Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Pölö- Tervetuloa takaisin reissusta! Ja ennen kaikkea, tervetuloa piinailemaan! :D Toivon niiiin sulle sitä plussaa. Ja hyvä et oot hyvin "varustautunut"! ;) Jaahan sitten vaan kaikki dippaukset tänne meillekin! :)

Mulla on tänään dpo 9 ja tippa linssissä..oireet sen kuin vahvistuu mutta testissä ei näy häiväystäkään toisesta viivasta..Lienee siis PMS-oireita vaan. Voi että miten kovin toivoinkaan plussaa tässä kierrossa! :'(
Kuvassa tänä aamuna ja nyt iltapäivällä tehdyt testit..
N3vVjG - Image - Aijaa.com
 
PiipaKaa - anteeksi..en nyt oikein pysynyt kärryillä kun luin tuon tekstisi:ashamed:

Siis kysyit: reagoiko minulla R-testi ovikseen?..vastaus - Kyllä.:)
..silloin kun todella vahva viiva O-testissä, on David herkkä lluska näyttänyt sellaista punaista, puolikasta viivaa.
..tai itse asiassa - EI tarvitse edes olla ovulaatiota, vaan LH-hormoni jos koholla vahvasti(loppukierrolla, PCOS)R-testi siihen ragoi.

..ja vastaavasti O-testi voi antaa osviittaa tärpistä.
Ulkolaisilla sivustoilla siitä juttuahin, että dpo12 tasavahvat viivat O-testissä, ennustivat raskautta.
Pee On A Stick ~ OPK's as HPT's
(tuolla kuvissa vain 25mIU/ml R-testikin näytti dpo11 jo haamusta)

((muoks))
luin juttusi uudestaan ja nyt lamppu syttyi mullahin!:D..voi minnuu onnetonta:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt ilmoittautuu hätähousujen hätähousu. Dpo on vissiin vasta 6, mutta tietenkin olen jo testaillut. Tänään sain sellaiseen sofi one step liuskaan jonkin sortin viivasen, mutta kun siinä oli taas niitä lommoja tein toisen. Tässä olis kuvaa tiirattavaksi. ynZmr1 - Image - Aijaa.com Tämä on siis se ei lommoinen. Laitan nyt vaikka sen lommolaisen tähän perään. Siis tämä kuva kuivahtaneesta. E0fwxS - Image - Aijaa.com
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
MiNaLo: Älä vielä luovu toivosta!! Mulla dpo10 (laskureiden mukaan) todella täysin nega ja vielä monella testillä. Tuli silloin viikonloppu hieman hummailtua, koska en uskonut enää plussaan :ashamed:...
Sitten dpo13 pärähtikin plussa heti testiajalla, onneksi en ollut aamulla röökiä sytyttänyt (olen aina lopettanut plussaan). Eli ei sulla välttämättä vielä mitään näy, vaikka olisitkin raskaana!! Riippuu tietty myös kierrosta, mulla 29pv.
Pidän peukkuja pystyssä, että vielä plussaksi muuttuu ja mielellään vaikka huomenna!

T: Alexa ja Olio 7+3
 
Alexa Kiitos kannustuksesta..mut aina tärpeissä on näkynyt haamua jo dpo 9, joten siksi oon jo heittäny kirveen kaivoon! :/ Toki on tässä se mahdollisuus et oisin arvioinut oviksen ajankohdan väärin ku en tikutellut..Mut kyllä parin päivän sisällä pitäis alkaa näkyä jotain jos on näkyäkseen. Tää on vaan niin hemmetin turhauttavaa! Mietin et missä vika kun niin selvästi ovuloin ja ajotuksen pitäis olla kohdillaan mut ei vaan kerta kaikkiaan tärppää! :'( Musta tuntuu et oon pyöriny tällä palstalla ihan liian kauan jo.

Heilanga Molemmissa näkyy tosiaan haaleat viivat..väristä en ole ihan varma kumminkaan..Jotenkin tuossa lommottomassa näkyy punertavaa, mutta ihan kuin näkisin myös valkoisen viivanpaikan. Tosiaan pinet on dpot joten aikaa punaviivan saamiseenhan sulla on! Toivotaan että jo parin päivän päästä näkyisi ihanaa tulosta! :)
 
Jardin Kyllä minäkin tuossa haalean viivan näen. =) Mikä kp sulla olikaan menossa?

Mites Carolina30+ ja läkerol? Teillä taisi kierto olla aikalailla samassa vaiheessa kuin mulla, onko millaisia oireita? Ja joko olette harkinneet testaamista? :D

Näin iltaa kohti alkaa tulla taas rinnat kipeeksi, väsyttää ja metallinen maku suussa. Kaupassa käydessä tarttui testi mukaan mutta mietin vielä pitäisikö yrittää malttaa mielensä pari päivää. Huomenna vasta kp 24/28.
 
Minalo: Kiitos kiitos, enköhän jaa :) oon ollu kyllä jo noista tän päiväisistä testeistä ihan pölö :D Joten saas nähdä kuinka hölmöksi sitä vielä menee :D Mutta mutta, aivan niinku olisin jotain nähny tos sun ylemmässä kuvassa :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Heilanga - samanmoiselta omatkin dippaukseni näyttäneet, kuin siulla - tänään miulla dpo7-8..vahvistumisia viivaselle:heart:

Näen minähin tuossa ensimmäisessä, lommottomassa punertavaa.:)

miss_piggy - alkio voi löytää jo hyväisen kiinnittymispaikan niinkin aikaiseen kuin dpo4-5..monesti vaan menee kyllä pidempään, tuo mainitsemasi 7-10=)

Miulla ollut pari, kolme aikaista kiinnitymistä ja kuumeilun alussa 2009 yksi ainahin dpo9(näin melko varma olen)

MiNalo - kovasti toivoisin siulle nyt sitä 9kk kestävää tärppiä.:kiss:


ON..täällä nännit niiiiin herkilläääää!!!:whistle:ja turvottaa kovin, päätähin särkee ja hiukan huimasi tupekilla käynnin jälkeen:$(mutta on matalapainetta kyllä ilmassa)..lämmöthin vielä dippasi pikkasen ylemmäs: 37.1-->37.5!:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo ja Heilanga
MiNalo kyllä mä siellä jotain nään..... :)

Tää hölmö mittas aamulämpöjä... :D mulla normi lämpö alle 36, mut nyt oli 36,5. Ei sais yhen pv:n perusteella tehä johtopäätöksiä, mut kyllä se toivo vaan nostaa päätään, varsinkin kun edellisessä testissä olin jtn muka näkevinäni :D
 
Annni: kyllä siellä haamua näkyy!

MiNalo: kyllä miekin nään haamulaisen, varsinki tuossa viimisimmässä kuvassa.

Mun rfsu näytti samanlaista haamuviivaa ku eilen aamulla, david taas jotain muttei oikeestaan mitään. Tai ehkä jotain pikkuhaamua muttei mitään selvää. Hermostuttavaa! Pitää vielä päiväpissasta david tehdä, päiväpissasta saan aina paremmat haamut ku aamupissasta.

Ja edelleen vaan mietin miks pitää näin helkkarin aikaisin aloittaa AINA tämä testailu :D menee rahat ja hermot :)
 
  • Tykkää
Reactions: Annni
PiipaKaa

Siis kysyit: reagoiko minulla R-testi ovikseen?..vastaus - Kyllä.:)
..silloin kun todella vahva viiva O-testissä, on David herkkä lluska näyttänyt sellaista punaista, puolikasta viivaa.
..tai itse asiassa - EI tarvitse edes olla ovulaatiota, vaan LH-hormoni jos koholla vahvasti(loppukierrolla, PCOS)R-testi siihen ragoi.

..ja vastaavasti O-testi voi antaa osviittaa tärpistä.
Ulkolaisilla sivustoilla siitä juttuahin, että dpo12 tasavahvat viivat O-testissä, ennustivat raskautta.
Pee On A Stick ~ OPK's as HPT's
(tuolla kuvissa vain 25mIU/ml R-testikin näytti dpo11 jo haamusta)

((muoks))
luin juttusi uudestaan ja nyt lamppu syttyi mullahin!:D..voi minnuu onnetonta:whistle:
Joo, kun ihan kun olisin jostain aikaisemmasta ketjusta lukenut tuosta, et kerroit r-testin reagoineen ovikseen ja mulle väittää moni, että ei voi. Oot varmasti silloin ollut jo raskaana. Joku selitti siinä samassa ketjussa, että nainen voi raskaana ollessaankin ovuloida. Sillä sit selitti sen oikean ovisplussan.

Mut joo, mulla siis sen OIKEAN oviksen aikaan tuli tämmöset viivat
28Ig7k - Image - Aijaa.com
Eihän tuo r-testin viiva mikään kamalan selkeä ole, mut silmin näkyi paremmin ja kameraankin tallentui.

Mitenhän sitä sais jotkut uskomaan, että r-testi TODELLAKIN voi reagoida ovikseen.
 
Tähtitomu Kyllä onpc:n liuska kyseessä.

yöperhonen Uutta testiä kehiin!!? ;)

Annni Selvästi nään viivasta alemmissa testeissä! Tuo testi kun ei ole edes kovin herkkä niin uskaltaisin varovaisesti sua onnitellakin! :)

Jardin Se Davidin testi vaikuttaa olevan kyllä ihan surkea..Muut testit taitaa näyttää jo selvää viivaa ennenku se rupee edes haamuilemaan! Kuulostaa hyvältä kun kerran oot saanu jotain näkyviin sinäkin sillä rfsu:n ei niin herkällä testillä! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Annni
Joku jo kyseli minun testauksista ja olen eilen testannut davidin, mutta en oikein nähnyt siinä mitään tai sitten viivanpaikka tai niin heikon viivan etten vielä usko mihinkään. Oireina on nyt kauhea palelu illalla, päänsärkyä, alaselkä kolmatta pvää kipeä, juilii/jomottaa alamahaa(menkkamaisia jomotuksia),flunssainen olo, väsy,nälkä,pissattaa,kamala turvotus... En oikein tiedä mikä dpo olisi menossa, mutta melkein viikko olisi vielä normi menkkojen alkupvään. eli normisti nyt olis 3+1 vasta eli ei pitäisi näkyäkään mitään, mutta kun ovistuntemukset ja liumat oli jo aiemmin niin en tiedä näkyisikö vai ei... Ehkä testaan vielä jos saan pidäteltyä tarpeeksi pitkään :LOL: Laitan kyllä kuvaa jos jotain kuvattavaa on....tai ehkä yritän kuvata tuon eilisenkin...
 
mur-mur tein muuten vesitestin noilla sofi testeillä. Ikäväkseni huomasin, että se heittää heti sen viivanpaikan siihen näkyviin. Ainut ero oli, että siinä ei ollu tippaakaan punaista ja että se ei jäänyt siihen kovin pitkäksi aikaa. Itse kun kerkesin jo innostumaan kun sain selvän viivanpaikan siihen lähes heti. Pöh! Laitan tähän vielä aamun tuloksen. Luva on otettu 6min kohdalla. :) GUvBFb - Image - Aijaa.com
Valitettavasti kuivana siinä näkyy juuri ja juuri jotain.... :(
 

Yhteistyössä