Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

ONNEAAA Tähtitomu ja Jardin!!! :flower: :heart: Ihania plussia!!!

KITTY Sullakin siellä haamuinen kurkkii!! :heart: Mikä dpo/kp sulla?

mur-mur Minäkin nään sun kuvissa punaviivasta!! Voi kumpa se vahvistuisi nyt oikein kunnolla! :heart:

Minä nyt sitten pääsin testailemaan..Mulla on hirveet menkkakivut päällä koko ajan..alaselkää särkee julmetusti! Ja muitakin oireita ois raskauden suuntaan..MUTTA testissä ei paljon mitään näkynyt ennenkuin noin 10 minuuttia dippaamisen jälkeen alkoi hahmottua jotain...Jännittää kyllä kovasti et miten tässä tällä kertaa käy!
Pari kuvaa samasta testistä, eka noin 10-15 minuutin kohdalla napattu ja alimmainen noin 30 minuutin.

yHXoNE - Image - Aijaa.com
XbK2ou - Image - Aijaa.com

P.S. TOSI vaikeeta saada kameralla näkymään noita hailuroita! :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Hellenga mä nään tuossa ekassa tikussa selvästi kyllä viivan? :)

MiNalo sun testit näyttää just samalta kun mun testi näytti tänään, kylläkin 10min jälkeen ei näkynyt enään noin selvästi. Toivotaan, että vahvistuis!

mur-mur ei heitä toivoa vielä!! :)

Mäkin käyn täällä koko ajan kurkkimassa vaikkei oo päivitettävää, tää on niin koukuttava ketju :D
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Kp 24 ja pelko kokoajan että täti tulee hetkellä millä hyvänsä :headwall: Ei osaa enään "riemuita" näistä oireista ja uusia kun ilmenee niin on vain että ihan juuri alkaa... Testit taitaa olla ihan negaa, mutta en tiedä näkyisikö niissä muutenkaan mitään ja silti haluaisi toivoa että se ruskea vuoto oli jotain ihan muuta kuin ennusmerkki tädin tulosta.

v0yxat - Image - Aijaa.com
One step eilen illalta.

eIg1I5 - Image - Aijaa.com

pc tältä päivältä. ihmeellinen poikki viiva tuossa kyllä menee ja ei lähtenyt siitä edes kun testi kuivui eikä ole pois vieläkään. Onko kenelläkään ollut tuollaista? Ja näkeekö kukaan yhtään mitään näissä?
Olo on aivan kamala kyllä siis sillätavalla että pahaa oloa on ja väsymystä ja vilu. Kaikenlaista muutakin kyllä kuten jomottelua, tissikipua ja selkäsärkyäkin ollut muutaman päivän. Välillä pistää mahaan niin ettei meinaa kunnolla saada hengitettyä, mutta se on nopeasti ohi...
 
Ei muokattu..

..muokattu..


Voi kun näyttävät hailuilta kun tänne siirsin:(..mutta kyllä tuo viivanen aavistuksen punertaa..
Viimonen dippaus tälle päivää, huomiselle jäi enää 1..

..juu ja tänään dpo9

Olen kyllä nyt kumminhin valmistautunut siihen että ei homma tästä taaskaan etene, miulla lämmöt vain 36.8C..aina ovat tärpeisä olleet paljon korkeammat.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussanneille. Sinullekkin mur-mur! :heart: mikä dpo sulla nyt olikaan? Laiska lukemaan viestejä taaksepäin. :ashamed: jospa ne munkin "viivanpaikkaset enteilis jotain ihanaa. Mun mielestä sun testissä on kyllä jotain punertavaa!
Tänääkin testannut jo pari kertaa. Eka kuva on sellaisesta pirun lommolaisesta taas, joten mun usko siihen on aika heikko se oli aamun ensimmäinen. Eikai niiden lommojen silti kuuluisi tuollaista "kokonaista" viivaa tehdä? pR7mxe - Image - Aijaa.com
Tämä kuva taas kuuden aikoihin cgaChe - Image - Aijaa.com mielestäni ei näy oikein mitään.... :/ aika siipi maassa tänään....
Miusta tuossa aamun ekassa kyllä näkyy viivanen:rolleyes:..onko livenä mielestäsi yhtään punertava?
..m u t t a..eikös siullahin ollut vasta pienet dpo päivät?..
 
mur-mur dpo8 meneillään.... Juu en yhtään ajoissa oo.... :ashamed: Oli se mun mielestä punertava, mutta en voi ihan varmaks vannoa kun tuntuu, että kehitän niitä viivoja ihan joka paikkaan. :LOL:
Nyt on hyvä kun joudun vk-loppuna sukuloimaan niin en pääse testaamaan kuin vasta sunnuntai ehtoosta. Enkä kiusaa teitäkään täällä sitä ennen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Heilanga - minua ainakaan ei koskaan voi KIUSATA dippauskuvasilla!:D
..kovasti siun viivaselle vahvistumista:heart:hyvin kerkeää vielä vahvistumaan.

Ei nimittäin pitäis vertailla muiden dippaajien dpo päiviin omiaan, milloin heillä haamuinen näkynyt ekaa kertaa..HCG:n eritys ON niin yksilölista ihan tuossa alussa ennen kuin rv 4+0 täyttyy.=)
 
Viimeksi muokattu:
Onko tämä nyt kuvittelua..kun miulla jomottaa hävyn suunnille ja tekee tas huonoa:$..ja nämä rinnat..voiiiiih, että oli arat kun rinnan roikottimet riisuin pois:eek:

Söin sellaisen hevoisen annoksen pottumuusia ja kalakastiketta - Huh!..ihan työmiehen annos, mieheni kera sitä yhdessä naureskeltiin.:D
..ja nyt ihan pönttö olo varmaan veren sokerit hyppäs taivaisiin.
 
Onnea haamuista/vahvistumisista/plussista! Hienosti etenee Tähtitomu!
Kävin täällä jo eilen kuikuilemassa ja tarttui tämä hätähousutestailu nyt minuunkin :). Ostin siis eilen pregcheck paketin ja molemmat tikut tehty. Ja selvä hailakka viiva sieltä tuli! Tänään aamupissasta jo nopeammin, ihan testiajalla "vahva" haamu ja 3-5 min aikana vahvistui entisestään. No nyt täytyy ottaa rauhallisesti, kaksi kemiallista luomusti ollut viim puolen vuoden aikana :(. Nyt siis eka IVF, punktio oli vappuaattona ja siirto 2.5. eli varhaistahan tämä on. Mutta niin kivaa!! :) vielä voi jännätä ja iloita, kun toivoa on. Ja nyt ymmärrän jo paremmin "tätä touhua" :)), aika koukuttavaa. Ajattelin testailla vielä "joitain kertoja" ennen virallista testipäivää, 16.5...
+++++++++ kaikille sinnikkäille hätäilijöille! :heart:
 

Yhteistyössä