Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mikä toi Sunflowerin testi on, Pregchek? Ja mä kyllä uskoisin tuon sun viivan olleen ihan itteesnsä, ilmeisesti tosin kemialliseksi jäänyt? Joitain testejä tehneenä en ole värinkeräymistä koskaan kuullutkaan, enkä usko noin selvää vaaleanpunaista viivaa testeihin tulevan ilman syytä kun sulla tuossa kuvassa on.
 
Sunflower11
juu pregchek. Värikertymä kyllä oli, viiva ei ollu ihan tasainen ja liian sivussa. Muut testit sitä ennen ihan puhdasta negaa ja sen jälkeen. Ja kokemuksia kemiallisista on.
 
Mileon: mä en näe toista viivaa siinä liuskassa, aivan niinkuin siinä olisi jotenkin se pinta vaan kuprulla...tai jotenkin oudosti. tuossa pc puikossa jotain näkyy, mutta en sitä väriä. tuohon pc puikkoon olen kyllä saanut viivanpaikan näkyviin aika selvästikin, ja se tummeni vielä vähän testiajan jälkeen. ei kuitenkaan ollut vaaleanpunainen. sellainen lilan harmaa. Mut nyt en ainakaan vielä näe väriä, toivotaan, että seuraavassa jo värikin erottuisi paremmin. =)
 
Jospa mäkin tunkisin tänne tikkuineni :) Mä näen kyllä lähes kaikissa teidän muidenkin testeissä viivoja, ehkä mulla on jotkut omituiset lasit päässä :D

Mutta näinpä vaan eilen jotain yllättäen testiin ilmestyi, tänään jo näkyi nopeammin vaikkakaan ei kovinkaan eilisestä vahvistunu ookkaa. Testinä Pregchekin puikko, mulle ihan uus tuttavuus mutta muistaisin joskus lukeneeni sen vastaavan apteekin omaa?



 
Täällä olis yksi hätähousu jolla on tyhmä kysymys.... :ashamed:

Eli pari viikkoa sitten "unohtui" kortsu ja nyt mulla on muutaman päivän sattunut alavatsaan ihan kuin menkkakipua ja tissit on hiukan arat. (+ muita "oireita")
Mua vaan hiukan epäilyttää, että kuvittelenko kaiken vai voiko jo nyt näin aikaisin tuntua jotain jos siellä masussa jotain tapahtuu? Kaiken tän epäröinnin aiheuttaa myös se, että mulla oli menkat kun tuo ehkäisy jäi pois.

Palauttakaa mut vaan maanpinnalle takaisin.. En uskalla mitään testiä vielä tehdä, koska siitä on vasta tuo pari viikkoa..
 
Viimeksi muokattu:
Testi nega tai niin sen luokittelen kun viivanpaikkaa se taisi näyttää kun ei pahemmin väriä näkynyt, mutta en myöskään luovuta ennenkuin on viiva tai menkat tulee... nyt on jo kp30 eli pitäisi olla muita oireita kun nämä mitä on, kuvottava olo kokoajan ja eilen jo sai halata pyttyä, nälkä ja jano ja huimaa, päätä särkee hiukan, tissit arat, väsyttää,kahvi on pahaa, tupakka vielä pahempaa, kaikki ruuat ei maistu vaikka ollut herkkua vielä hetki sitten... Alamahalla sellainen "täysi" olo ja pientä nipistelyäkin ollut ja eläimet on outoja minua kohtaan ollut koko tämän päivän, kulkevat perässä kokoajan ja koira haluaa syliin ja "halailla"...

Onko jollain ollut pc:n testissä sellaista todella heikosti näkyvää viivaa mikä vaikuttaisi olevan siellä niinkuin "syvemmällä" ettei ihan selkeästi näy ja ei ole ihan punainenkaan? Toi minun testini kun on jotenkin hassun näköinen, kuin siinä olisi viiva, missä jonkinlaista värjäytymääkin, mutten osaa sanoa onko nyt ihan kyllä mikään haamukaan... Pakko odottaa huomiseen ja tehdä uusi, mutta voitte arvata vain paljonko tuo testi on vaivannut minua tänään... Olo on kyllä ihan täyteen puhallettu ja oli pakko saada tänään katkarapuja:LOL: Vessassa saa juosta kyllä ja koira on kokoajan kyljessä kiinni (11kk pentu), eikä hypi minua päin enään kuten aiemmin.
 
Viimeksi muokattu:
mitä pitäisi ajatella kun mun tilanne on tämä:
hedelmöittyminen 18.11
plussa 29.11
digi 1-2 vko 30.11
mutta tuo testin viiva ei ole edelleenkään vahvistunut hitustakaan, on siis selkeä plussa, viiva ei ole yhtä vahva kontrolliviivan kanssa kuitenkaan.
eikö sen olisi pitänyt jo vahvistua, kokemuksia?? vähän huolettaa!!
 
Viimeksi muokattu:
huiskishaiskis Ei kannata murehtia, kun ei ne tavallisten testien viivat aina vahvistu yhtä vahvoiksi kontrollin kanssa. Jos huolettaa odotat muutamia päiviä ja teet uuden digin ja jos ei tule "raskaana 2-3" niin sitten kannattaa jo käydä lääkärissä (siis jos hedelmöittymisestä on melekin 3 viikkoa piäisi tulla tuo 2-3)
Minulla on ainakin 2 päivää myöhässä ja cp antaa vaan ihme syvällä olevaa viivaa, mutta ei näy kunnolla. Ei tunnettakaan että alkaisi vuotamaan, mutta hassun "kova" tunne alamahalla ja muitakin oireita kyllä on. Huomenna taas uutta testiä jos ei ala.
 
Kiitos, Fanning. Nyt täytyy vain jännätä mitä tuleman pitää. Millonkahan sitä uskaltaisi testata uudestaan ja minkälaisella testillä? Ei oikein vielä uskalla hehkuttaa, ennen kuin saa varmemman varmistuksen.
 
EVO
Moi,
tulen tänne taustalta hihkumaan:
Davidin herkät liuskat on ainakin mun mielestä ihan susia. Tänään (kp26/31, dpo 9) tein päiväpissasta sekä digitestin että just tuon liuskan ja liuska nega (no ehkä joku viivanpaikaksi tulkittava tuskin havaittava varjo) mutta digi kertoo raskaana 1-2 viikkoa.
Eli ei ne ainakaan mitään herkkiä ole!
 

Yhteistyössä