Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti maa;27601775:
Pinoa välillä kurkkien :) Noihin tasavahvoihin viivoihin vaan, minä en kuuna päivänä ole mihinkään liuska testiin, enkä puikkoihin (raskaus siis) tasavahvoja viivoja. Tummia kyllä, muttei tasavahvoja. Neljäs pieni kuitenkin kyydissä, viikolla 30+2
Voi miten ihunaa Äiti maa, siulla siellä pieni jo noin pitkälle kohtupesäisessään kasvaneena!:wave::heart::kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Äiti maa
Huomenta, täällä todellinen hätähousu. Jostain syystä tuli tunne, että täytyy testata, vaikka dpo on vasta 10 tai 11, ja kp on 25. Tämmöisen sain, enkä voinut uskoa silmiäni, koska kaksi edellistä raskauttani ei ole näkynyt vielä edes menkkojen alkamispäivänä. Tulikin epäilys, kun Naapurintytön gynekologi oli sanonut että menkkojen alkaessa on hormonia veressä. Kurvaako mulla nyt täti liian aikaisin :( Ei auta muuta kuin odottaa taas pari päivää ja katsoa kuinka käy....

Kameraan en oikein saanut viivaa nakymään, mutta jotain kuitenkin heijastuu, näkeekö kukaan muu?


T:pikkusukka
 
Pikkusukka ei sitä hormonia erity kun silloin kun on raskaana, eli ei todellakaan pitäisi joka menkkojen alla testien näyttää plussaa. Mä oon kahessa aiemmassa kierrossa testannu tyylipuhtaita negoja kp25/25, joten en omien kokemustenkaan perusteella tuohon usko.
 
Taru81, minäkin olen aina ajatellut että ei mitään hormonia erity, jos ei raskaana ole. Viimekierrossa testasin kp 27 keskellä päivää n. tunnin pidätyksellä vielä hailuramman viivan ja siitä 2 tuntia alkoi tuhruttaa. Mutta ehkä oli vain kemiallinen tapaus :|
Olisihan se mukana ennen joulua saada oikea plussa, epävirallista (ei ehkäsyä) yritystä ollut jo kuitenkin 4-5 vuotta.

T:pikkusukka
 
Pikkusukka teillä niin pitkä yritys jo takana, että kyllä teillekin jo oman soisi!

Täällä mä näköjään vielä teidän seurana notkun, vaikka jo kävin tuolla odottajien puolellakin. Tätä pinoa on vaan niin mukava seurata ja jännätä teidän muiden kanssa!
 
Sunflower11
Pikkusukka ei sitä hormonia erity kun silloin kun on raskaana, eli ei todellakaan pitäisi joka menkkojen alla testien näyttää plussaa. Mä oon kahessa aiemmassa kierrossa testannu tyylipuhtaita negoja kp25/25, joten en omien kokemustenkaan perusteella tuohon usko.
Samaa mieltä minäkin. Ei istukkahormonia (hcg) erity jos sitä istukkaa ei ole..
LH-hormoni voi toki nousta loppukierrossa. Ja se voi aiheuttaa haaleeta plussaa, koska hcg- ja lh on samankaltaisia hormoneja.
 
Pikkusukka mä näen sun testissä punertavaa viivan alkua oikeassa kohdassa.
Sen tiedän, että ovistestit reagoi raskauteen ja että ovistesti voi näyttää tummaa loppukierrossa ilman, että olisi raskaana. Koskaan en ole saanut raskaustestiin haamuja lh-hormonin takia.
 
Omg! Sain tänään digiovistestin hymyilemään ekaa kertaa ikinä :) Tänään kp34! Mitä ihmettä? Testailin jo kp 12-19, mutta silloin sain pelkkää negaa ja olin jo luopunut toivosta. Kunnes tänään oli vaan semmonen kutina, että nyt vois olla se päivä (=limat & nippailut). Siis voiko mun ovis olla vasta nyt kp34?? Kaksi edellistä luomukiertoa olleet pituudeltaan 29 & 36 pv. Vai voiko tuo digin hymynaama tarkoittaa raskausplussaa?? Oon aivan täpinöissäni ja hymyni on leveämpi kuin tuo digin hymiö :D Sori omanapaisuus...
 
Autattekos kaiken kokenutta viiden lapsen äitiä :D
Kiertoni on ollut hukassa johtuen lokakuun puolivälissä otetusta je-pilleristä. Jos nyt kuitenkin mulla ois ollu normikierto, niin vikat menkat ois alkanut noin 1.11. Pari viikkoa sit tein Prisman liuskatestit, selvät negat. Tänään sitten ostin Cittarin vastaavat ja:
1min jälkeen nega, mutta noin 3min kohdalla alkoi toinen viiva näkyä ollen kuitenkin haalea, mutta näkyvä. 5min kuluttua sen myös näki. Pakkohan miun oli toinen liuska tehä parin tunnin päästä, sama juttu.
Ihan samannäköisiä kuin tässä ketjussa esitellyt.
Neuvolan täti sanoi puhelimessa, ettei lähtis tohon luottamaan, käynkin pe siellä testaamassa.
Miten päin tässä nyt olisi? Vauvaa ei olla "tehty", kondomit ollut käytössä, mutta on kai sitä voinu rapatessa roiskua..
 
Siis tää menee vaan kummallisemmaksi. Tein äsken One Step raskautestin ja sain heti selkeän plussan + !!! Siis mitä ihmettä: ovis hymynaama ja raskaustestin plussa samana päivänä!?! Oon ihan pyörällä päästä. Olenko raskaana, ovuloimassa vai menkat tulossa?? Ikinä ennen en ole sanut mihinkään testiin tulemaan yhden yhtäkään plussaa ja tänään testi kuin testi näyttää plussaa. Tänään siis kp34.
 
Kesä-misu olet raskaana! Onnea! Ovistesti näyttää plussaa raskaanakin, unohdin siitä mainita aiemmassa viestissä :)

Piias, kyllähän se plussa on jos tulee testiajalla ja siinä toisessa viivassa on punaista väriä, joten onnea sinullekin, numero kuusi haluaa teidän perheeseen :heart:
 
piias: muistatko minkä merkkinen testi se sun testi on jolla nuo plussat oot saanut? ainut marketin testi joka on todella outo ja antaa vääriä viivoja on rfsu. Muuten kyllä kuulostaisi hyvältä =) laita nyt meille hulluille kuvaa niin saa analysoida =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä