OnneA!! :flower:
OnneA!! :flower:
Paljon paljon onnea! :heart:
Maire ihuna..nämä alkuraskauden päivät ovat yhtä piinaa, sen tiedän:hug:Välli: Ihanat viivaset siellä!!:heart:
Mur-Mur: Mä niin toivon, että sie plussan saat!!:heart:
Mulla taitaa jäädä tämä kemialliseksi tai sitten nuo Wondfon liuskat on ihan jostain..
Tässä tän päivänen TFCIE9 - Image - Aijaa.com, aika huono kuva kun yritin muokata sen samanlaiseksi kuin se edellinen mikä on otettu siis 5pv ja se näytti tältä http://kaksplus.fi/attachments/forum16/18723-img_2757-001.jpg. Mitä mieltä olette?! Onko yhtään vahvistunut :headwall: Nyt tuntuu niin epätoivoiselta, paitsi tuo viivanen tuli kyllä heti siihen ja livenä näkyy paremmin.
(Tässä vielä siis tämän aamuinen r0P5f0 - Image - Aijaa.com, näkee ehkä paremmin kuin tuosta toisesta muokatusta?!)
T. Epätoivoinen :'(
Kiitos ihuna:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28438317:mur-mur Mulla oli vappupäivänä juuri tuommoista. Olimme anoppilassa kylässä, haravoin heidän pihaansa. Yhtäkkiä tuntui että meinasi lähteä taju. Kädet viprasi oikein kunnolla ja piti mennä hetkeksi maate. Sanoin jo miehelle että jos kohta lähtee taju tai oksennan niin miten sen selitän! Ja nukkunut olen kun hullu, yleensä en päiväunia ota ikinä mutta nyt on mennyt jokapäivä töiden jälkeen semmoset 3 tuntia.. Että ihan lupaavaa sinulla nuo myös. :heart:
Karkki -tämähän on hätäpöksyisten pino..Tää liittyy kanssa hätähousuihin Viimeiset menkat alkaneet 15.4, 25.4 touhuiltiin ja nyt olen havainnut jopa raskausoireita. Olen ollut väsyneempi, välillä on kuvotusta ja päänsärkyä sekä rintojen aristusta. Välillä sitten taas tuntuu että kuvittelen kaiken.
12.5 pitäisi tädin tulla kyläilemään, milloinhan tuota kannattaisi testailla? Oisko ihanampaa äitienpäivä ylläriä kuin kaksi punaista viivaa testissä :heart: