Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Sunflower11
Mulla oli myös neljä päivä kestävät menkat ja tosi tosi runsaat kun toista lasta odotin, siis silloin kun piti olla menkat ja luulinkin menkoiksi. Mut sit olo sai testaamaan ja olinkin raskaana.
 
Heippa! Uutena täällä ja neuvoa etsin. Tein tänään testin, siihenhän ilmestyi kaunis haamuviiva! =) N. 20min päästä (eli testin varmistusajan jälkeen) menin sitten kaivamaan tämän tikun iloitakseni uudestaan tästä viivasta, niin sehän oli kadonnut :O miten pitäisi suhtautua? Onko kellekään käynyt??
 
Hei! Täällä yksi himotestaaja joka yrittää viroittaa itseään testeistä vähän vähemmälle :D Tänään kp 29/27-28 ja outoja oireita on, joko uskaltais testata huomenna aamulla? En halua enää turhaan testailla ja haluan välttyä siltä viivan tiirailuilta. Tänään on vasta dpo 11 mutta mulla normi luteaalivaiheen pituus :/ eli kuukautiset pitäis periaatteessa alkaa ehkä huomenna eli eivät ole ns. myöhässä kun huomenna vasta dpo 12. Yleensä tähän aikaan on jo kovasti menkat/ainakin kivut ja tuhrut päällä.
Yleensä mulla kierron pituus 27 tai 28 päivää.

Nyt on vaan sellainen fiilis. dpo 7/8 tuli puhdas nega, kannattaisko vielä muutama päivä piinailla ja ootella?
 

Yhteistyössä