Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tässäpäs vertailukuvia, on se ehkä hitusen vahvistunu... Katotaan ny minne asti jaksaa ennen kun seuraava testi alkaa liikaa poltella :D


Muoks! Käyttäyty muuten toi tämän aamunen testi omituisesti. Ensin näytti että väri keräänty vaan siihen testikentälle menon luo. Niinkun kuvassakin näkyy siinä on edelleen sellanen "kertymä".
 
Viimeksi muokattu:
Hei naiset, tuleeko pregcheckiin nykyään viivanpaikka?

Tosiaan testasin vahingossa ekan kerran jo dpo6 kun menin päivissä sekaisin ja silloin tuli haaaaalea haamunen. Dpo 8 puhdas nega ja nyt dpo9 taas tämmönen "haamunen":

 
Kiitti onnitteluista :) digi ilmoitti aamulla "raskaana1-2". Katson jos saisin vkl kuvaa laitettua. :)

AnyHope, jotain tuossa kuvassa ehkä näen, mutta testaisin kyllä vielä uudelleen parin päivän päästä, sulla on niin pienet DPO:t vielä.. Ite testasin pregcheckillä DPO8 ja siihen ei silloin tullut vielä mitään, ei kyllä edes viivanpaikkaa. Pidän peukkuja pystyssä että viiva vahvistuu. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Yksi hätähousu pyrkii joukkoon! Mulla tänään kp27/29? ja aamulla PC:n liuskaan haamu, sellainen jonka myös mies näki! Oviksesta ei tietoakaan ja tämä on ensimmäinen yk syksyn km:n jälkeen. Vähäistä, ruskehtavaa vuotoa on nyt neljättä päivää. Ensin ajattelin sen olevan kiinnittymisvuotoa, mutta voiko se kestää näin kauan?? Ja antaako PC:n liuska vääriä plussia tai viivanpaikkoja tms.???
 
Itse oon Alexa saanut PC:llä vain ainoastaan viivanpaikkoja, sekä tietysti vääriä plussia ovulaation aikaan :D ! Toivotaan nyt kuitenkin, et vuotosi olisi harmitonta ja pikkuruinen olisi kiinnittynyt tiukasti ja pysyisi loppu matkan kyydissä :heart:

Niinu & murunen 6+1 :heart:
 
Sunflower11
Kyl tuo miusta on vahventunut aiempiin! Eihän dpo 11 vielä ees tarvis mitään vahvaa viivaa olla, silloin ois raskausviikoissa kuitenkin vasta rv 3+4.
Toivottavasti jatkaa vahvistumistaan :)
 
Alin? :)

AnyHope, ei mullakaan tossa vaiheessa ollut ton tummempi viiva. Ehkä odottelisin sinuna jonkun 3 päivää ja sitten testaisin onko eroa. Oon itsekin testaillu tässä että tummeneeko viiva, ja ainakin mun kohdalla se tapahtuu todella hitaasti.
 
Ylin on tuorein. Kaikki kolme kuvattu kuivuneina.
ylin pp11
ja alin pp7

jotenki minun mielestä pitäis olal eroa jo enemmän. mutta no tiistai aamuna teen sit sen virallisen, katotaan mitä se sanoo. Nyt vaan oon niin kemialliseen kallistunu ellei jopa kohdunulkoinen.. mitään tuhnuja ei oo sen ton pp6-7 jälkeen tullu ja niin oli sillonkin kun oli tuulimuna :/
 
Apua, nyt on pakko kysyä vaikken oo ennen kirjottanu tänne! Hätähousuihin kyllä kuulun, kun tänään maanantaina testasin ja vasta perjantaina pitäis alkaa menkat. Tein tavallisella marketin halvimmalla liuskatestillä, jossa herkkyys 25 ja sain tällaset viivat! Siis 11 päivää tikutetusta oviksesta ja kp 25/28. Meinasin saada sydärin kun jotain haamunhaamua vaan toivoin mielessäni, ja kysymys kuuluu, että tuleeko meillä kaksoset!?? Mä sain esikoisesta samanlaisen viivan kun menkat oli jo pari päivää myöhässä...


[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille!!!! :flower:

Mulla kesti vähän kauemmin tulla tänne takas piinailemaan, ku mulla tuli kahdet menkat kuukauden sisään... Ensimmäinen tais olla kyl varhainen keskenmeno, ku sain niitä hailuja haamuja testeihin, ja menkat kesti monta pv normaalia kauemmin, ja kivut oli aivan järkyttävät... Ja niiden loppumisesta meni viikko ni alko normaalit menkat. :/ Olin tosi pettyny ku olin odotellu, et pääsen ovista tikuttelee...

No niiden menkkojen jälkeen tikuttelin varmaan joka päivä, ku kierto oli niin sekaisin. Kp 12 ja 13 testeissä sit yhtäkkiä näky ihan negatiivisten (ei ollu ees niitä haamuja, mitä mulla yleensä aina ovistesteissä on) jälkeen tosi vahvat plussat! Nyt en vaa tiedä kummasta laskea noi dpo:t? Ensimmäisestäkö? En oo koskaan ennen saanu kahtena peräkkäisenä päivänä ovisplussaa (ihan selkeää siis). Nyt siis menossa dpo 8 ja mietin, koskakohan sitä vois alkaa tikuttelee niitä toisia testejä.... Missä vaiheessa te muut hätähousut alotatte? :D Oireita mulla ei oo muuta ku jatkuva alavatsasärky, ja lämpö 37-37.1, rinnat on hitusen kipeät (normaalisti ei oo synnytyksen jälkeen enää ollenkaan ollu ovikseen tai menkkoihin liittyvää tissikipua) ja sit huvikseni koitin kohdunnapukkaa, ni en ylettyny kokeilee sitä. :O Se oli hävinny jonneki sinne ylös! Seksi maittaa, oon normaalia seksuaalisempi ku yleensä tässä vaiheessa kiertoo, ja valkovuotoo tulee norm enemmän... Voiskohan tää nyt olla Sitä..... :heart:

Muut jo synnyttäneet onko teillä rinnat kipeytyneet uuden raskauden yhteydessä? Mä joskus joltain kuulin, että ne ei välttämättä enää kipeytyisi...varsinki jos on imettäny pitkään (mä imetin 1v 3kk)

Sori omanapaisuus ja kohta varmaan alotan tikuttelun, vaikka onkin ihan idioottia näillä dpo:illa :D Jos tällä kertaa saisin niit kuviakin sit liitettyy mukaan muiden tihrusteltavaks... :p

Plussatuulia kaikille! ++++++++++++++++
 
Heii, osaisko jokunen auttaa mua epätoivoista.. Oon ihan pihalla nyt omasta kierrostani, koska. Menkat piti alkaa lauantaina, eli huomenna 4 päivää myöhässä. Oireita on sen verran et väsyttää, kuvottaa, huimaa, päähän koskee, maha on ilmapallo eli turvoksissa. Repii vihloo ja tuikkii. Eli klassiset. Valkkaria on lörissy :D ja menkkakipuja on mutta ei menkkoja. Tein sitten testin tänään, sittarin predictor ja nega? jossain valossa olevinaan hailu roskishaamu, mutta ok. Nega todellisuudessa se varmaan on. No sitten ostin digin, ja parin tunnin pidättelyllä pissasin, ja tulos ei raskaana. Kiukutti neen perhanasti et avasin testin, ja siellä tulos toi kuva minkä laitoin. Miten se näyttää negaa jos noi viivat on noin? onko kokemusta... Mulla vaan on niin vahva raskautumisolo ettei tosikaan.

Aijaa.com - 11425880

Aijaa.com - 11425881
 

Yhteistyössä