Hyvin pitkälti siltä näyttää, toivotaan että muuttu toosi vahvaksi ++Haamu????? dHwfpU - Image - Aijaa.com
Vaikka menkat siulla alkoivatkin se ei välttämättä tarkoita, etteikö alkio olisi hieman käynyt kohdunseinää hipaisemassa..ja usein juuri siinä tapauksessa jos viivanen tuli tulkitsemisajalla ja siinä punertavaa.=)Tässä mun dpo 9:n Pregcheck testi, joka ei siis todellakaan ollut oikea positiivinen, seuraavana päivänä alkoi ihan menkat. Testissä näkyi ehkä vähän "jotain viivanpaikkaa" testiajalla ja sen jälkeen siittä tuli tuollainen jonka voisi helposti tulkita positiiviseksi.
Eli: kyllä, näihin tulee myös "viivanpaikkoja" ja roskishaamuja ainakin mulla.
Laitan tään nyt tänne esimerkiksi kuitenkin:
Onnittelut plussanneille :heart:
Onnea Välli plussasta!!
YAW mä kun luulin, että pc:n testit olisi hyviä, ettei ne näyttäis turhia haamuja jne. Mulla tuo haamu tuli näkyviin 10min sisällä testin tekemisestä, mitä enemmän se kuivui sitä enemmän hävis. Kävin vielä puolen tunnin päästä katsomassa sitä roskiksessa enkä nähnyt enään mitään
On seHaamu????? dHwfpU - Image - Aijaa.com
Sama kyllä täällä. Oon ajatellu sen niin, että markänä väri kuitenkin on aikalailla punasta ja kun se kuivuu muuttuu se tollaseks lilan väriseks, josko se sen takia näyttää hailakammalta kuivana
Itselläni muuten sama juttu: Tuoreena PC:n testissä(n. 10-30min dippaamisesta)näkyi "jotahin" paljon paremmin kuin kunnolla kuivahtaneessa testissä..