Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Girasole: Niin oli kyllä tosi haalea mulla vielä menkkojen alkamispäivänä, mutta tänpäivänen jo lupaavampi. Sun ehkä kannattaa varmaan oottaa vielä pari päivää ja katsoa alkaako vuoto ja jos ei niin uutta testiä. Aika rohkea olet, kun testasit noin ajoissa. Mulla ei pokka riittänyt ennen kuin menkkoja ei kuulunut. Nytkin on semmoinen olo, että ei tästä vielä tiiä... Tsemppiä ja toivotaan parasta!
 
Tässä kuva eilisestä ja tämänpäiväisestä. Ylempänä tämän aamun, eilinen alla.
Aijaa.com - 11376577
Eilinen on jännästi kuivunut yön aikana, siitä näkyy nyt reuna tummempana.
Aikaisin tosiaan aloin testauksen, joten ehkä toivoa vielä on. Enkä ennen ole tässä vaiheessa saanut näin selkeitä viivoja, testannut olen siis ennenkin aikaisemmin ja myöhemminkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
girasolella on niin selkeät viivat ettei taitas omaa kuvaansa kehdata tänne laittaa, mutta laitan kummminkin.. :)

Oliskohan haamujen esiäiti vai kuvitelmaa vaan..? muutaman päivän päästähän se selviää, maltti ei vaan ole vahvimpia lajeja...

DPOkin on vasta 6 :ashamed:

 
Heippa!
Mulla on kauhea kiire päästä testaamaan, mutta ensviikolla saa vasta testailla :|
Elikkä mulla oli viime kuussa kierto vaan 25 pv, vaikka normaalisti ollut 30 pv.
Nyt on ollut menkkamaisia kipuja ja rinnat kauheen arat ja nyt on ois kp 27/25-30.
Alaselkään koskee erilailla kun ennen ja kauheeta väsymystä ja flunssailua ollut.
Millonkohan mun kannattais testata, että saisin varmimman tuloksen, kun edes tiedä, että ovatko menkat myöhässä tässä kierrossa vai ei. :ashamed:
 
Hei, osaisko joku täällä vastata kysymykseen.

Tilasin netistä pari CB:n viikkonäytöllistä digiä ja lueskelin jo huvikseni käyttöohjetta. Ohjeessa sanottiin että jos teen testin virtsasuihkusta, tulisi sitä testin päätä pitää suihkussa 5sek, mutta jos teen testin dippaamalla niin pitäis pitää jopa 20sek siellä astiassa? Mistä moinen ero ja kumpi tapa mielestänne varmempi? Siis varmuudella tarkoitan sitä, että testin teko onnistuu, on meinaan kallis mun lompakolle.

Kiitos jo etukäteen jos joku osaa neuvoa :)
 
Fireweed :wave: Itse tykkään mielummin dipata kuin suihkeesta ottaa, itteä aina pelottaa että pissaaminen loppuu kesken kaiken ja testi ei anna varmaa tulosta :D ! En tiedä mistä tuo ero johtuu, mutta tosiaan itse kannatan astiassa dippaamista sen 20 sek :) !

Niinu ja muru 5+4 :heart:
 
No niinpä tietysti! :) kovasti mietin mitä se tarkoittaa mutta eipä tietty tullut mieleen. Kiitos selvennyksestä.

Mua niin himottais testata mutta en tiiä uskallanko, tänään dpo11. Kokeilin testata ovistestillä, koska se oli enää ainut mitä kaapista löyty, mutta siihen tuli vaan puoliks niin vahva viiva kuin kontrolli. Viiva tuli tosi hitaasti, aluks luulin ettei tuu ollenkaan mutta sitten alko näkyä kun jaksoi tuijottaa tarpeeks kauan. Täysin eri meininki kun siis oviksen aikaan, jolloin tekstiviestiä alkoi heti näkyä, voiko tästä nyt päätellä yhtään mitään...? :/
 
Ei kannattas lukea näitä juttuja kokemuksista että terveyskeskuksessa ollu nega ja silti raskaana :-D olihan se sit tänään vielä ostettava halpa rsfu. ja niin sieltähän tuli sit haamu. joo oon lukenu tosta testistä yhtä ja toista, jotenkin haluaa vaan uskoa että se on oikea :)
 

Yhteistyössä