Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tänään kp 31/28-31, nyt kyl ollu pidempiäkin kiertoja.. toi apteq on herkkyydeltään 10 ja apteekin oma kai 25? :) mut toi apteq on kyl ihan kakka,en tiedä miks edes ostin sen :D mutta kai sekin sentään oikein voi näyttää,monesti noi pienellä herkkyydellä olevat ei näytä mitää .. :)

Voisitteko suositella jotain äärimmäisen herkkää raskaustestiä :).
Taas on piinapäivät meneillään...ja jos huonosti käy niin täti tulee kylään taas päivälleen viikon päästä. Mutta kun nämä hartaasti lasta toivovan immeisen (osin mielikuvituksen tuomat) oireet ovat tällä kerta niin voimakkaita että haluaisin jo testailla :).

Kiitos annikaeveliina :). No niinpä tietysti! Nyt kun oikein toivoo, tarkkailee ja oireilee (?) niin tottahan sen testin luotettavuuskin on taas niin ja näin...
Niin se vaan taitaa mennä että hyvää kannattaa odottaa eli piinailu jatkukoon :).

Hei taas. Tänään tehty taas testi.Mä kyllä ihmettelen, jos mittään yritystäkään ei oo ollu. Meinaan testit näytti tänään tältä.

5min - Aijaa.com

Sitten kuivana ja jälleen,kuinka kuivana voi näkyä noin vahvana? Mun mielestä ei kuitenkaan märässä näy noin komiaa viivasta. Väriäkin näkyy livenä selvästi. :confused:

Kuivana. Ylin uusin. - Aijaa.com

annikaeveliina
Sullakin haamulaista näen. Kunpa jo saataisiin vastauksia. :)

MollyS varsinaista viivaa en näe, mutta punaista väriä kyllä selvästikin oikeilla kohilla =)
....mulla ovisviiva himpun heikompi kuin eilen ja apteekin oma kirkkaasti nega. Sillai meni yritys nro....en ees muista monesko. Lamaannuttavat menkkakivut kiukkuineen.

Tänään dpo 15 ja viiva vahvistuu, nyt alan jo (pikkuhiljaa) uskoo :) Testin merkistä ei oo mitään tietoa, on jotain vanhoja esikoisen kuumeilusta ja pe - merkintäkin taitaa olla viime kuulta :D Hyvin näyttää vielä toimivan.

Dpo 13
Dpo 13 - Aijaa.com

Dpo 15
Dpo 15 - Aijaa.com

Viimeisen kuvan ottamiseen meni kyl enemmän kuin 10 minuuttia, ai että noista testeistä on vaikee ottaa selkeetä kuvaa aamuhämärissä!!! :kieh:

annikaeveliina, ai että, kiitos nauruista tuosta kommuunista :D

MollyS, mäkin näen selkeesti väriä :) Nyt aamulla testi uusiks? Mä oon niin höperö et testaan aina vaan aamuisin, vois muuten lähteä ihan lapasesta testailut... Tietää ainaki et on tarpeeks tujua tavaraa ettei sen takii näytä negaa :LOL:

Taidan myös himotestaajana hyökätä tähän sakkiin :D
Takana parit testit joissa tasaisesti vahvistuva viiva, tässä tänpäivänen 2h laimeimman ikinä päiväpissan saldo. Näkeekö muut tässä mitään, vai ollaanko me miehen kanssa menty lopullisesti sekaisin? Piti odottaa, mutta en malttanut :ashamed:
KP 25/28 - Aijaa.com

Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;29499394:
Näkyy ja väriäkin näkyy tai no käänteiskuvassa näkyy :) eli siis kyllä siinä väriäkin on, käänteiskuva ei yleensä näytä väriä olevan jos sitä ei oikeesti oo.
No sitä mekin kokeiltiin, kun luonnossa sitä väriä kyllä näkyi. Ei olekaan tullut aiemmin ihan näin innokkaasti testailtua, taitaa ikä tehdä tehtävänsä :D Ja tosiaan nyt muutaman päivän aikana viiva vahvistunut, pitäisi varmaan edes kerran testata ekana aamulla eikä hätäpäissään keskellä päivää :p Aiemmissa raskauksissa on plussa tullut vasta menkkojen jäätyä pois joten siihenkin katsoen ollaan hätähousuja. Ei vaan jaksa montaa päivää piinailla :D

• Tykkää
Reactions: Tähtitomu

Yhteistyössä