Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

..et ehkä mitenkään;)..jotkut vaan on jääräpäitä:whistle: ja toisia ei asia edes kiinnosta niin paljoa..minä olen itse henk koht hyyyyvin kiinnostunut kaikesta, mitä miussa tapahtuu..jos lukupäätä olisi ollut enempi, olisin varmaanhin lääkäri/tutkija sellainen tai vaikka patologi.:D
Mä oon kans... Ehkä vähän liiankin kiinnostunut tietämään mitä mussa tapahtuu ja tarkkailen jopa liikaa.

Ja mä olen sanonut muuten kans, et patologi vois olla mielenkiintoinen ammatti, vaikka tosiasiassa ehkä aika yök, mut mielenkiintoinen. Nooh, ei munkaan päällä olis patologiksi luettu, että...
Tutkiskellaan sitten vaan ihan itseä.:)
 
Miullahin reagoineet vain VAHVAAN LH-piikkiin, eli testiviiva ollut tosi tumma silloin.=)
Mitähän tuo noin vahva LH-piikki sit tarkoittaa? Onko semmonen vahva piikki ihan normaali vai irtoaako sieltä monta munasolua kerralla vai mitä.
Mullahan ei oo koskaan ennen r-testit reagoineet. Nyt oli ekakerta ja tässä kierros tuli ihan oikea r-testi plussakin. Oviksesta laskien selkee viivanen (haamuksi kai vielä lasketaan), mut kamerakin selvästi tallensi vaalenpunaista. Niin siis 3+2 tai 3+3 rv:lla oviksesta laskien näkyi ja sit seuraavana päivänä jo ihan selkeesti.
Mulla tuo o-testin testiviiva ei ollut kyllä kovin tumma tai yhtä tumma, kun kontrolli silloin oviksen aikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Toinen kuvatus vielä samasta dippauksesta..jotain siihen tuli näkyviin..kuva otettu noin 20 min. kohdalla..

VEiHoQ - Image - Aijaa.com

Sit vielä täysin kuivuneena:

OCyfDX - Image - Aijaa.com

Näkeekö kukaan muu mitään?! On tää epätoivoista touhua kun sitä vaan toivoo niin kovin..Pitäis mun kyllä jo oppia et tässä vaiheessa testiin kuuluis tulla enemmän punaviivasta näkyviin. :(

Pölöööööö Oletkos testailluuuut??! ;) :p
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo kyllä siellä vaan viivasta näkyy. Kumpa sais paaaljon punaväriä. Onko sulla mitkä dpot? =)

Ite odottelen huomiseks digejä saapuvaksi. On ollut niin kauhee pahoinvoint/pyörrytys tämän päivän että sängyssä on mennyt päivä. Huhhuh! :x:heart:
 
Helou..

Oispa niin kiva itekki dippailla : / kp28 ja ovistakaan en saanu bongattua niin en taida edes viittiä alottaa, oottelis vaan että täti kurvaa ja kattelis sitte taas.. |O

Hienosti on viivan poikasia taas täällä näytillä.. kiva tihrustaa muitten testejä tähän tylsyyteen :rolleyes:
 
mur_mur ajattelin, että valitettavasti on niin hentoinen viiva. Mulla on tosiaan VASTA dpo7 mutta olis kauhian kiva kun se viivanen olis jo vahvempi. Tiedän, liian aikaista. :) oon niin hätähousunen.
Hikoileks sääkin? Mulle tulee hikinen fiilis piennimmästäkin. Yleensä olen kovin viluinen....voisko olla merkki? Hih! Kyl o sit nii jännää. :popcorn:
 
MiNalo kyllä varmaan ylihuomenna on jo vahvistunut :)

Mulla olis tänään kp22/28 ja oireita ei ole.. Ovistakaan en tikuttanut, mutta aika varmasti se oli 1-2.5. Ruskeaa limaista vuotoa tuli tänään pyyhittäessä, sekin tosin loppui jo. Oispa se sitä kiinnittymisvuotoa, mutta en usko kun en oo havainnu aiemminkaan sellaista, tosin en oo kytännytkään näin tarkasti :D Huomenna pitäs tulla testejä postissa, tilasin mammaksi.fi sivulta herkkiä testejä. Onkohan ne minkälaisia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28447545:
siinäpä se haalistumaan lähtenyt viiva :(

Arvon raatilaiset nyt apuja:
a)Onko biocard testi hyvä, huono, aivan paska?
b) millään muotoo verrattavissa PC:n testiin, ei tietty suoraan mutta jos jollain on molemmista kokemusta miten on nämä on reagoinu?

Tietty noi PC:t on kuivunu ja tämä ei mut mut :D

isäntä haki mulle tänään testin eikä mikään PC kauppa ollu auki joten haki apteekista tollasen biocardin.

Reilun kahden tunnin (nyt siis pp10 ilta liruista) pidätyksellä näin:
X13xdJ - Image - Aijaa.com
kWchF7 - Image - Aijaa.com
OJ7B50 - Image - Aijaa.com
 
Tähtitomu Ei ole kokemusta tollaisesta testistä itsellä. Haalea viiva siellä näkyy kyllä! Mutta tosiaan kuten itsekin sanoit niin ei noita voi mitenkään verrata keskenään..On vieläpä nii-in erilaiset testit kyseessä! Jospa saisit huomenna dippailtavaksesi sen PC:n niin sitten päästään vertailemaan! Ja puhaltelen täältä reilusti punaväriä siihen tulevaksi!! +++++++:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Tähtitomu - oliko testisi tällainen:
Nordia Health & Hygiene Ltd. - Diagnostic test, medical test, blood test, rapid test, crp test, point of care, poc, food safety, food hygiene
..punaistahan sieltä pilkottaa:)

Uskon, että on luotettava jos tulkitsit tuloksen ohjeissa ilmoitetun ajan sisään..oliko se 5min?

Heilanga - taitaa miun hikipuuskat olla muusta johtuvaa, kui tärpistä..se akan kutale tulollaan:vampire:

Jardin - OI, ihuna punertava haamuinen.:rolleyes::heart:

MINalo - voi kunpa tuo punaviivanen nyt vahvistuis.:kiss:

Minnahh - viivanen siellä jo noin aikaiseen näkyy, onko livenä ihan punaistahin?
..viivaselle vahvistumista:heart:


ON..lämmöt vaan 37C..mutta alavatsaan juilii ja vasenta nänninpihaa kuumottelee kummasti:whistle:
..huomenna dippailen jos posti tuo testejä.

 
Viimeksi muokattu:
Mitähän tuo noin vahva LH-piikki sit tarkoittaa? Onko semmonen vahva piikki ihan normaali vai irtoaako sieltä monta munasolua kerralla vai mitä.
Mullahan ei oo koskaan ennen r-testit reagoineet. Nyt oli ekakerta ja tässä kierros tuli ihan oikea r-testi plussakin. Oviksesta laskien selkee viivanen (haamuksi kai vielä lasketaan), mut kamerakin selvästi tallensi vaalenpunaista. Niin siis 3+2 tai 3+3 rv:lla oviksesta laskien näkyi ja sit seuraavana päivänä jo ihan selkeesti.
Mulla tuo o-testin testiviiva ei ollut kyllä kovin tumma tai yhtä tumma, kun kontrolli silloin oviksen aikaan.
Voi, en osaa kyllä vastata tuohon että mistä johtuu tuollainen vahva LH-piikki?

Munarakkulan puhkeamisen käynnistää aivolisäkkeen LH-hormonin erityshuippu, joka tapahtuu noin puolitoista vuorokautta ennen ovulaatiota.


..kun siis LH nousee tarpeeksi korkeaksi, munarakkula puhkiaa - tuossahin arvossa kait eroja, niin kuin monessa muussahin(proge, FSH, HCG jne)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28451107:
Ok - tuosta testistä oli vähän huonoa palautetta jossahin palstalla, googlettamalla löytyy.
Lähinnä, että näyttänyt huonosti tärpin kun muuta testit jo selkeää viiivasta.

Kokemuksia R-testeistä pinosta(Vauva.info) 24.11.2011:
En suosittele Yliopiston apteekin biocard raskaustestiä. Antoi mulle aivan onnettoman haamun, oikeastaan vaan viivanpaikan sinä aamuna kun kuukautisten piti alkaa. Ja sekin haamu näkyi oikeastaan vasta testiajan umpeuduttua. Tein testin aikaisin aamulla, totesin negaksi ja menin takaisin nukkumaan. Herättyäni parin tunnin päästä siinä näkyi hailea plussa. Joten ryntäsin apteekkiin ja ostin apteekin oman testin, siihen tuli päiväpissasta välitön ja vahva plussa.


Mutta parempi kai se noin päin, kuin että näyttäisi turhaa viivasta, vaikka ei tärppi olisikaan käynyt..eikö?:)
 
totta, sanoin kyllä miehelle ettei tuo kun on niin outo enkä oo moisesta kenenkään kuullu puhuvan mutta sehän oli kyselly siellä henkilökunnalta ja ne oli vakuutellu hyväksi. no tottamaar vakuuttelee kun ei kaupaksi mene :D No huomenna haen tuttuja turvallisia PC:n testejä:p
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
mur mur kyllä se punertava on, ja kuivuneena jo tosi selkeästi näkyy.. Mitenhän sitä malttaa olla testaamatta aamulla :D
Voisiko olla, että viiva on noinkin vahva näin pienillä dpoilla, jos edelliset hormoonit ei kerenny ihan nollille mennä vielä.. Huomenna saan tietää paljonko ne oli nyt viime mittauksessa.. Saattaavat ihmetellä, jos ne lähteekin nousuun ;)
 

Yhteistyössä