen menemään). Miehellä jo todella hyvä työ, hän vain ei halua yksinään elättää minua ja vauvaa (nyt elättää jo minua. Hups!).

Sofi One Step oli käytössä. Kahden päivän aikana olen käyttänyt seitsemän (?!?!?!) testiä. Kyllä se vaan taitaa selkeämmin vaan näkyä se kuviteltu tai olemassa oleva viiva. Ehkäisyrenkaan käyttö loppui syyskuussa päänsärkykierteen vuoksi ja kumi ollut käytössä siitä saakka. Mutta niin siinä vaan kävi että oviksen aikoihin olin tarpeeksi viettelevä tilanteessa jossa kumia ei ollut saatavilla, että mies lankesi. Varmaan olisi lopahtanut siihen jos oviksesta olisi tiennyt. Peruslogiikalla olisi kyllä itsekin tajunnut että taitaa olla juuri se aika meneillään, mutta eipä tuo minua haittaa. :kiss:

Voi toivontoivontoivon niin tuota "vahinkoa" (6-vuotiaasta asti vauvakuumeillut!) meille. :heart:

Plussa tuulia teille kaikille! Toivottavasti tännekin!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*

Yhteistyössä