Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Välli..hiuksethin pystyssä..voi kiitos ihuna:kiss:
..siitä plussastahan olisi vielä pitkät, epätietoisuuden päivät edessä, että terve pikkinen lopulta sylissä.

Hurjaahan sitä on enää yrittää..toiveilis vaan..vaikka eipä tässä enää yriteltykään ole, niin harvoin minua haluttaapi lempiä..ja muutenhin, mieheni sai sellaisen kolauksen siitä -09 kesk.keskenmenostani, että luovutti sen jälkeen tyystin yrittämisen/haaveilun..:|
 
Viimeksi muokattu:
Välli..hiuksethin pystyssä..voi kiitos ihuna:kiss:
..siitä plussastahan olisi vielä pitkät, epätietoisuuden päivät edessä, että terve pikkinen lopulta sylissä.

Hurjaahan sitä on enää yrittää..toiveilis vaan..vaikka eipä tässä enää yriteltykään ole, niin harvoin minua haluttaapi lempiä..ja muutenhin, mieheni sai sellaisen kolauksen siitä -09 kesk.keskenmenostani, että luovutti sen jälkeen tyystin yrittämisen/haaveilun..:|
:hug: Toivoa silti on. :heart:
Itse juuri otin tatuointitekstin "Never lose hope" joka kuvastaa hyvin kaikkea mitä on pitänyt käydä läpi. Ei siis samassa asiassa kun te, mutta silti. :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Tässä tiirailtavaksi yksi kuvanen tulkitsemisajalla 10min..

..itse näen siinä aavistuksen haaleaa punaviivaa..enempää ei näillä dpo:illa voisi näkyäkkään - dpo6(tai dpo7)..

..n. 23 min kohdilla punaviiva tuli sel-väs-ti näkyviin ja olin että Jippiiii!!!..sitten se yllättäin hävisi?:O..reilusti tulkitsemisajan jälkeen n. 40min jotahin punertavaa enää aavistus, laitan kuvaa myöhemmin..

Testinä One Step 25mIU/ml(Perhoset-firman)
 
Viimeksi muokattu:
Pikkuinen hätähousu olen kyllä minäkin, mutta nyt jotenkin ihan ihmeissäni. Vuoto oli 17.4 ja oviskivut ja oireet 27-28.4 ja nyt kahtena yönäkin herännyt tissikipuun ja ihankuin nännipihat olisi suurentunut, heikottaa/huimaa, väsyttää, oksettaa eilen ja tänään, närästää jo noin kolmatta päivää ja välillä on kuin olis pala kurkussa, aamun ovistesti vahvistunut... Miten luulette olisiko jo mahdollisia oireita vai kuvittelenko nyt vain... En ole edes laskenut dpo:ita kun en testannut ovista vielä kun ne limat ja kivut tuli (ei ollut testejä) ja nyt vasta kp 20-21 ja vko 2+6 ja oviksesta laskuri näytti 3+3?
 
Carolina30+ :Kiva kun joku muukin menee samoissa! :) Olin bongaavinani oviksen myös 27-28.4. Ainut vaan että olosuhteista johtuin pupuiltiin ainoastaan 25.4.
Nyt kuitenkin olen kehittänyt oireita itselleni, närästää, kahvi tahtoo potkia takaisin ylös, väsyttää, rintoja kivistää.. :stick:

Milloin ajattelit testailla? =)
 
Carolina30+ ja Karkki81 mulla melko samat, vuoto alkoi 17.4, ovista tikuttelin ja vahvimman viivan sain 1.5. Nännit oli kipeät heti oviksen jälkeen, ja nyt myös sivut ovat kipeytyneet. Lisäksi valkovuoto on yltynyt tässä parin päivän sisään, niin että kuleksin pikkarit märkinä. :D

Mahaa nippailee, ja paineen tunnetta, mutta saattaahan tuo merkitä muutakin..
Oireita tietysti on, kun niitä toivoo! :LOL:

Loppuviikosta meinasin kyllä jo testata..
 
  • Tykkää
Reactions: Karkki81
Mä taidan liittyä tähän ketjuun, en jaksa kaivaa testejä mut pari niitä on tehty yksi eilen illalla dpo9-10 ja toinen tänä aamuna. Negaa näytti, mut viimeksi kun olin raskaana niin sain melko haalean plussan vasta dpo 21, eli vieläköhän ois toiveita? (kierto on 38/28-39)

Löysin tällaisen HCG -taulukon
(tuolla puolivälissä sivua), eli jos mä kuuluisinkin noihin hitaasti käyntiin lähteviin :whistle:

Vatsa on turvoksissa, koko ajan janottaa ja pissattaa sit tietty ja väsymyskin painaa. Tosin väsymykseen vaikuttanee yöherättelijä, joka on 1v 2kk.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Heissan laitoinkin tonne toiseen ketjuun asiasta jo viestiä, mutta näköjään murmurilla on samanlaisia testejä käytössä ja niissäkin lommoja. Voiko niihin luottaa? Itsellä oli kans liuska täynnä lommoja.... :( kysymyksessä siis sofi one step liuskat.
 
NiQ
Nutturuu Jos tuo pari sivua taaksepäin oleva kuva on apteekin omasta testistä, niin mun mielestä se oletettu haamuviiva on liian lähellä kontrolliviivaa. Itse sain viime kierrossa ihan samanlaisen, jossa oli valkoinen viivanpaikka ja ihan siinä kyljessä punertava värikertymä. "Onneksi" tajusin sen heti, enkä ehtinyt kuvittelemaan mitään. Mutta kurja juttu, ja pahoittelut tädistä! :(
 
Hui, kun täällä on tapahtunu paljon yhden päivän aikana! :)

mur-murilla jälleen näkyy haamulaista!! :heart: Kummallisia nuo testit kun tuollaisia lommoja on...? Täältä lähettelen vahvistumissäteitä seuraavaan dippaukseesi! :)

Minä tekasin samat testilöiset kuin eilisiltana..mutta eipä näy mitään! :( Eeeehkä viivanpaikka näkyy molemmissa, ei sen kummempaa. Tänään dpo lienee 8.



muoks. Tuo David taitaa näyttää aika herkästi ton viivanpaikan?!
 
Viimeksi muokattu:
..ja tässä se vasta outo dippaus..:confused:
Pisu kulki ihan normaalisti liuskan imupintaa pitkin ja sitten alkoi tummempana näkymään siitä imupinnan rajalta(mistä alkaa se testialue) - ja sellaiseksi jäikin!
..ei ole uitettu max.viivan yli ja pidin testiä pöydällä vaakatasossa koko ajan.

Otin kuvasia tarkoituksella eri aikaan..
..10min..


..ja vielä 21min kohdilla..


:attn:Onko jollahin tämmöinen ennustanut plussaa?..miulle ei ole ennen kyllä tällaista tullut, testi One Step 25mIU/ml(Perhoset firmasta)

Vielä kertaalleen kuva 1h dippaamisesta ja kovasti kontrastia säädeltynä..taitaa näkyä se testiviivasen paikka nyt vaaleana?

 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28441456:
Mur-mur nuo testit jotka olet 2h pidätyksellä tehnyt. Eipä edelliset haamusi noin vahvoja ole olleet! Ja eikö sulla ollut tosi tosi alhaiset dpot vielä?? Mulla ainakin toivo heräsi puolestasi!! :heart::kiss:
Dpo:ista en 100% varma, mutta kontrollia vahvempi viivanen tuli 30.4 ja lämmöt nousu siitä n. 3-4vrk:n päästä, joka kertois miulla oviksen olleen tuolloin.

Söin hammassärkyyn paljon särkylääkkeitä kyllä siinä mennä päivinä ja ne ovat lämpöjä voineet laskea ja ovis on voinut olla hivenen aiemminhin.
 
Heissan laitoinkin tonne toiseen ketjuun asiasta jo viestiä, mutta näköjään murmurilla on samanlaisia testejä käytössä ja niissäkin lommoja. Voiko niihin luottaa? Itsellä oli kans liuska täynnä lommoja.... :( kysymyksessä siis sofi one step liuskat.
P**koja nuo lommot kyllä, muutaman dippauksen olenhin surutta heittänytkin roskiin heti tuoreeltaan, koska lommo ollut juuri testiviivan tietämillä.:kieh:
..mutta jos yksittäinen lommo muulla kohden, voi mielestäni tulokseen luottaa.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
*mur-mur* NYT näyttää lupaavalta! En malta odottaa seuraavia kuvia. :kiss: (täältä taustalta seuranneena jälleen pitkästä aikaa huutelen) :)

MUOKS: Nuo uusimmat kuvat kyllä ihmetyttää! Onpa kummaa. :O
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Hopeakissa:):heart:
..juu kumma "värikertymä" jäi siihen testiviivasen kohdille kun testi aikas tuore
Tuohon One Step testiin tulee testiviiva jonkin matkaa vasemmalle päin keskialueesta, ei ihan keskelle..kun taas PC:ssä enempi kontrolliviivaseen päin tai siihen testialueen keskelle.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä