Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Välli Ihanasti vahvistunut tuo sun viivas eiliseen verrattuna! :heart:

PiipaKaa Mahtavan vahva viiva!! :) Saisinpa itsekin vielä joskus tuollaisen.

Minä nyt sitten tänään dippasin kun tuli testit postissa..Eipä noihin mitään tullut, tänään on tosin vasta dpo 7. Mua niin ihmetyttää, kun on koko ajan vähän alamaha kipeenä ja lisäksi aivan kauheat ilmavaivat! :O Tein siis Pregcheckin ja Davidin liuskan. Ekan kerran koskaan tilasin noita Davideja..oikeastaan vahingossa! :D Oon kuullut niistä niin paljon huonoja kokemuksia..Laitanpa tuon kuvan vielä teille kuten tässä pinossa kuuluu tehdä! ;)

PC ja David liuska dpo 7
 
  • Tykkää
Reactions: Pele ja Välli
Välli ja Minnah88 Minäkin erotan viivasta tuossa PC:ssä..mut siihen mulla tuleekin aina näkyviin vähintäänkin viivanpaikka. Jos parin päivän päästä näkyy punaista niin sitten saattais olla jotain tekeillä! :)

Jardin Minä erotan tuosta sen "alhaalla" olevan viivantapaisen mitä tarkoitat..mutta taitaa olla värikertymä sillä sen testiviivan pitäisi tosiaan tulla hieman lähemmäksi kontrolliviivaa. Toivon sulle punaviivasta lähipäivinä tulevaksi! :)
 
Hätähousu sanan varsinaisessa merkityksessä... Kp24/27-33, oviksesta ei oikein tietoa.



R-testissä ei näy mitään, ellei sit käytä liikaa mielikuvitusta niin voi siellä joku viivanpaikka tms vilahtaa. Ovistesti taas... No, nyt noinkin vahva viiva, huomenna tuskin mitään/haaleampi.
Jotain alavatsakramppeja ja selkäsärkyä on ollu, mutta kahtoo nyt... Vähän turhauttavaa kun ei oo hajuakaan DPO:ista :D

*muoks* arvatkaa vaan, näyttääkö toi ovistesti siltä, et joko just on ollu ovis/tai se on just tulossa... Kai pitää vielä pari päivää tikuttaa ovista...
 
Viimeksi muokattu:
Välli - HCG tuplaantuu 48-72h välein tuonne n. raskausviikkoon rv5-6 asti.:)(ulkolaisilta sivustoilta olen näin lukenut)
..hyvä viivanen on:heart:

Löysin paljon enempi tietoa noilta ulkolaisilta sivustoilta kuin suomalaisilta.
Ainakin HCG hormonin nousua verestä katsottattessa, ei muistaakseni rv6 jälkeen tuplaantumista tapahdu enää 48-72h välein vaan vasta 4-5vrk:n välein.

Itse dippailen tänään kunhan posti Pate tuo dipattavaa, ei vuotoa Kp29(normi kierto 27)..mutta ovis olikin tosi myöhänen Kp23/1.5(mahdollinen, ainakin lämmöt nousi)..ja tänäänän olisi vasta dpo6..juuuh:whistle:

Tilailn Perhoset firman 25mIU/ml testejä, ei pitäisi kovin herkästi haamuistakaan näyttää ..
:attn:vai miten muilla sen merkkisillä testeillä dipanneet - näyttääkö!?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Välli
Tää liittyy kanssa hätähousuihin :D Viimeiset menkat alkaneet 15.4, 25.4 touhuiltiin ja nyt olen havainnut jopa raskausoireita. Olen ollut väsyneempi, välillä on kuvotusta ja päänsärkyä sekä rintojen aristusta. Välillä sitten taas tuntuu että kuvittelen kaiken. :eek:

12.5 pitäisi tädin tulla kyläilemään, milloinhan tuota kannattaisi testailla? Oisko ihanampaa äitienpäivä ylläriä kuin kaksi punaista viivaa testissä :heart:
 
Välli: Ihanat viivaset siellä!!:heart:

Mur-Mur: Mä niin toivon, että sie plussan saat!!:heart:

Mulla taitaa jäädä tämä kemialliseksi tai sitten nuo Wondfon liuskat on ihan jostain..
Tässä tän päivänen TFCIE9 - Image - Aijaa.com, aika huono kuva kun yritin muokata sen samanlaiseksi kuin se edellinen mikä on otettu siis 5pv ja se näytti tältä http://kaksplus.fi/attachments/forum16/18723-img_2757-001.jpg. Mitä mieltä olette?! Onko yhtään vahvistunut :headwall: Nyt tuntuu niin epätoivoiselta, paitsi tuo viivanen tuli kyllä heti siihen ja livenä näkyy paremmin.

(Tässä vielä siis tämän aamuinen r0P5f0 - Image - Aijaa.com, näkee ehkä paremmin kuin tuosta toisesta muokatusta?!)

T. Epätoivoinen :'(
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970 ja Välli
Välli - no ei ole ollunna oirehia..p a i t s i..toissailtana olin niiiiin kipiä: huimasi, posket hohkasi, pahaa oloa, nenä vuosi, mahaan&selkään viilteli..siinäpä ne ja ei sen jälkeen mitään muuta kuin mahdotonta väsyä, väsyä(kevät sellaista?)..no, tisut kipiät;)mutta niinpä ne aina oviksen jälkeen.

..jotenhin uskon, että hedelmöitys onnistunut miulla usiastikkin: alkio hipaisee hetken pienen, kerkeää tulla oirehia - joskus paljonkin..mutta testi ei monastikkaan kerkeä haamuistakaan näyttää, jotahin epämääräistä vain..ja oireet häviää usein tyystin n. dpo9-10 menessä.
 
mur-mur Mulla oli vappupäivänä juuri tuommoista. Olimme anoppilassa kylässä, haravoin heidän pihaansa. Yhtäkkiä tuntui että meinasi lähteä taju. Kädet viprasi oikein kunnolla ja piti mennä hetkeksi maate. Sanoin jo miehelle että jos kohta lähtee taju tai oksennan niin miten sen selitän! :LOL: Ja nukkunut olen kun hullu, yleensä en päiväunia ota ikinä mutta nyt on mennyt jokapäivä töiden jälkeen semmoset 3 tuntia.. Että ihan lupaavaa sinulla nuo myös. :heart:
 
Välli: Ihanat viivaset siellä!!:heart:

Mur-Mur: Mä niin toivon, että sie plussan saat!!:heart:

Mulla taitaa jäädä tämä kemialliseksi tai sitten nuo Wondfon liuskat on ihan jostain..
Tässä tän päivänen TFCIE9 - Image - Aijaa.com, aika huono kuva kun yritin muokata sen samanlaiseksi kuin se edellinen mikä on otettu siis 5pv ja se näytti tältä http://kaksplus.fi/attachments/forum16/18723-img_2757-001.jpg. Mitä mieltä olette?! Onko yhtään vahvistunut :headwall: Nyt tuntuu niin epätoivoiselta, paitsi tuo viivanen tuli kyllä heti siihen ja livenä näkyy paremmin.

(Tässä vielä siis tämän aamuinen r0P5f0 - Image - Aijaa.com, näkee ehkä paremmin kuin tuosta toisesta muokatusta?!)

T. Epätoivoinen :'(
Maire ihuna..nämä alkuraskauden päivät ovat yhtä piinaa, sen tiedän:hug:
..sitä vain viivasia vertailee keskenään - vahvistuuko, haaleneeko?..se on niin raastavaa aikaa:ashamed:..mutta pakko olis vain kestää..
Kovasti nyt siun testiin vahvistumispuuhkuja puhkun:heart::heart::heart:puuuuuh:whistle:

Mikä dpo olet dippaillut nuo?

 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28438317:
mur-mur Mulla oli vappupäivänä juuri tuommoista. Olimme anoppilassa kylässä, haravoin heidän pihaansa. Yhtäkkiä tuntui että meinasi lähteä taju. Kädet viprasi oikein kunnolla ja piti mennä hetkeksi maate. Sanoin jo miehelle että jos kohta lähtee taju tai oksennan niin miten sen selitän! :LOL: Ja nukkunut olen kun hullu, yleensä en päiväunia ota ikinä mutta nyt on mennyt jokapäivä töiden jälkeen semmoset 3 tuntia.. Että ihan lupaavaa sinulla nuo myös. :heart:
Kiitos ihuna:kiss:
..juuri noin se meni miullahin: äkkiä piti mennä pitkäkseen kun en jaloillani meinannut pysyä: jalat&käet vapisi&tutisi:$(jos ovis silloin kun luulen oli kuitenhin vasta dpo4-5..)
..mie kyllä nukun TOSI paljon mutenhin talvisin/alku keväällä(kova ollunna nukkumaan aina, semmonenyökypel:D)

Mikä dpo siulla silloin Vappupäivänä oli?
=)
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Tää liittyy kanssa hätähousuihin :D Viimeiset menkat alkaneet 15.4, 25.4 touhuiltiin ja nyt olen havainnut jopa raskausoireita. Olen ollut väsyneempi, välillä on kuvotusta ja päänsärkyä sekä rintojen aristusta. Välillä sitten taas tuntuu että kuvittelen kaiken. :eek:

12.5 pitäisi tädin tulla kyläilemään, milloinhan tuota kannattaisi testailla? Oisko ihanampaa äitienpäivä ylläriä kuin kaksi punaista viivaa testissä :heart:
Karkki -tämähän on hätäpöksyisten pino;)..
..siulla saattaisi olla nyt dpo8-11..
 

Yhteistyössä