Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Uusi dippaus(juuh:p)Kuvattu 30min dippaamisesta..

Kovin on rakeinen kuva kun kontrasteja säädin..itse näen siinä aivan haaleaa punertavaa - näettekö te?
..paremmin taitaa pikkukuvasta se näkyä..

Jotenhin en noita osaa tärpiksi ajatella kun tulevat tulkitsemsajan ulkopuolella ja saa kontrasteja säädellä..livenä toooosi vaikea mitään nähdä - vain viivan varjo näkyy.

Testinä siis on Pregcheck.
 
Viimeksi muokattu:
YAW
Tässä mun dpo 9:n Pregcheck testi, joka ei siis todellakaan ollut oikea positiivinen, seuraavana päivänä alkoi ihan menkat. Testissä näkyi ehkä vähän "jotain viivanpaikkaa" testiajalla ja sen jälkeen siittä tuli tuollainen jonka voisi helposti tulkita positiiviseksi.
Eli: kyllä, näihin tulee myös "viivanpaikkoja" ja roskishaamuja ainakin mulla.

Laitan tään nyt tänne esimerkiksi kuitenkin:



Onnittelut plussanneille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
YAW
mjaa-a, vaikea sanoa, epäilen vahvasti kumminkin että ei nyt oikein tuo pregcheck pelittänyt. Testasin 10mlIU testillä, joka taas ei antanut mitään. Oon saanut myös apteekin omaan "roskishaamun" :D Ja apteekin testiä pidin kyllä ihan luottotestinä :)

Mutta vaikka kyttäänkin testejäni aina testiajan jälkeenkin ja epätoivoissani toivon että näkyis jotain, yritän muistaa kuitenkin, ettei kuivahtaneista testeistä saa vetää johtopäätöksiä :D kantapään kautta kaikki pitää oppia :)
- Toki, ei sillä... on noita onnistuneita "haamuja" siunaantunut, mutta testiajan puitteissa on näkynyt silloin :)
 
Onnea Välli plussasta!! :)

YAW mä kun luulin, että pc:n testit olisi hyviä, ettei ne näyttäis turhia haamuja jne. Mulla tuo haamu tuli näkyviin 10min sisällä testin tekemisestä, mitä enemmän se kuivui sitä enemmän hävis. Kävin vielä puolen tunnin päästä katsomassa sitä roskiksessa enkä nähnyt enään mitään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Tässä mun dpo 9:n Pregcheck testi, joka ei siis todellakaan ollut oikea positiivinen, seuraavana päivänä alkoi ihan menkat. Testissä näkyi ehkä vähän "jotain viivanpaikkaa" testiajalla ja sen jälkeen siittä tuli tuollainen jonka voisi helposti tulkita positiiviseksi.
Eli: kyllä, näihin tulee myös "viivanpaikkoja" ja roskishaamuja ainakin mulla.

Laitan tään nyt tänne esimerkiksi kuitenkin:



Onnittelut plussanneille :heart:
Vaikka menkat siulla alkoivatkin se ei välttämättä tarkoita, etteikö alkio olisi hieman käynyt kohdunseinää hipaisemassa..ja usein juuri siinä tapauksessa jos viivanen tuli tulkitsemisajalla ja siinä punertavaa.=)

Mutta voi olla myöskin virtsan epäpuhtauksista johtuvaa jos tulee reilusti tulkitsemisjan jälkeen.

Omalla kohdallani on tullut valehtelematta yli 100 PC:n testiä dipattua ja tiirailtua vielä vuorokaudenhin jälkeen;) että olisko viiva tullut näkyviin?..jos näin on käynyt, on jotahin yritystä TAI tärppi ollut..jos ei, selkeä blanco - v a i k k a kuinka kuvailisi kameralla ja kontrasteja säätelisi:p..siksi pikkasen innostuin omista dippauksistani.:)
..vaikka viivaset ei todennäköisesti tästä mihinkään enää vahvistu.



 
Viimeksi muokattu:
Onnea Välli plussasta!! :)

YAW mä kun luulin, että pc:n testit olisi hyviä, ettei ne näyttäis turhia haamuja jne. Mulla tuo haamu tuli näkyviin 10min sisällä testin tekemisestä, mitä enemmän se kuivui sitä enemmän hävis. Kävin vielä puolen tunnin päästä katsomassa sitä roskiksessa enkä nähnyt enään mitään :D

Itselläni muuten sama juttu: Tuoreena PC:n testissä(n. 10-30min dippaamisesta)näkyi "jotahin" paljon paremmin kuin kunnolla kuivahtaneessa testissä..
 

Itselläni muuten sama juttu: Tuoreena PC:n testissä(n. 10-30min dippaamisesta)näkyi "jotahin" paljon paremmin kuin kunnolla kuivahtaneessa testissä..
Sama kyllä täällä. Oon ajatellu sen niin, että markänä väri kuitenkin on aikalailla punasta ja kun se kuivuu muuttuu se tollaseks lilan väriseks, josko se sen takia näyttää hailakammalta kuivana:rolleyes:
 
Onnea kaikille plussanneille. Sinullekkin mur-mur! :heart: mikä dpo sulla nyt olikaan? Laiska lukemaan viestejä taaksepäin. :ashamed: jospa ne munkin "viivanpaikkaset enteilis jotain ihanaa. Mun mielestä sun testissä on kyllä jotain punertavaa!
Tänääkin testannut jo pari kertaa. Eka kuva on sellaisesta pirun lommolaisesta taas, joten mun usko siihen on aika heikko se oli aamun ensimmäinen. Eikai niiden lommojen silti kuuluisi tuollaista "kokonaista" viivaa tehdä? pR7mxe - Image - Aijaa.com
Tämä kuva taas kuuden aikoihin cgaChe - Image - Aijaa.com mielestäni ei näy oikein mitään.... :/ aika siipi maassa tänään....
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä