Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tänään kp23/28, dpo ei varmaa tietoa. Oviksen oireet oli 1-2.5 aika varmasti :) Eilen oli tosiaan limaista, vaaleanruskeaa vuotoa. Sitä tuli vaan pyyhittäessä ja vain parilla kertaa tuli. Tänään hätäpäissäni tein Pregcheck liuskatestin, en edes muista testin vahvuutta?

Laitan nyt kuvia tähän, ensi vilkaisulta en nähnyt testissä yhtään mitään. Testin kuivuttua olin näkevinäni haalean haalean viivan, kännykän kameralla en oikein saa tallennettua.. Mutta sanokaa toki näättekö yhtään mitään? :) Voihan se olla vaan viivanpaikka... Säätäisin kontrasteja jos osaisin :D














Mites muilla? Onko muita aamutestaajia? :) On tää jännää touhua!! Laittakaas kuvia tulemaan ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hienoja haamuja monella näkyvissä!! Carolina30+ Minä näin kaikissa testeissäsi haamun =)

Itse hätähousuilin eilen kp 24/28 ja tyylipuhdas negahan sieltä tuli. Nyt on kyllä kaikki oireetkin kadonneet että ehkä tuolla negalla saatiin mielikuvitus kuriin :D
 
Viimeksi muokattu:
Minnah88 näkyy kyllä ihan selkeesti :) Toivotaan, että pysyy ja vahvistuu!! Onko tuo taas pregchekin testi? Mikä noissa liuskoissa on se vahvuus? Kun löysin tosiaan yhden tuollaisen kaapin perältä, mutta en muista vahvuutta :D

Luis millä merkillä testaat?
 
Äh mä oon hermona :D Nyt kun katoin tarkemmin noita mun testikuvia, niin tuossa kolmannessa kuvassa näkyy selkeimmin se mitä näin. Etenkin kun säätää näytön valotusta vähän hämärämmälle. Tuolta se testi näytti eniten mun silmissä. Näkeekö kukaan siinä mitään? Onko noissa pc liuskoissa viivanpaikkaa?
 
Tinker monethan on sanoneet että ne 10 vahvuset on huonompia kun PC. Että PC on näyttänyt aikasemmin. =) Sen takia en itse edes koittanut muuta. Ainakin jos meinaat Sofi One Step-testejä. =)
Plussatuulia Välli toivoo, kevään kunniaksi!!!!!!! :heart: :rolleyes:
 
Näkeekös kukaan mitään testissä? Ylempänä on vanha o-testi, vähän antamassa osviittaa missä kohtaan huomasin jo eilisestä testistä viivanpaikan... Tänään kp27/27-33, mahassa kipuilee ja nippailee vähän eri tavalla, kun yleensä ennen menkkoja...



Voi, kun nyt olis jotain...:popcorn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28452053:
Pippuri miten ov:n kanssa kävi, löysitkö sen? =)
En löytäny :headwall: mutta o-testit näyttää kokoajan tummaa viivaa, ei oo haalennu mihinkään mutta ei voi luokitella plussaksi. kp21 oli tummin viiva, ja ku sitä värisuoraa kattelee niin olettaisin että jos se on ollu niin sillon mutta en oo saanu sitä tikkuun asti :kieh: mutta oottelen nyt tätiä ja tikuttelen taas ens kierron.. mutta kyllä se täytyy varmaan dipata ihan vaan dippaamisen ilosta :LOL:

Ja tänään siis kp29 ja viime kierto oli tasan 30. mutta eipä oo oloja että ois täti vielä tulossa, alotin terot kans tähän kiertoon ja tänään oli teropäivä 5. että jospa se täti tulis viikon päästä vaikka..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä