Testi nega tai niin sen luokittelen kun viivanpaikkaa se taisi näyttää kun ei pahemmin väriä näkynyt, mutta en myöskään luovuta ennenkuin on viiva tai menkat tulee... nyt on jo kp30 eli pitäisi olla muita oireita kun nämä mitä on, kuvottava olo kokoajan ja eilen jo sai halata pyttyä, nälkä ja jano ja huimaa, päätä särkee hiukan, tissit arat, väsyttää,kahvi on pahaa, tupakka vielä pahempaa, kaikki ruuat ei maistu vaikka ollut herkkua vielä hetki sitten... Alamahalla sellainen "täysi" olo ja pientä nipistelyäkin ollut ja eläimet on outoja minua kohtaan ollut koko tämän päivän, kulkevat perässä kokoajan ja koira haluaa syliin ja "halailla"...
Onko jollain ollut pc:n testissä sellaista todella heikosti näkyvää viivaa mikä vaikuttaisi olevan siellä niinkuin "syvemmällä" ettei ihan selkeästi näy ja ei ole ihan punainenkaan? Toi minun testini kun on jotenkin hassun näköinen, kuin siinä olisi viiva, missä jonkinlaista värjäytymääkin, mutten osaa sanoa onko nyt ihan kyllä mikään haamukaan... Pakko odottaa huomiseen ja tehdä uusi, mutta voitte arvata vain paljonko tuo testi on vaivannut minua tänään... Olo on kyllä ihan täyteen puhallettu ja oli pakko saada tänään katkarapuja
Vessassa saa juosta kyllä ja koira on kokoajan kyljessä kiinni (11kk pentu), eikä hypi minua päin enään kuten aiemmin.