Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Voi ei, auttakaa te viisaammat!



Eli alla eilinen aamupissasta otettu ja yllä tänään 3h rakossa olleesta pissasta otettu dpo 14. Onko tuolla rakkoajalla oikeasti merkitystä? Taitaa olla tämäkin vain kemiallinen, voi itku. Ehdittiin jo iloita :'(
 
Viisas en ole, mutta aamupissassahan on enemmän hcg:tä, se ei niinkään ole kiinni siitä pidättämisestä vaan yön aikana sitä hormonia erittyy enemmän. Tälläisen tiedon olen löytänyt, kun itse olen samaa miettinyt, että onko tulos aamulla vahvempi... Tee huomen aamuna uusi testi niin jospa se viiva olis vahvempi :heart:
 
DronttiEdvard Itellä on ainakin iltapisu paljon tujumpaa kun aamu, eihän sitä tiedä jos se ois sinullakin niin :) ! Haaleammaltahan toi viiva näyttää kun vertaa toiseen, mutta toivotaan nyt kuitenkin että pikkuinen ois tarranut kiinni ja menkat pysyisi kaukana ! Jaksamisia ja viiva vahvistukoon :hug: !
 
DronttiEdward aika usein hcg erittyy öisin paremmin, joten en vielä heittäisi kirvestä kaivoon. Mulla aina aamu testit olleet tummempia kuin päivä testit ja päivässä nuo pc testit ei edes välttämättä tummu. mulla vaati tummumiseen pari päivää. Tee aamulla uusi samanlainen testi. =) Jos olet hyvä juomaan päivällä niin se laimentaa pissaa melkoisesti.
 
Olin siis yövuorossa, juon aina paljon silloin (3 isoa kuppia teetä, vesilaseja) koska muuten seuraava päivä menee kuin krapulassa. Nukuin yövuoron jälkeen tuon 3h ja tein testin. Olen sillä yrittänyt lohduttautua, mutta tuntuu jotenkin epätoivoselta tarttua kiinni edes johonkin toiven rippeeseen. Raskausoireet ovat yhä edelleen voimissaan.

Ajattelin ensiksi tehdä digin, mutta jos se näyttää 1-2 viikkoa niin en tiedä kuinka pienestä hcg:stä se reagoi. Menen siis ostamaan uusia pcitä ja huomenaamulla ollaan viisaampia. Kiitos kuitenkin kaikille teille positiivisista ajatuksista ja kannustamisesta :heart: :flower:
 
Hei olisin kiitollinen jos vastaisitte mitä mieltä ootte tästä. Eilen tein tän päiväpissasta kp oli 25/27-29 ja tänään aamusta tein pc:n liuskamallisen testin joka oli negaa..toi eilinenkin oli pc testi.. ja tänään kp 26/27-29

Tässä tämä kuva:
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Sanna-M Yhdyn edellisiin siinä, että kyllä siinä toinen viiva näkyy! Haalea sellainen ja hankala sanoa, onko viivassa väriä. Mutta mikäli on näkynyt jo testiajalla, silloin kyseessä on haamu. Itse myös olen saanut kyseisellä testillä testiajan jälkeen roskishaamun..Toivotaan, että lähtisi vahvistumaan ja saisit muutaman päivän päästä kunnon plussan!! :)
 
Ei tuosta kuvasta kyllä mitään oikein erotakkaa. Jännä juttu kun luonnossa näkyy ihan selvästi ja kuvaankin sai vangittua ihan hyvin kun kännykästä tai aijaasta katsoo. Noh, katsotaan jos yritän huomenna uusiksi.
 
Huomenta!
dpo 12 tai 13 ja tänä aamuna tällainen..


Ekan testasin toissaaamuna, joka oli pc ja näytti aika samanvahvuista viivaa. Eilen illalla oli järkyttävä supistus, jonka jälkeen todella pistävä kipu alamahassa ->taitaa enteillä huonoa :|
Kierto 25-28, nyt olisi siis kp27. Normaalisti olettaisin tänään alkavan tuhruttelun... toivottavsti ei alkaisi.
Onnea DronttiEdvard selkeä plussa =)
 
Enhän minä(kään) malttanut olla eilen testaamatta apteekin omalla, samanlainen haalea viiva tuli kuin Pregchecissä (huom eilen lataamani kuvat), MUTTA sen 3min sisällä. Illalla jomotteli mahaa, haaleen ruskeeta limaa vaan pyyhkiessä, jos mulla alkas menkat, ni kyllä tulis jo punasta heti.
Yhä täällä pyörällä päästäni, mies ei tunnu olevan yhtään pahoillaan :heart:
 
Onnea DronttiEdvarc, hienoa! :)

Pikkusukka ja piias, ei ne viivat välttämättä niin nopsaan vahvistu mutta eiköhän tuokin kerro hormoonin lisääntymisestä kun viiva alkaa näkyä aiemmin :) Että onnea molemmille!

Mäkin testailin aamulla ja edelleen viivan näen ja nopeampaa tuli näkyviin, katsotaan jos päivemmällä ehdin lisäillä kuvaakin.
 
Kaikki merkit viittaavat kyllä siihen että täti tulee... Tiedän ettei kohdunnipukkaa pitäisi tutkia, koska ei kerro juuri mitään, mutta itselläni aina kun menkat tulossa on nipukka tosi alhaalla ja pehmeä. Niin on nytkin. Tosin itselläni ei kyllä koskaan ole nipukka "kiinni" vaan aina avoinna. Onko kukaan muu tässä porukassa tutkiskellut nipukkaansa?
 
En tiedä todellakaan miten nipukan kuuluisi toimia missäkin vaiheessa, mutta itselläni on nyt ollut jo monena päivänä emätinsärkyä (joka siis tulee tuolta nipukasta). Se on aivan kivikova möykky, jonka mieskin tunsi ensimmäistä kertaa. Seksi täytyi lopettaa kesken koska se teki kipeää.

Aikaisemmin nipukka on ollut ovulaation aikaan todella korkealla ja sitten laskeutunut. En tiedä avoinaisuudesta yhtään mitään, koska en uskalla ronkkia niin hyvin. Kokeilen vaan että missä kohtaa tulee vastaan ja annan olla :D
 
Onnea tasapuolisesi plussista :heart:

Kohdunnipukasta ei varmaksi voi raskautta sanoa, se voi nousta vasta myöhemmin kohdun kasvaessa, sen avulla voi tarkastella ovulaatiota, mutta mä oon tutkinut sitä vähän tässä kierrossa ja se seilaa yläs alas, auki kiinni, kova pehmeä miten sattuu! On varmaan koko akka sekasin :(
 
Sunflower11
^ mun silmään se on edelleen semmonen värikertymä. En ainakaan itse erota mitään selvää viivaa vaan tommosen kohdan vaan..

itse oon saanut samoilla testeillä tämmösen värikertymän, ei tarkottanut se plussaa..
 

Yhteistyössä