Onnea plussanneille!!!! :flower:
Mulla kesti vähän kauemmin tulla tänne takas piinailemaan, ku mulla tuli kahdet menkat kuukauden sisään... Ensimmäinen tais olla kyl varhainen keskenmeno, ku sain niitä hailuja haamuja testeihin, ja menkat kesti monta pv normaalia kauemmin, ja kivut oli aivan järkyttävät... Ja niiden loppumisesta meni viikko ni alko normaalit menkat. :/ Olin tosi pettyny ku olin odotellu, et pääsen ovista tikuttelee...
No niiden menkkojen jälkeen tikuttelin varmaan joka päivä, ku kierto oli niin sekaisin. Kp 12 ja 13 testeissä sit yhtäkkiä näky ihan negatiivisten (ei ollu ees niitä haamuja, mitä mulla yleensä aina ovistesteissä on) jälkeen tosi vahvat plussat! Nyt en vaa tiedä kummasta laskea noi dpo:t? Ensimmäisestäkö? En oo koskaan ennen saanu kahtena peräkkäisenä päivänä ovisplussaa (ihan selkeää siis). Nyt siis menossa dpo 8 ja mietin, koskakohan sitä vois alkaa tikuttelee niitä toisia testejä.... Missä vaiheessa te muut hätähousut alotatte?
Oireita mulla ei oo muuta ku jatkuva alavatsasärky, ja lämpö 37-37.1, rinnat on hitusen kipeät (normaalisti ei oo synnytyksen jälkeen enää ollenkaan ollu ovikseen tai menkkoihin liittyvää tissikipua) ja sit huvikseni koitin kohdunnapukkaa, ni en ylettyny kokeilee sitä. :O Se oli hävinny jonneki sinne ylös! Seksi maittaa, oon normaalia seksuaalisempi ku yleensä tässä vaiheessa kiertoo, ja valkovuotoo tulee norm enemmän... Voiskohan tää nyt olla Sitä..... :heart:
Muut jo synnyttäneet onko teillä rinnat kipeytyneet uuden raskauden yhteydessä? Mä joskus joltain kuulin, että ne ei välttämättä enää kipeytyisi...varsinki jos on imettäny pitkään (mä imetin 1v 3kk)
Sori omanapaisuus ja kohta varmaan alotan tikuttelun, vaikka onkin ihan idioottia näillä dpo:illa
Jos tällä kertaa saisin niit kuviakin sit liitettyy mukaan muiden tihrusteltavaks...
Plussatuulia kaikille! ++++++++++++++++