Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Hyppy, ehkä siellä voisi jotain pientä olla, kun oikeen tarkkaan tihrustaa... Mahdoton tehtävä himotestaajalla: odota pari päivää ja tee uusi, joo hankalaa!

Minäkin menin toisen PC:n tekemään vaikka olin päättänyt eilen etten tee. No viiva ei toki illasta paljoa vahventunut, mutta eikös se nyt ole normaalia? :ashamed: Yksi Alice enää on kaapissa ja sen kanssa on pakko odotella muutama päivä, kun en varmana tuhlaa testeihin enää senttiäkään. Kyllä mä luotan noihin mun viivoihi, ennenkin samanmoisia saanut ja ne hitaammin on tummuneet ihan tummiksi :)

Plussatuulia kaikille himotestaajille, minä uhkun ja puhkun puuuuuuuuuuh |O
 
Mut mä vaan kummastelen että miks ihmeessä se on niin hailakka JOS siellä jotain on. Noi testit on kuiteski herkimpiä. Ja menkat myöhässä 5 päivää! :(

Rixutin, varmasti vahvenee :) ei mullakaa esikoisesta päivässä tummunu miksikään eikä kahessa. Sitten vasta. :)
 
En. Tää oli stressitön kierto, eli ei ollu tarkotus ees yrittääkkään vauvaa. Ja sit se tämmösen stressin kuitenkin pukkas :stick:

Esikoisen aikaan nousi matalasti hcg. Mutta sain kyllä jo selkeen haamun viikko ku menkat oli myöhässä.
 
Monethan just meinaa, että herkillä ei oikeesti näy niin hyvin ja saman totesin itsekin, kun tein eilen herkkiä ja vähemmän herkän pc:n ja se vähemmän herkkä näytti paljon selkeämmin kuin muka herkät. Sama oli viime raskaudessa one steppien kanssa, sai oottaa viikko kaupalla ennen kuin sai tasavahvat viivat!
 
  • Tykkää
Reactions: Lilypie
Hyppy: tsemppiä ja toivotaan että tilanne selkiää suuntaan tai toiseen! Epätietoisuus on just se pahin...:hug:

Lilypie: Plussaahan tuo minun silmääni näyttää! Ihan selkeesti punainen toinenkin viiva! :heart:

Nyt on luvassa kuvamateriaalia tältä päivältä By ÄssÄ:

ensin innoissani dippasin tikun ja huomasin vasta että se oli ovistesti eikä raskaustesti :LOL:

Aijaa.com - ovistesti dpo12

sitten löysin First signal-merkkisen raskaustestin ja dippasin senkin ;)

Aijaa.com - First signal dpo12

kotimatkalla hain vielä "luottotestejäni" eli apteekin omia pari. ja pitihän 1 testata heti... testiajalla kuvattu :whistle:

Aijaa.com - apteekin oma dpo12
 
Viimeksi muokattu:
Lilypie tuo on kyllä niin identtinen sen mun ekan testin kanssa, jonka tein dpo 10. Vois varovasti onnitella jo :) Onnea! tee uusi testi huomenna? Jokaisellahan toki nousee hormoni erilailla, mutta mulle tuli seuraavana aamuna jo selkeempi viiva.

Onnea Ässälle kahdesta viivasta! Mullekin toi apteekin oma on sellanen luottotesti, sen kun tein ja sain kaksi viivaa niin uskoin viimein :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lilypie ja ÄssÄ5
Mä alan kuulkaas ihmiset olla aika paniikissa! Odotin et tähän projektiin menee monia kuukausia (viimeks 8kk) ja nyt taitaa olla kolmas kierto ilman ehkäisyy menossa, tosin ekalla vältettiin ovispäiviä.... Kääääääks! Teen aamulla uuden testin ja laitan kuvaa tai kerron jos menkat alkaa.... Kovasti vatsaa kramppailee... :/
 
Onnea Pamsku!!!:heart: ne ultrat on aina niin ihania kokea =)

tässä tämän aamun testauksen kuvamateriaalia, on noi Davidin testit muuten ihan peestä... apteekin oma kun on 25IU ja Davidin muka 10IU... apteekin omaan piirtyi tänään jo melkosen hyvä viiva Dpo13 ja Davidin testiin sellanen tihrustettava viiva (samasta pissistä dipattu)

Molemmat testit kuvattu testiajalla, jokohan tätä voi alkaa kohta kutsua plussaksi :heart:

Aijaa.com - Apteekin oma dpo13


Aijaa.com - David Dpo13
 
Lisäänpä minäkin oman lusikkani soppaan. Värikertymää vai jotain muuta? Ei ole dipattu aamulla, vaan iltapäivällä. Mun hcg nousee yleensä hitaasti, oireilen eri tavalla vrt. mitä "toiveraskautumis- kierrot".. nyt siis dpo10.

En tiedä sainko ees kuvaan tallennettua mitä paljain silmin näin - ja olisko tuo ihan sitä itteensä vai jotain haavetta punaviivaisten lasien läpi? :heart:





Ääh, nyt ku tarkemmin tuijottaa niin täytynee todeta että värikertymää vaan, väärässä paikassa.. :'(
 
Viimeksi muokattu:
Lämpsäsen nyt tännekkin vaikka tuosta nyt ei tiedä mikä on kun dpo 21 nyt tikutusten perusteella ja menkatki oli välissä ihan normaalit 5.12 oli menkat.. Oireiden alettua päätin testata ja tällasen sain apteekin testiin.

Aijaa.com - 11440468 tuossa noin 15min testi ollut


Aijaa.com - 11441383 tässä noin 5min

tuossa 5min kuvassa näkyy selvä apteekin oman vaalea viivanpaikka ja se ilmeisesti tummunut sitten testiajan jälkeen. tuota tekee joillekkin varsinkin ovulaation lähestyessä. kokeileppa tikuttaa ovista lähipäivinä. Sulla kuitenkin kp10. kohdun ulkoinen antaa yleensä hyviä viivoja ja ihan normaaliin aikaan jos oikein muistan ja hormonit saattaa nousta aivan hurjalla vauhdilla ainakin verikokeissa. Joten luultavasti ei ole kyse siitä. Korjatkoon jos olen väärässä tuon hormonin nousun suhteen kohdun ulkoisessa. muistan jonkun kirjoittaneen tuollaista tällä palstalla nyt kuluneen puolen vuoden aikana.
 

Yhteistyössä