Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Jardin Tuossa viimeisimmässä ei oikein hyvin näy..kun läppärin näyttöä käännän taakse niin silloin näkyy tosi tosi haalee viiva. Kyllä mää edelleen suosittelen sua tekemään pregcheckin. Ovat halpoja ja hyviä! :)

Minnah88 Kylläpä siellä jälleen punaviivanen kurkistelee! :heart: Onko sulla siis tietoo et paljonko viimeisin hcg on ollut ja milloin se siis on otettu? Toivotaan että viiva tuosta lähtee hienosti vahvistumaan! :)

Pele Hui! En nyt sanoisi vielä plussaksi..kovin kovin haalee se on. Enkä uskalla testata uudestaan! Pelkään niin joutuvani pettymään ja kun oireetkin oikein vyöryy päälle...niin en kai voi luottaa enää mihinkään jos nyt ei tulekaan sitä plussaa! :ashamed:

Täytyisi siis lähteä kauppaan ostamaan lisää pregcheckejä..Jospa uskaltaisin illalla testata! On se vaan hirvee pettymys ellei näy selkeempää viivaa! :headwall:
 
Kertokaa enempi testanneet, saako noihin pregcheckin liuskatesteihin helpolla viivanpaikan näkyviin? Mulla tänään semmonen, aiemmin en ole mitään saanut niissä näkyviin, muutaman olen niitä dipannut.

Toiveikkaana täällä.. :whistle:
 
Jardin: Kyllä sielä jotain pilkottaa :)

Minalo, mä sitten tänään ottelin kuviakin, vaikka kovin turhalta tuntui kun en tiedä näinkö yhtää mitään :D Ylin ovistesti, keskel daavid ja alin Pc.. Otin kuvan 15 minuuttia testauksesta ja toi ovistesti haaleni tosi paljon, oli paljon vahvempi heti.. Mutta tuota mitä tos kuvas on, niin en ovista bongailleskaan saaanu aamuisin.

katso liitettä 18752

Mä näin luonnos tossa PC:s muka jotain, tuntuu kyllä et silmät kattoo jo kieroon, kun noita tulee niin tihrustettua!!! tänään siis Dpo 8-10... Joten sanokaapas nyt mulle suoraan, että olen aivan hullu ja voisin testata seuraavan kerran vasta su tai ma!! :D
 
Viimeksi muokattu:
Mun ei oo mahkuja niitä PC:tä saada, ei oo lähellä mitään mistä niitä sais ostettuu..
Missä vaiheessa kannattais digi tehdä, et sais siihen raskaana-tekstin, onko kokemuksia? Yks polttelee tuolla kaapissa.
 
Pölö Ei täälllä kukaan ole hullu! Tai sit yhtä hulluja kaikki! :D
Mun silmiin ei kyllä näy mitään noissa sun r-testeissä..ehkä aavistus viivanpaikkaa mut väriä en kyllä nää. Mut jos sulla on vasta dpo 8 esimerkiksi niin ei kait siellä vielä voi näkyäkään! Testaat tietty heti huomenna uudestaan! ;)

Jardin Mä oon saanut digillä sen raskaana 1-2 viikkoa dpo 12 tai 13 paikkeilla. Sillon on ollu selvästi näkyvä viiva pc:ssä ja apteekin omassa. Kauheen vaikee sanoo et milloin se kannattaisi tehdä. Sanoisin, että luotettavan tuloksen saa kun tekee sen oletettuna menkkojen alkamispäivänä aamupisusta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pölö-
Kai se riippuu vähän hormoonin nousustakin, että kuin nopsaa se nousee. Itellä nousi kai sitten tosi nopsaan kun dpo9-10 oli jo suht selvä "plussa".. Saa nähdä tuleeko tänään digejä postissa, sit mäkin varmaan testaan jo sillä! Tänään ois pitäny menkkojen alkaa. =)
 
jardin Onnea paljon! :heart: Siinä se nyt on. ei tarvitse miettiä viivojen vahvuuksia!

Tänä aamuna oli tunne että ei täällä mitään tärppiä ole käynyt ja vessassa käydessä oli pikkarisuojassa ruskeaa... No nyt seuraten onko täti tulossa jo nyt vai... laskurin mukaan olisi vasta 3+2 eli ei vielä pitäisi tädinkään tulla... Oireet ei ole kadonnut ja tänään tissit suorastaan kihelmöi ja on tod.arat. Ammupuuron söin (en yleensä heti aamulla pysty syömään) ja nyt jo pitää syödä. siis heräsin 10.30, söin 11.00 ja nyt kamala nälkä.
 
n. 10-15min

..ja n. 50min..


Kontrastaja kovasti säätelin..jos NYT dpo9(ehkä)..näettekö tekin tuossa alemmassa kuvassa haaleaa punaviivasta?..:)VAIKKA ei tullut näkyviin tulkitsemisajalla, miulla hieman toiveet herää, koska ei ole aiemmin PC:n testi näyttänyt mitään nega kierrolla, korkeintaan valkoisen viivan paikan..jos jotahin muuta näkynyt, on ainahin ollut tärpin yritystä.

..mutta lämmöt vaan 37C..:|..jotenhin luulen, että miun progesteroni tasot ei riitä raskautta ylläpitämään..
 
Viimeksi muokattu:
Tänään kp23/28, dpo ei varmaa tietoa. Oviksen oireet oli 1-2.5 aika varmasti :) Eilen oli tosiaan limaista, vaaleanruskeaa vuotoa. Sitä tuli vaan pyyhittäessä ja vain parilla kertaa tuli. Tänään hätäpäissäni tein Pregcheck liuskatestin, en edes muista testin vahvuutta?

Laitan nyt kuvia tähän, ensi vilkaisulta en nähnyt testissä yhtään mitään. Testin kuivuttua olin näkevinäni haalean haalean viivan, kännykän kameralla en oikein saa tallennettua.. Mutta sanokaa toki näättekö yhtään mitään? :) Voihan se olla vaan viivanpaikka... Säätäisin kontrasteja jos osaisin :D














Mites muilla? Onko muita aamutestaajia? :) On tää jännää touhua!! Laittakaas kuvia tulemaan ;)
Siulla varmaanhin aika samat dpo:t kuin miullahin 8-9?:wave:..miun testit tuommoisia myös, siksi kovasti kontrasteja säätelin, että sain sen aivan hailukan punaviivan näkyviin - ei toisn tullut tulkitsemisajalla, vasta 50min päästä.

Yhden kuvasi kontrasteja säätelin..ja viivanehan siellä on, saakoon punaväriä kylkeensä pian.:heart:

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tinker_
jardin Onnea paljon! :heart: Siinä se nyt on. ei tarvitse miettiä viivojen vahvuuksia!

Tänä aamuna oli tunne että ei täällä mitään tärppiä ole käynyt ja vessassa käydessä oli pikkarisuojassa ruskeaa... No nyt seuraten onko täti tulossa jo nyt vai... laskurin mukaan olisi vasta 3+2 eli ei vielä pitäisi tädinkään tulla... Oireet ei ole kadonnut ja tänään tissit suorastaan kihelmöi ja on tod.arat. Ammupuuron söin (en yleensä heti aamulla pysty syömään) ja nyt jo pitää syödä. siis heräsin 10.30, söin 11.00 ja nyt kamala nälkä.
Me mennäänhin sitten samoissa jos miun ovis ollut silloin kun luulen - rv3+2/dpo9(mahdollinen)ja tisuja kihelmöi, kutisee aivan ja välillä kuumottelee..eipä muita oirehia - nyt tälä erää.;)
Ei täti sinne enää löydä..huuuus:stick:..tulee ihuna+tilalle:heart:
 
Nyt on kauppareissu kaaoksessa suoritetu ja mukana tukkupakettitestejä palattu kotiin :D

Tässä ois kuva testiajan sisällä eilinen pp10 aamu ja tämän päivän pp11 päivä:



Ja tässä taas n5min testiajan jälkeen:

Tämänkin jälkeen toi on hitusen tummunu. nyt vaan mietityttää toi kun testiajalla kuitenki jäi niin hailuraks.
 
Onnea Jardin plussasta!! :)

Tähtitomu sulla kans ihan selkeät viivat!! :)

mur-mur oot mun pelastaja, siis kun nyt joku muukin näki "jotain" noissa mun testeissä :D Jännäillään siis samaan aikaan :)

Hitsit mua ärsyttää! Tänään piti tulla testejä postissa, mutta eipä tullut...En pääse testailemaan:kieh:Mikä on varmaan toisaalta ihan hyväkin... :D Enkä raaskis mennä ostamaan kaupastakaan testejä kun netistä tilasin niin monta... Eli ei auta kun odottaa viikonlopun yli, saa nähdä maltanko.. Tuskin :D

Ihanaa kun meitä on täällä nytkin monta samassa tilanteessa olevia, tosi lähekkäin menee plussaukset osalla ja toivotaan, että mahdollisimman moni pääsis mukaan! Omalla kohdalla en kyllä usko millään, että olis vieläkään tärpännyt. Mitään oireita ei oikeastaan. Alavatsaa on vihlonut vähän ja sitä vuotoa oli eilen niukasti. Ei muuta. Mutta on tää testailu sen verran jännää puuhaa kuitenkin ja kiva kun on tämmönen ketju olemassa :)
 
tinker_, on tää vähän turhankin jännää. ja jäänitystä lisää toi minun viivan ees taas seilaaminen. Tein tässä edellispäivänä tälläi päivä testin ja se oli yhtä vahva kun nyt toi tämän päivänen. Sit eilen se oli noin heikko aamusta ja nyt taas noin vahva päivällä.. ota tästä nyt sit selvää :D
 

Yhteistyössä