Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

miss_piggy
PiipaKaa: Mulla ei oo koskaan r-testit reagoinu kyllä ovikseen vaikka oon tässä yli vuoden tikutellut, ne reagoi ainoastaan mulla ainakin alkaneeseen raskauteen joka meni kyllä kesken. Pco toki saattaa antaa vääriä tuloksia, mutta ite en oo koskaan oviksen aikana saanu r-testeihin muutaku negaa.

Carolina:
MInä en valitettavasti näje noissa mitään..
 
Kiitos kommenteista! :) Kyllä minustakin siellä jotain voisi olla, on nimittäin sen mukaiset oireetkin. Taidan käydä huomenna ostamassa apteekista vielä testiä varmistukseksi. Oireina kihelmöivät tissit ja lisääntyneet näppylät kaulassa (samat oireet oli esikoisen kohdalla!)
 
Tähtitomu Mulla on kokemusta vaan siitä et se viiva ei tummu täysin tasavahvaksi..Mut kyllähän noin aikaisessa vaiheessa vaikuttaa monikin asia viivan vahvuuteen. Esim. onko nuo tehty samaan aikaan päivästä? Eikä tuo minusta hurjan paljon haaleemmalta vaikuta..Ja jos sinulla hcg tuplaantuu 3 päivän välein niin pp11 voisi tulla jo tummempi viiva! Älä vielä luovuta! Minusta tuo on hyvänvahvuinen viiva noille päiville! :)
 
onhan se sinänsä hyvän vahvunen ja pp6 ja 8 molemmat aamusta tehty, toinen (pp10) 5h pidättelyä ja toinen(pp8) 7h. eli toki sekin vaikuttaa. Eilen tein 2 pidättelyllä pikadippauksen ja sen pysty melkeen luokittelemaan plussaksi oli niin vahva, tosin sitä tikkua ei enää sattuneesta syystä ole enää tallessa.
Tää piinailu tekee ihmisen ihan pöhelöks.
 
Tähtitomu Hyvältä kuulostaa tuo sun eilinen dippauskin! :) Voi tiedän kyllä, kuinka sitä hermoilee et vahvistuuko ne viivat..Tsemppiä siihen sulle!

Jardin Kyllä siinä haalea viiva näkyy kuivuneessakin testissä! :)

Mä en uskalla uutta testiä tehä...Munasarjoja ja alamahaa nipistelee, selkä on tulikuuma ja tissit pamahti eilen TOSI kipeiksi! En kestä jos mun kroppa taas huijaa mua! En kyllä todellakaan usko kuvittelevani näitä oireita..
 
  • Tykkää
Reactions: Jardin
Heipä hei taas. :) Eilen nukuin pitkästä aikaa päikkärit! Oli vaan niiiin tajuttoman väsynyt olo. Yöllä sitten oli aikas mahtavia repäisykipuja kun kylkeä käänsi. Näistä nousi pieni toivonkipinä ja tein testin aamupisusta. Ja mitäs sanookaan Pregcheck.. puhdas nega! : /

Kp 40/30 :|
 
PiipaKaa: Mulla ei oo koskaan r-testit reagoinu kyllä ovikseen vaikka oon tässä yli vuoden tikutellut, ne reagoi ainoastaan mulla ainakin alkaneeseen raskauteen joka meni kyllä kesken. Pco toki saattaa antaa vääriä tuloksia, mutta ite en oo koskaan oviksen aikana saanu r-testeihin muutaku negaa.

Carolina:
MInä en valitettavasti näje noissa mitään..
Juu, siis ei kai kaikilla reagoikaan ja on harvinaista. Mut jos LH huippu on kovin korkea, niin voi reagoida r-testikin ovikseen. Jostain mä luinkin tuosta (oli keskustelupalsta, jossa joku kertoi).
En vaan tajunnut laittaa linkkiä muistiin.
Mut siis nyt ihan todistetusti mulla reagoi ovikseen.
 
Ja mäkin olen ovista tikutellut ja raskaustestejä tehnyt "miljoona". Ja ei ole mulla ennen reagoinut r-testi ovikseen.
Mut raskauteen reagoimistakaan tuo ei voi olla. Koska viivat haavistuivat ja r-testi ei myöhemmin näyttänyt mitään. Vasta sitten tuosta ovisplussasta ja r-testin puolikkaasta haaaamusesta 9 päivän päästä tuli haamunen r-testiin. sitä ennen oli negaa ja ovistestikin haaleni, kun taas sitten tummui.
 
Joo, kun ihan kun olisin jostain aikaisemmasta ketjusta lukenut tuosta, et kerroit r-testin reagoineen ovikseen ja mulle väittää moni, että ei voi. Oot varmasti silloin ollut jo raskaana. Joku selitti siinä samassa ketjussa, että nainen voi raskaana ollessaankin ovuloida. Sillä sit selitti sen oikean ovisplussan.

Mut joo, mulla siis sen OIKEAN oviksen aikaan tuli tämmöset viivat
28Ig7k - Image - Aijaa.com
Eihän tuo r-testin viiva mikään kamalan selkeä ole, mut silmin näkyi paremmin ja kameraankin tallentui.

Mitenhän sitä sais jotkut uskomaan, että r-testi TODELLAKIN voi reagoida ovikseen.
..et ehkä mitenkään;)..jotkut vaan on jääräpäitä:whistle: ja toisia ei asia edes kiinnosta niin paljoa..minä olen itse henk koht hyyyyvin kiinnostunut kaikesta, mitä miussa tapahtuu..jos lukupäätä olisi ollut enempi, olisin varmaanhin lääkäri/tutkija sellainen tai vaikka patologi.:D
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur tein muuten vesitestin noilla sofi testeillä. Ikäväkseni huomasin, että se heittää heti sen viivanpaikan siihen näkyviin. Ainut ero oli, että siinä ei ollu tippaakaan punaista ja että se ei jäänyt siihen kovin pitkäksi aikaa. Itse kun kerkesin jo innostumaan kun sain selvän viivanpaikan siihen lähes heti. Pöh! Laitan tähän vielä aamun tuloksen. Luva on otettu 6min kohdalla. :) GUvBFb - Image - Aijaa.com
Valitettavasti kuivana siinä näkyy juuri ja juuri jotain.... :(
Miksi sanot "valitettavasti" näkyy jotahin..kyllä tuo ON aika selkeä viivan paikaksi!
..miulla tuollainen vahva harmahtava testiviiva enteillyt plussaa:)jospa siullahin..mutta nythän vasta..oliko dpo7-8?
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
EJYbT8 - Image - Aijaa.com

Tässä eilinen ja juuri hetki sitten tehty david. En tiedä näkyykö mitään teille, mutta itsellä taitaa olla vaaleanpunaiset lasit päässä kun olin näkevinäni jotain...

kzmJnc - Image - Aijaa.com

Tässä eilinen david, ovistesti ja sitten se jokin uusi testi mikä tuli arvioitavaksi (herkkyys25) ja hetkisitten tehty david...
Eka kuvassa näen molemmissa viivasen ja toisessa ylimmässä:)
..eikä ole vaal.punaiset lasit silmillä:D
 
  • Tykkää
Reactions: carolina30+
PiipaKaa: Mulla ei oo koskaan r-testit reagoinu kyllä ovikseen vaikka oon tässä yli vuoden tikutellut, ne reagoi ainoastaan mulla ainakin alkaneeseen raskauteen joka meni kyllä kesken. Pco toki saattaa antaa vääriä tuloksia, mutta ite en oo koskaan oviksen aikana saanu r-testeihin muutaku negaa.

Carolina:
MInä en valitettavasti näje noissa mitään..
Miullahin reagoineet vain VAHVAAN LH-piikkiin, eli testiviiva ollut tosi tumma silloin.=)
 
mur-mur tein muuten vesitestin noilla sofi testeillä. Ikäväkseni huomasin, että se heittää heti sen viivanpaikan siihen näkyviin. Ainut ero oli, että siinä ei ollu tippaakaan punaista ja että se ei jäänyt siihen kovin pitkäksi aikaa. Itse kun kerkesin jo innostumaan kun sain selvän viivanpaikan siihen lähes heti. Pöh! Laitan tähän vielä aamun tuloksen. Luva on otettu 6min kohdalla. :) GUvBFb - Image - Aijaa.com
Valitettavasti kuivana siinä näkyy juuri ja juuri jotain.... :(
Vielä viivanpaikasta..juu, heti kun virtsa imeytynyt, näin itsekin sen viivanpaikan selkeästi kun kääntelin testiä kirkkaassa valossa - ihan suoraan, yläpuolelta katsottuna ei näkynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Puuromarja mulla samat fiilikset tänään dpo13 ja kp39/20-39 ja puhdas nega apteekin testiin. Mut raskaus(?)oireita löytyy vaikka muille jakaa. Tänä päivänä päällimmäisenä armoton v***tus :kieh: - posahtelen ihan koko ajan.
 

Yhteistyössä